Puntuació a partir de 43 comentaris
Located 400 metres from Plaza Charco, 600 metres from Taoro Park and 1.7 km from Botanical Gardens, OceanView II by TOR features accommodation set in Puerto de la Cruz. This beachfront property offers access to a balcony and free WiFi. The property is non-smoking and is situated 100 metres from San Telmo Beach.
The apartment features 1 bedroom, 1 bathroom, bed linen, towels, a flat-screen TV, a dining area, a fully equipped kitchen, and a terrace with sea views. The property has an outdoor dining area.
A bicycle rental service is available at the apartment.
Leal Theatre is 29 km from OceanView II by TOR, while Museo militar regional de Canarias is 35 km from the property. Tenerife North–Ciudad de La Laguna Airport is 24 km away.
Hotels i allotjaments propers OceanView I by TOR (12 m), OceanView III by TOR (12 m), Ocean Views. Flat 3 bedrooms. (21 m), La Hoya 11 (29 m), Atlantico (30 m), La Hoya Downtown Apartments (38 m), La Hoya 29 Apartments (61 m), Meraki Home (73 m), Coast 150 Puerto (74 m), COCOHOMES San Telmo Puerto de la Cruz (76 m),
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
This apartment comes with 1 living room, 1 separate bedroom and 1 bathroom with a shower and a hairdryer. The well-equipped kitchen has a stovetop, a refrigerator, a microwave and a tea and coffee maker. Boasting a terrace with sea views, this apartment also features a washing machine and a flat-screen TV. The unit has 2 beds.
En triar OceanView II by TOR, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel OceanView II by TOR comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Connexió WiFi a tot l'establiment
Camp de golf (menys de 3 km), Rutes de senderisme, Activitats de submarinisme, Esports equestres, Àrea aquàtica, Platja
Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa
Situat a primera línia de platja
Registre d'entrada i sortida ràpid, Registre d'entrada i sortida privat, Opció de factura
Terrassa amb vistes
Saló de perruqueria i bellesa
Habitacions exclusives per a no fumadors, Elevador, No es permet fumar en tot l'establiment, Accés amb clau electrònica
Sensors de fum
El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper, Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries, Botiquín de primer auxili disponible
Registre d'entrada i sortida sense interacció, Pagament sense diners en efectiu disponible, Seguiment de les directrius de distància física
Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, La neteja de l'allotjament és realitzada per empreses professionals especialitzades, Els clients tenen l'opció de no sol·licitar els serveis de neteja de l'allotjament durant la seva estada
Separació física a les àrees de menjador, Es pot proporcionar menjar a l'habitació o allotjament, Tots els plats, coberts, gots i altres utensilis de taula han estat desinfectats, Recipients per endur-se l'esmorzar, Els aliments enviats estan empaquetats de forma segura
Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.
Parking information is not available.
A partir de les 15:00:00 Fins a les 23:00:00
A partir de les 00:00:00 Fins a les 11:00:00
Els nens de 3 a 4 anys s’allotgen gratuïtament amb llit addicional. Els nens de 5 a 14 anys paguen 5.00 EUR per nit amb llit addicional. Els nens a partir de 15 anys paguen 10.00 EUR per nit amb llit addicional. Els nens de 0 a 2 anys s’allotgen gratuïtament amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats. La propietat pot requerir un dipòsit de 300.00 EUR.
No s'admeten mascotes.
La nostra propietat a OceanView II by TOR es pot trobar fàcilment després d'introduir unes coordenades - només uns quants clics i vostè està allà! - 28.41713,-16.54744
Yes OceanView II by TOR ofereix internet gratuïta als seus hostes.
Feu el registre d'entrada a OceanView II by TOR comença a 15:00:00 i la sortida és abans de 11:00:00.
Un cop hagis fet una reserva a OceanView II by TOR, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.









