Puntuació a partir de 13 comentaris
El Marina 2 està situat a Roses i ofereix aire condicionat, piscina privada, vistes al mar i un balcó. Aquest allotjament es troba a 1,3 km de la platja de Santa Margarida i inclou una cuina compartida.
L'apartament consta de 2 habitacions i disposa de TV de pantalla plana amb canals per cable, 1 bany amb dutxa, rentadora i cuina amb rentavaixella i microones.
L’apartament també té una terrassa. La zona és ideal per practicar senderisme. El Marina 2 també ofereix una piscina exterior.
L'allotjament es troba a 3,3 km de la ciutadella de Roses i a 2,3 km del parc aquàtic Aquabrava. L'aeroport més proper és l'aeroport de Girona-Costa Brava, a 51 km del Marina 2.
Hotels i allotjaments propers Royal Marine 413 (19 m), Royal Marine 8 (19 m), Appartement avec terrasse sur le toit vue mer (21 m), Apartamento con vistas a la psicina comunitaria AV-29 (21 m), Bonito piso con preciosas vistas AV-32 (21 m), RNET - Royal Marine II Roses (25 m), 1125 Royal Marine 2 - Apivend Immo (31 m), Apartment Royal Marine-3 by Interhome (33 m), 2 Beds, 2 Baths Apartment With Great Views and Pool (34 m), R. MARINE II (231) (47 m),
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Gestionat per un particular
Guests will have a special experience as this apartment provides a private pool. Boasting a private entrance, this air-conditioned apartment includes 1 living room, 2 separate bedrooms and 1 bathroom with a bath and a shower. In the kitchen, guests will find a stovetop, a refrigerator, a dishwasher and kitchenware. The spacious apartment offers a washing machine, a tea and coffee maker, a seating area as well as a terrace with sea views. The unit has 4 beds.
En triar Marina 2, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel Marina 2 comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Estacionament, Estacionament gratuït, Estacionament a l'hotel
Activitats de pesca, Pràctica de windsurf, Rutes de senderisme, Activitats de submarinisme, Circuit de minigolf, Àrea aquàtica
Connexió a Internet
Piscina a l'aire lliure, Piscina exterior oberta tot l'any, Piscina d'aigua, Piscina d'immersió
Estacionament adaptat
Terrassa amb vistes, Terrassa per a prendre el sol i relaxar-se, Cuina comunitària
Habitacions exclusives per a no fumadors, Instal·lacions adaptades per a persones amb discapacitat, Habitacions per a famílies, Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment, Aire condicionat disponible, Accés per a cadires de rodes, Pica del bany a una alçada més baixa, Accés amb clau electrònica
Càmeres de vigilància a les àrees comuns, Càmeres de vigilància a l'exterior de l'establiment
Els serveis d'Internet estan disponibles.
Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament disponible al lloc. Aparcament accessible disponible.
A partir de les 09:30:00 Fins a les 21:00:00
A partir de les 08:00:00 Fins a les 12:00:00
Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats. La propietat pot requerir un dipòsit de 300.00 EUR. Mètode de pagament del dipòsit: cash.
No s'admeten mascotes.
Amb unes coordenades senzilles, esteu de camí a Marina 2 en un tres i no res! Així que agafeu-los i arribeu a la carretera: hi ha moltes coses increïbles que us esperen en aquest lloc increïble. - 42.268226,3.138716
A Marina 2, no t'has de preocupar d'on aparcar el cotxe. Els nostres clients poden estar tranquils sabent que hi ha aparcament gratuït disponible.
Feu el registre d'entrada a Marina 2 comença a 09:30:00 i la sortida és abans de 12:00:00.
Un cop hagis fet una reserva a Marina 2, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.
Hotels Espanya — Casa Madrazo con piscina y parrillas, Cal Matiner Casa Rural ***, Alojamiento Entero Junto Ifema y Aeropuerto, Tetuan 46 Oasis Properties, Bungalow con piscina Comunitaria - Lilia Rosa 10,
Més destinacions — Hotels a Bantam Village, Hotels a Douar Bel Gaïd, Hotels a Milopótamos, Hotels a Paui, Hotels a Mfuwe,









