Puntuació a partir de 26 comentaris
Situated just 21 km from Rodez Cathedral, Le Valadin features accommodation in Valady with access to a garden, a shared lounge, as well as bicycle parking. This apartment provides free private parking, a 24-hour front desk and free WiFi. The property is non-smoking and is located 21 km from Rodez Train Station.
The apartment with a terrace and garden views features 2 bedrooms, a living room, a flat-screen TV, an equipped kitchen with a dishwasher and an oven, and 1 bathroom with a shower. Guests can enjoy a meal on an outdoor dining area while overlooking the quiet street views. For added privacy, the accommodation has a private entrance and soundproofing.
Museum Denys-Puech is 22 km from the apartment, while Grand-Rodez Golf Course is 20 km away. Rodez - Aveyron Airport is 10 km from the property.
Electric car charging rate: €15 for 8 hours.Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Els menors de 18 anys només poden fer el check-in acompanyats d'un progenitor o tutor legal.
Gestionat per un particular
Featuring a private entrance, this apartment consists of 1 living room, 2 separate bedrooms and 1 bathroom with a shower and a hairdryer. Meals can be prepared in the well-fitted kitchen, which is equipped with a stovetop, a refrigerator, a dishwasher and kitchenware. Boasting a terrace with garden views, this apartment also provides a washing machine and a flat-screen TV. The unit offers 4 beds.
En triar Le Valadin, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel Le Valadin comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Estacionament, Estacionament gratuït, Estacionament a l'hotel, Estacionament privat, Connexió WiFi a tot l'establiment
Activitats de pesca, Activitats de piragüisme, Rutes de senderisme, Partides de bòling, Esports equestres, Material de bàdminton
Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa
Gandules o hamaques, Ombrel·les
Recepció oberta 24 hores
Jardí botànic, Terrassa amb vistes, Àrea de televisió o saló compartit, Mobiliari d'exterior confortable
Jocs de taula o trencaclosques
Habitacions exclusives per a no fumadors, Habitacions per a famílies, Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment
El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries
Registre d'entrada i sortida sense interacció, Seguiment de les directrius de distància física
Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada
Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.
Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament disponible al lloc. Aparcament privat disponible.
A partir de les 17:00:00 Fins a les 20:30:00
A partir de les 09:30:00 Fins a les 10:00:00
Els nens de 0 a 2 anys s’allotgen gratuïtament amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats.
No s'admeten mascotes.
Busques Le Valadin? Només has d'introduir aquestes coordenades al teu GPS i t'hi arribarem en molt poc temps! - 44.466074,2.420885
Le Valadin fa un pas més per fer que la vostra estada sigui única: ofereix accés gratuït a Internet perquè pugueu mantenir-vos al dia amb totes les demandes de la vida sense perdre ni un moment.
Gaudeix encara més de la teva estada amb aparcament gratuït i còmode gràcies a la nostra gentilesa!
Feu el registre d'entrada a Le Valadin comença a 17:00:00 i la sortida és abans de 10:00:00.
Un cop hagis fet una reserva a Le Valadin, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.









