Molt bé
8,1 /10

Puntuació a partir de 11 comentaris

Filtres
Comprova la ubicació
Afegir un comentari
Ofertes

Le Petit Verger, Waimes

★★★★
Reserva, allotjaments, opinions dels hostes, galeria de fotos, preus
  • 4950 Waimes, Bèlgica Bèlgica - Veure al mapa
8,1 /10
Molt bé
Tipus d'allotjament: Casa o xalet
Mostra preus
Breu descripció

Featuring a sauna, Le Petit Verger is situated in Waimes. Providing free private parking, the 4-star holiday home is 19 km from Circuit Spa-Francorchamps. Featuring free WiFi throughout the property, the non-smoking holiday home has a sauna.

Boasting a DVD player, the spacious holiday home has a fully equipped kitchen with a dishwasher, an oven and a microwave, a living room, a dining area, 6 bedrooms, and 3 bathrooms with a shower. A TV as well as a CD player are available to keep guests entertained throughout their stay. The accommodation offers a fireplace.

Guests can relax in the garden at the property.

Plopsa Coo is 26 km from the holiday home. Liège Airport is 75 km from the property.

Instal·lacions
Allunya't de l'enrenou modern i vine a relaxar-te al nostre tranquil oasi de jardí! A les instal·lacions oferim un luxós espai enjardinat que pot ser gaudit pels nostres hostes. Des de camins sinuosos i flors florides, fins a zones de bany d'aus que atrauen els ocells cantants, aquest és el lloc perfecte per relaxar-se. Comença el matí amb un passeig relaxant admirant les fulles de les plantes de temporada, i després agafa uns instants de sol entre les acollidores zones d'estar repartides pel perímetre del jardí. Al vespre, podeu gaudir de la llum suau de les espelmes parpellejants o anar a una de les nostres barbacoes habituals, tot això és una part inseparable de la vostra estada a la Casa o xalet. Així que quan estiguis preparat per donar-te un bon caprici, escapa't a un lloc ple de pau i bellesa: t'espera el nostre encantador jardí! Les mascotes són benvingudes. Com que alguns llocs són aptes per a gossos i d'altres no, trobar un lloc que admeti mascotes pot ser difícil. És per això que oferim un Casa o xalet net i assequible per a mascotes per a totes les seves necessitats. La nostra allotjament és tan còmoda: fins i tot té una nevera proveïda de tots els elements essencials que necessiteu per mantenir-vos frescos mentre esteu fora de casa. Passa una nit plena de descans amb nosaltres! Benvinguts a casa nostra i feu-vos com a casa, ens alegra que ens hàgiu triat.

Hotels i allotjaments propers Chalet le Faye (467 m), Chalet le Faye (476 m), Le refuge de Kila (699 m), The WoodPecker Lodge (704 m), Farmhouse Stay in Ondenval (942 m), Apartment in Ondenval near Malmedy (950 m), Spacious Stay with Terrace (951 m), Ondenval Stay with Sauna (1.09 km), Panoramic Retreat, Thirimont (1.13 km), Charming Cottage, Thirimont (1.13 km),

English Deutsch Français Español Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Informació addicional

Cal abonar l’import total de la reserva abans de l’arribada. t'enviarà una confirmació amb tota la informació del pagament. Un cop hagin rebut el pagament, t'enviaran un e-mail amb les dades de l’establiment, com ara l’adreça i el lloc on has de recollir les claus.
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.

Mira't les dates disponibles
Tipus d'allotjament
Casa 6 HabitacionsDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Casa 6 Habitacions
Equipament de l'habitació
  • Accés privat,
  • Estufa de llenya,
  • Sofà llit -> Llit convertible en sofà,
  • Màquina assecadora,
  • Màquina de rentar roba,
  • Sistema de calefacció
Bany
  • Bany privat / Bany en suite,
  • Dutxa / Cabina de dutxa,
  • Lavabo / Pica,
  • Saunaca
Equipament audiovisual i tecnològic
  • Lector de DVD,
  • Lector de CD,
  • Televisió
Menjar i begudes
  • Trona -> ca,
  • Cafetera -> ca,
  • Microones -> ca,
  • Forn -> ca,
  • Tetera/cafetera -> ca,
  • Rentaplats -> ca,
  • Estris de cuina -> ca,
  • Nevera -> ca,
  • Barbacoa -> ca,
  • Fogons -> ca,
  • Zona de menjador -> ca,
  • Cuina -> ca,
  • Mobles d'exterior -> ca
Seguretat
  • Detector de fum

The sauna and fireplace are the standout features of this holiday home. Boasting a private entrance, this spacious holiday home also comes with 1 living room, 6 separate bedrooms and 3 bathrooms with a shower. Guests will find a stovetop, a refrigerator, a dishwasher and kitchenware in the fully equipped kitchen. The holiday home also includes a barbecue. This holiday home has a washing machine, a tea and coffee maker, a TV and outdoor furniture. The unit has 12 beds and 2 futons.

Opinions del Le Petit Verger

En triar Le Petit Verger, llegiu les opinions d'altres hostes.

Afegiu una opinió i una valoració
Comparteix les teves impressions relacionades amb la teva estada en aquest lloc
Afegir un comentari

Preus a l'hotel Le Petit Verger

Els preus a l'hotel Le Petit Verger comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.

Mostra preus

Instal·lacions del Le Petit Verger

General General

Estacionament, Mascotes permeses, Estacionament gratuït, Estacionament a l'hotel, Estacionament privat, Connexió WiFi a tot l'establiment

Activitats Activitats

Esports equestres

Serveis Serveis

Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa

Menjar i begudes Menjar i begudes

Zona de barbacoa

Piscines i benestar Piscines i benestar

Sauna finlandesa

Zones comunes Zones comunes

Jardí botànic, Mobiliari d'exterior confortable

Altres Altres

Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment

Seguretat Seguretat

Sensors de fum

Internet Internet

Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.

Pàrquing Le Petit Verger Pàrquing

Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament disponible al lloc. Aparcament privat disponible.

Condicions del Le Petit Verger

Entrada Le Petit Verger Entrada

A partir de les 16:00:00 Fins a les 20:00:00

Sortida Le Petit Verger Sortida

A partir de les 00:01:00 Fins a les 10:00:00

Nens i llits supletoris Nens i llits supletoris

Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats. La propietat pot requerir un dipòsit de 400.00 EUR. Mètode de pagament del dipòsit: cash.

Animals Animals

S’admeten animals de companyia. Sense càrrecs.

Idiomes Parlats Idiomes Parlats
                   
Formes de contacte Le Petit Verger Formes de contacte
☎ Telèfon
@ E-mail

Atraccions i ubicació de Le Petit Verger a Waimes

 
Preguntes més freqüents
Quines són les coordenades geogràfiques d'Le Petit Verger?

Busques Le Petit Verger? Gràcies a aquestes coordenades el trobaràs en molt poc temps! - 50.381,6.1068

Le Petit Verger té WiFi gratuïta?

Allotja't a Le Petit Verger per gaudir d'una experiència a Internet sense problemes! La nostra propietat s'enorgulleix d'oferir WiFi gratuïta perquè puguis estar connectat durant la teva visita.

Le Petit Verger cobra per aparcar?

La bona notícia és que ofereixen aparcament gratuït!

Quina és l'hora d'entrada i de sortida de Le Petit Verger?

Feu el registre d'entrada a Le Petit Verger comença a 16:00:00 i la sortida és abans de 10:00:00.

Com puc contactar amb Le Petit Verger?

Un cop hagis fet una reserva a Le Petit Verger, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.