Le Petit Studio - 15 m2 - Centre Ville - Sorgue à 50 m, LʼIsle-sur-la-Sorgue

●●●
Reserva, allotjaments, opinions dels hostes, galeria de fotos, preus
  • 2 Rue Joseph Roumanille, 84800 LʼIsle-sur-la-Sorgue, França França - Veure al mapa
9,0 /10
Fantàstic
Tipus d'allotjament: Apartament
Mostra preus
Breu descripció

Offering quiet street views, Le Petit Studio - 15 m2 - Centre Ville - Sorgue à 50 m is an accommodation set in LʼIsle-sur-la-Sorgue, 29 km from Avignon Central Station and 29 km from Avignon TGV Train Station. Housed in a building dating from 1950, this apartment is 30 km from Papal Palace and 11 km from Thouzon's cave. The property is soundproof and is located 19 km from Parc des Expositions Avignon.

With free WiFi, this apartment provides a cable flat-screen TV and a fully equipped kitchen with an oven and microwave. Towels and bed linen are provided in the apartment. This apartment is allergy-free and non-smoking.

Guests at the apartment will be able to enjoy activities in and around LʼIsle-sur-la-Sorgue, like fishing and hiking.

Abbaye de Senanque is 20 km from Le Petit Studio - 15 m2 - Centre Ville - Sorgue à 50 m, while Village des Bories is 23 km away.

Instal·lacions
Fumar no només no és saludable, sinó que també pot arruïnar una experiència agradable per als hostes. L'establiment és completament per a no fumadors per mantenir un entorn saludable i confortable per als nostres hostes. La Apartament Le Petit Studio - 15 m2 - Centre Ville - Sorgue à 50 m és ideal per a la seva estada si necessita calidesa en una habitació situada a la allotjament. Malauradament, no s'admeten mascotes al nostre Apartament, però us podem suggerir alguns llocs propers que admeten mascotes que val la pena explorar. Totes les vibracions musicals que necessitem estan al vostre abast: el nostre allotjament està equipat amb la seva pròpia ràdio. La millor manera d'aconseguir una reserva a la nostra allotjament és reservar online. Rebràs una confirmació de reserva instantània i fins i tot podràs fer el check-in abans d'hora!

Hotels i allotjaments propers Maison au Cœur de Isle-sur-la-Sorgue (6 m), ROGERIO en PLEIN CENTRE DE L'ISLE SUR SORGUE (15 m), Place ô sorgue ! (28 m), La loge familiale: 110m2, place rose goudard, AC (44 m), Chez Franck et Gisele (45 m), Amazing Home In L'isle-Sur-La-Sorgue (47 m), 13 QUAI JEAN JAURES (48 m), La Belle de l’Isle (48 m), LE BELVEDERE (65 m), Gîte les iris (66 m),

English Deutsch Français Español Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Informació addicional

Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Els clients han de presentar un document d’identitat amb fotografia i una targeta de crèdit durant el registre d’entrada. Les peticions especials són segons disponibilitat i poden comportar suplements.
Cal fer el pagament abans de l'arribada amb transferència bancària. L'allotjament es posarà en contacte amb tu després de fer la reserva i et donarà més informació.
Gestionat per un particular

Mira't les dates disponibles
Tipus d'allotjament
Estudi SuperiorDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Estudi Superior
Equipament de l'habitació
  • Espai per relaxar-se,
  • Accés privat,
  • Adaptador -> Convertidor de corrent,
  • Endoll a prop del llit -> Presa de corrent a la vora del llit,
  • Coixí per a al·lèrgics -> Coixí hipoal·lergènic,
  • Adecuat per a persones amb al·lèrgies,
  • Sofà llit -> Llit convertible en sofà,
  • Papereres -> Recipients per a residus,
  • Ventilador elèctric,
  • Coixí sense plomes -> Coixí sense farcit de plomes,
  • Guardarroba,
  • Seient còmode,
  • Aïllament acústic,
  • Sòl de rajola/de marbre,
  • Sistema de calefacció
Bany
  • Dutxa / Cabina de dutxa,
  • Gel de bany,
  • Paper higiènic,
  • Assecador / Assecador de cabells,
  • Lavabo / Pica,
  • Bany privat / Bany en suite,
  • Dutxa o banyera / Dutxa i banyera,
  • Articles de bany gratuïts / Productes de bany de cortesia
Equipament audiovisual i tecnològic
  • Reproductor de vídeo,
  • Televisió,
  • Emissora de ràdio,
  • Canals de televisió per cable,
  • Televisió de pantalla plana,
  • Mètodes de pagament
Menjar i begudes
  • Taula de menjador -> ca,
  • Microones -> ca,
  • Xocolata o galetes / Dolços,
  • Ampolla d'aigua / Botella d'aigua mineral,
  • Estris de cuina -> ca,
  • Zona de menjador -> ca,
  • Cuina -> ca,
  • Tetera/cafetera -> ca,
  • Fogons -> ca,
  • Cuina americana/zona de cuina -> ca,
  • Nevera -> ca,
  • Copes de vi / Gots de vi,
  • Forn -> ca,
  • Cafetera -> ca,
  • Bullidor elèctric -> ca
Serveis i extres
  • Tovalloles de bany,
  • Joc de llençols
Vistes i exteriors
  • Vistes panoràmiques,
  • Vistes a un carrer tranquil i silenciós
Disposició
  • Ventana
Accessibilitat
  • Tot l'allotjament està situat a la planta baixa sense esglaons,
  • Dutxa a nivell del terra,
  • Plantes superiors només accessibles per les escales tradicionals
Característiques de l'edifici
  • Allotjament independent,
  • Apartament individual en un edifici
Seguretat
  • Detector de fum
Mesures de seguretat
  • Filtradors d'aire
Neteja i desinfecció
  • Gel hidroalcohòlic alternatiu

Featuring free toiletries, this studio includes a private bathroom with a walk-in shower and a hairdryer. In the fully equipped kitchen, guests will find a stovetop, a refrigerator, kitchenware and an oven. This studio has a private entrance, soundproof walls, flat-screen TV with cable channels, as well as chocolate for guests. The unit has 1 bed.

Opinions del Le Petit Studio - 15 m2 - Centre Ville - Sorgue à 50 m

En triar Le Petit Studio - 15 m2 - Centre Ville - Sorgue à 50 m, llegiu les opinions d'altres hostes.

Afegiu una opinió i una valoració
Comparteix les teves impressions relacionades amb la teva estada en aquest lloc
Afegir un comentari

Preus a l'hotel Le Petit Studio - 15 m2 - Centre Ville - Sorgue à 50 m

Els preus a l'hotel Le Petit Studio - 15 m2 - Centre Ville - Sorgue à 50 m comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.

Mostra preus

Instal·lacions del Le Petit Studio - 15 m2 - Centre Ville - Sorgue à 50 m

General General

Connexió WiFi a tot l'establiment

Activitats Activitats

Camp de golf (menys de 3 km), Activitats de pesca, Activitats de piragüisme, Rutes de senderisme, Esports equestres, Àrea aquàtica

Serveis Serveis

Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa

Transport Transport

Estacionament al carrer

Serveis de recepció Serveis de recepció

Opció de factura

Altres Altres

Habitacions exclusives per a no fumadors, Habitacions amb aïllament acústic, Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment

Mesures de seguretat Mesures de seguretat

El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper, Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries, Verificació de la condició de salut dels hostes

Distanciament físic Distanciament físic

Pagament sense diners en efectiu disponible, Seguiment de les directrius de distància física, Aplicació per al servei a l'habitació, Pantalles protectores o barreres físiques entre empleats i clients en àrees específiques

Neteja i desinfecció Neteja i desinfecció

Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, Una vegada netejat, l'allotjament o unitat es manté tancat fins a l'arribada dels clients, La neteja de l'allotjament és realitzada per empreses professionals especialitzades, Els clients tenen l'opció de no sol·licitar els serveis de neteja de l'allotjament durant la seva estada

Seguretat d'aliments i begudes Seguretat d'aliments i begudes

Separació física a les àrees de menjador, Es pot proporcionar menjar a l'habitació o allotjament, Tots els plats, coberts, gots i altres utensilis de taula han estat desinfectats, Els aliments enviats estan empaquetats de forma segura

Internet Internet

Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.

Pàrquing Le Petit Studio - 15 m2 - Centre Ville - Sorgue à 50 m Pàrquing

Aparcament al carrer disponible.

Condicions del Le Petit Studio - 15 m2 - Centre Ville - Sorgue à 50 m

Entrada Le Petit Studio - 15 m2 - Centre Ville - Sorgue à 50 m Entrada

A partir de les 14:00:00 Fins a les 19:00:00

Sortida Le Petit Studio - 15 m2 - Centre Ville - Sorgue à 50 m Sortida

A partir de les 09:00:00 Fins a les 11:00:00

Nens i llits supletoris Nens i llits supletoris

Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens a partir de 6 anys. La propietat pot requerir un dipòsit de 250.00 EUR.

Animals Animals

No s'admeten mascotes.

Idiomes Parlats Idiomes Parlats
 
Formes de contacte Le Petit Studio - 15 m2 - Centre Ville - Sorgue à 50 m Formes de contacte
☎ Telèfon
@ E-mail

Atraccions i ubicació de Le Petit Studio - 15 m2 - Centre Ville - Sorgue à 50 m a LʼIsle-sur-la-Sorgue

 
Preguntes més freqüents
Quines són les coordenades del sistema de posicionament global (GPS) d'Le Petit Studio - 15 m2 - Centre Ville - Sorgue à 50 m?

Si estàs buscant Le Petit Studio - 15 m2 - Centre Ville - Sorgue à 50 m, tenim totes les coordenades que t'ajudaran a trobar-lo ràpidament! - 43.919476,5.053654

Hi ha Wi-Fi gratuït disponible a Le Petit Studio - 15 m2 - Centre Ville - Sorgue à 50 m?

Agafa el teu ordinador portàtil i prepara't per navegar - Le Petit Studio - 15 m2 - Centre Ville - Sorgue à 50 m ofereix als hostes accés a Internet gratuït i d'alta velocitat perquè puguin estar connectats mentre estan de vacances.

A quina hora puc registrar la meva entrada i sortida d'Le Petit Studio - 15 m2 - Centre Ville - Sorgue à 50 m?

Feu el registre d'entrada a Le Petit Studio - 15 m2 - Centre Ville - Sorgue à 50 m comença a 14:00:00 i la sortida és abans de 11:00:00.

Com puc contactar amb Le Petit Studio - 15 m2 - Centre Ville - Sorgue à 50 m?

Un cop hagis fet una reserva a Le Petit Studio - 15 m2 - Centre Ville - Sorgue à 50 m, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.