Puntuació a partir de 22 comentaris
Las Caracolas està situat a Caleta de Caballo. L’allotjament gaudeix de vistes a les muntanyes i ofereix un saló compartit, una zona de barbacoa, terrassa i WiFi gratuïta.
Aquesta casa té 2 habitacions, TV de pantalla plana amb canals per satèl·lit, 1 bany amb dutxa i cuina equipada amb nevera i microones.
Playa Mejías és a 200 m de la casa.
Hotels i allotjaments propers Casa Gary (0 m), Loft Casa Burgao (20 m), El descanso de Bielo Lanzarote (59 m), CASA MAREA (61 m), La Casita Del Mar (63 m), Casa Caleta Caballo (76 m), Balcón de Caleta (77 m), Casa Calandrilla (94 m), Apartamento Paraiso en Lanzarote (153 m), Casa Cabrera - 2 apartamentos con vistas al mar (174 m),
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Gestionat per un particular
Featuring a private entrance, this holiday home comprises 1 living room, 2 separate bedrooms and 1 bathroom with a walk-in shower and a hairdryer. Guests will find a stovetop, a refrigerator, kitchenware and an oven in the well-equipped kitchen. The holiday home also provides guests with a barbecue. Boasting a terrace with mountain views, this holiday home also provides a washing machine and a flat-screen TV with satellite channels. The unit offers 4 beds.
En triar Las Caracolas, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel Las Caracolas comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Rutes de senderisme, Platja
Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa
Zona de barbacoa
Estacionament al carrer
Tauler d'informació turística
Terrassa amb vistes, Terrassa per a prendre el sol i relaxar-se, Àrea de televisió o saló compartit, Mobiliari d'exterior confortable
No es permet fumar en tot l'establiment
El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper, Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries, Botiquín de primer auxili disponible, Accés a especialistes de la salut, Es proporcionen mascaretes per als hostes
Pagament sense diners en efectiu disponible, Seguiment de les directrius de distància física
Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, Una vegada netejat, l'allotjament o unitat es manté tancat fins a l'arribada dels clients, La neteja de l'allotjament és realitzada per empreses professionals especialitzades, Els clients tenen l'opció de no sol·licitar els serveis de neteja de l'allotjament durant la seva estada
Separació física a les àrees de menjador, Tots els plats, coberts, gots i altres utensilis de taula han estat desinfectats
Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible.
Aparcament al carrer disponible.
A partir de les 14:00:00 Fins a les 00:00:00
Fins a les 11:00:00
Els nens de 0 a 2 anys s’allotgen gratuïtament amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 21 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats.
No s'admeten mascotes.
Si voleu trobar un objecte de Las Caracolas, només cal que introduïu aquestes coordenades i hi arribeu ràpidament. - 29.117455,-13.640636
Per a aquells que vulguin mantenir-se connectats, Las Caracolas - proporcionar WiFi gratuïta per a tots els seus hostes!
Feu el registre d'entrada a Las Caracolas comença a 14:00:00 i la sortida és abans de 11:00:00.
Un cop hagis fet una reserva a Las Caracolas, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.
Hotels Espanya — Las Piteras (1), Apartamento con aire acondicionado, AP Plaza la Hispanidad, Stunning Home In Cájar With Wifi, Cuentame,
Més destinacions — Hotels a Aboga, Hotels a Bandar Seri Begawan, Hotels a Korhogo, Hotels a Macau, Hotels a Hemşin,









