Fantàstic
9,6 /10

Puntuació a partir de 55 comentaris

Filtres
Comprova la ubicació
Afegir un comentari
Ofertes

Laguna, Vernon

●●●
Reserva, allotjaments, opinions dels hostes, galeria de fotos, preus
  • 64 Rue d'Albufera, 27200 Vernon, França França - Veure al mapa
9,6 /10
Fantàstic
Tipus d'allotjament: Apartament
Mostra preus
Breu descripció

Set in Vernon, 32 km from Le CADRAN, Laguna offers recently renovated accommodation with free WiFi and a terrace. The property is non-smoking and is located 48 km from Train station of Dreux.

The apartment is fitted with 1 bedroom, 1 bathroom, bed linen, towels, a flat-screen TV, a dining area, a fully equipped kitchen, and a balcony with city views. The unit at the property features a shower and a dressing room. The property has an outdoor dining area.

A bicycle rental service is available at the apartment.

Beauvais–Tillé Airport is 70 km away.

Instal·lacions
La terrassa té una gran vista del sol la majoria de les hores, el que facilita gaudir del dia. Tant si ets fumador com si no, la allotjament Laguna disposa d'una habitació per a tu. Això es deu al fet que la política de prohibició de fumar s'ha relaxat en els darrers anys. Lamentem informar-los que malauradament no s'admeten mascotes en els nostres allotjaments. Per garantir una estada segura i còmoda per a tots els nostres hostes, hem de complir amb aquesta política. El nostre allotjament està equipat amb roba de llit còmoda per garantir-vos un son tranquil i reparador. Aprofita al màxim el teu dia i visita'ns! No us en penedireu: hi ha molt per visitar. Us hi esperem!

Hotels i allotjaments propers L'écrin Doré (7 m), Magnifique duplex central à 2 min de la gare. (102 m), Au cœur de Vernon - Appartement cosy (104 m), Jolie duplex central climatisé (105 m), CLUB APPART (106 m), Appartement avec terrasse en plein cœur de Vernon (116 m), Superbe Appartement Central (150 m), La Duchesse 1976 (158 m), Entire Apartment in The Heart of Vernon (169 m), Appartement Centre-ville 200m gare Vernon - proche Giverny (196 m),

English Deutsch Français Español Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Informació addicional

Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Els clients han de presentar un document d’identitat amb fotografia i una targeta de crèdit durant el registre d’entrada. Les peticions especials són segons disponibilitat i poden comportar suplements.
Els menors de 18 anys només poden fer el check-in acompanyats d'un progenitor o tutor legal.
Gestionat per un particular

Mira't les dates disponibles
Tipus d'allotjament
Apartament 1 HabitacióDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Apartament 1 Habitació
Equipament de l'habitació
  • Endoll a prop del llit -> Presa de corrent a la vora del llit,
  • Substàncies de neteja,
  • Guardaroba,
  • Material per planxar,
  • Adaptador -> Convertidor de corrent,
  • Guardarroba,
  • Coixí sense plomes -> Coixí sense farcit de plomes,
  • Màquina de rentar roba,
  • Ferro de planxar,
  • Sòl de rajola/de marbre,
  • Papereres -> Recipients per a residus,
  • Sistema de calefacció,
  • Estenedor de roba -> Estenedor per a vestits
Bany
  • Dutxa / Cabina de dutxa,
  • Assecador / Assecador de cabells,
  • Xampú per a cabells,
  • Articles de bany gratuïts / Productes de bany de cortesia,
  • Paper higiènic,
  • Bany privat / Bany en suite,
  • Gel de bany,
  • Dutxa o banyera / Dutxa i banyera
Equipament audiovisual i tecnològic
  • Televisió,
  • Emissora de ràdio,
  • Televisió de pantalla plana
Menjar i begudes
  • Estris de cuina -> ca,
  • Fogons -> ca,
  • Nevera -> ca,
  • Cuina -> ca,
  • Microones -> ca,
  • Bullidor elèctric -> ca,
  • Tetera/cafetera -> ca,
  • Cafetera -> ca,
  • Zona de menjador exterior -> ca,
  • Torradora -> ca,
  • Zona de menjador -> ca,
  • Copes de vi / Gots de vi,
  • Forn -> ca,
  • Mobles d'exterior -> ca
Serveis i extres
  • Joc de llençols,
  • Tovalloles de bany,
  • Rellotge despertador
Vistes i exteriors
  • Vistes a la ciutat animada,
  • Vistes panoràmiques,
  • Balcó ampli
Accessibilitat
  • Accés amb ascensor
Característiques de l'edifici
  • Apartament individual en un edifici
Seguretat
  • Extintor d'incendis,
  • Detector de monòxid de carboni,
  • Detector de fum

The apartment has 1 bedroom and 1 bathroom with a shower and free toiletries. In the fully equipped kitchen, guests will find a stovetop, a refrigerator, kitchenware and an oven. Boasting a balcony with city views, this apartment also features a washing machine and a flat-screen TV. The unit has 1 bed.

Opinions del Laguna

En triar Laguna, llegiu les opinions d'altres hostes.

Afegiu una opinió i una valoració
Comparteix les teves impressions relacionades amb la teva estada en aquest lloc
Afegir un comentari

Preus a l'hotel Laguna

Els preus a l'hotel Laguna comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.

Mostra preus

Instal·lacions del Laguna

General General

Connexió WiFi a tot l'establiment

Serveis Serveis

Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa

Serveis de recepció Serveis de recepció

Opció de factura

Zones comunes Zones comunes

Terrassa amb vistes, Terrassa per a prendre el sol i relaxar-se

Altres Altres

Habitacions exclusives per a no fumadors, Elevador, Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment

Seguretat Seguretat

Sensors de fum, Extingidors de foc

Mesures de seguretat Mesures de seguretat

El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Botiquín de primer auxili disponible

Distanciament físic Distanciament físic

Registre d'entrada i sortida sense interacció, Seguiment de les directrius de distància física

Neteja i desinfecció Neteja i desinfecció

Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, Una vegada netejat, l'allotjament o unitat es manté tancat fins a l'arribada dels clients, La neteja de l'allotjament és realitzada per empreses professionals especialitzades, Els clients tenen l'opció de no sol·licitar els serveis de neteja de l'allotjament durant la seva estada

Internet Internet

Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.

Pàrquing Laguna Pàrquing

Parking information is not available.

Condicions del Laguna

Entrada Laguna Entrada

A partir de les 16:00:00 Fins a les 20:00:00

Sortida Laguna Sortida

A partir de les 08:00:00 Fins a les 11:00:00

Nens i llits supletoris Nens i llits supletoris

Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens a partir de 18 anys. La propietat pot requerir un dipòsit de 300.00 EUR.

Animals Animals

No s'admeten mascotes.

Idiomes Parlats Idiomes Parlats
     
Formes de contacte Laguna Formes de contacte
☎ Telèfon
@ E-mail

Atraccions i ubicació de Laguna a Vernon

 
Preguntes més freqüents
Quines són les coordenades GPS d'Laguna?

Si busques Laguna, les seves coordenades et poden arribar en molt poc temps! - 49.092603,1.483066

Laguna ofereix internet gratuïta?

Agafa el teu ordinador portàtil i prepara't per navegar - Laguna ofereix als hostes accés a Internet gratuït i d'alta velocitat perquè puguin estar connectats mentre estan de vacances.

A quina hora és el check-in i el check-out de Laguna property?

Feu el registre d'entrada a Laguna comença a 16:00:00 i la sortida és abans de 11:00:00.

Com puc contactar amb algú d'Laguna?

Un cop hagis fet una reserva a Laguna, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.