Puntuació a partir de 21 comentaris
Boasting garden views, La Villa offers accommodation with a garden and a balcony, around 29 km from Plaza de Espana Ronda. With city views, this accommodation features a patio. The holiday home features a solarium and private check-in and check-out.
The spacious holiday home with a terrace and mountain views has 5 bedrooms, 2 living rooms, a flat-screen TV, an equipped kitchen with a microwave and a toaster, and 2 bathrooms with a shower. The comfortable, air-conditioned accommodation also comes with soundproofing and a fireplace. The property has an outdoor dining area.
For those times when you'd rather not dine out, you can choose to cook on the barbecue.
Guests at the holiday home will be able to enjoy activities in and around El Burgo, like cycling, fishing and hiking.
Iglesia de Santa María la Mayor is 30 km from La Villa. Malaga Airport is 58 km from the property.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Gestionat per un particular
This holiday home offers a fireplace. This spacious holiday home comprises 2 living rooms, 5 separate bedrooms and 2 bathrooms with a shower and free toiletries. Guests will find a stovetop, a refrigerator, kitchenware and a microwave in the kitchen. The holiday home also provides guests with a barbecue. The air-conditioned holiday home provides a flat-screen TV, a washing machine, a private entrance, soundproof walls as well as garden views. The unit offers 10 beds.
En triar La Villa, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel La Villa comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Estacionament, Mascotes permeses, Estacionament gratuït
Activitats de pesca, Activitats de piragüisme, Rutes de senderisme, Rutes de ciclisme, Activitats de submarinisme, Esports equestres, Exposicions d'art temporals, Recorreguts de bars, Visites guiades a peu, Visites guiades en bicicleta
Zona de barbacoa
Terrassa per prendre el sol
Estacionament al carrer
Registre d'entrada i sortida ràpid, Tauler d'informació turística, Registre d'entrada i sortida privat
Jardí botànic, Terrassa amb vistes, Sala de jocs i entreteniment, Terrassa per a prendre el sol i relaxar-se, Mobiliari d'exterior confortable
Instal·lacions per a trobades i celebracions
Habitacions exclusives per a no fumadors, Habitacions per a famílies, Sistema de calefacció, Aire condicionat disponible, Espai designat per a fumadors, Bosses per a animals de companyia, Accés amb clau electrònica
El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper, Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries, Botiquín de primer auxili disponible, Accés a especialistes de la salut
Registre d'entrada i sortida sense interacció, Pagament sense diners en efectiu disponible, Seguiment de les directrius de distància física
Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, La neteja de l'allotjament és realitzada per empreses professionals especialitzades, Els clients tenen l'opció de no sol·licitar els serveis de neteja de l'allotjament durant la seva estada
Tots els plats, coberts, gots i altres utensilis de taula han estat desinfectats
La informació sobre Internet no està disponible.
Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament al carrer disponible.
A partir de les 01:00:00 Fins a les 21:00:00
Fins a les 11:00:00
Els nens de 0 a 5 anys s’allotgen gratuïtament amb llit addicional. Els nens de 0 a 3 anys s’allotgen gratuïtament amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats.
S’admeten animals de companyia. Sense càrrecs.
L'objecte La Villa és fàcil de trobar: només cal que introduïu aquestes coordenades i esteu al lloc correcte. - 36.78786,-4.94606
Durant la vostra estada a La Villa, l'aparcament no serà un problema: és gratuït per a tots els hostes. Gaudeix de la teva visita sense preocupar-te pel cost de trobar lloc.
Feu el registre d'entrada a La Villa comença a 01:00:00 i la sortida és abans de 11:00:00.
Un cop hagis fet una reserva a La Villa, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.









