La Selva 1, Puerto Iguazú

Reserva, allotjaments, opinions dels hostes, galeria de fotos, preus
  • Los Cedros 215 ... 1 Piso, 3370 Puerto Iguazú, Argentina Argentina - Veure al mapa
9,6 /10
Fantàstic
Tipus d'allotjament: Apartament
Mostra preus
Breu descripció

Boasting air-conditioned accommodation with a patio, La Selva 1 is set in Puerto Iguazú. This apartment offers free private parking, a 24-hour front desk and free WiFi. The accommodation provides a shared kitchen, luggage storage space and currency exchange for guests.

The apartment is fitted with 1 bedroom, 1 bathroom, bed linen, towels, a flat-screen TV, a dining area, a fully equipped kitchen, and a balcony with garden views. Guests can enjoy a meal on an outdoor dining area while overlooking the city views. For added privacy, the accommodation features a private entrance.

Sightseeing tours are available within easy reach. The apartment has a barbecue and a garden, which can be enjoyed by guests if the weather permits.

Iguazu Casino is 1.7 km from La Selva 1, while Iguazu Falls is 18 km from the property.

Instal·lacions
Després de la seva estada a la nostra Apartament La Selva 1, estarem encantats d'enviar-li una factura a petició. Si teniu cap pregunta, poseu-vos en contacte amb nosaltres. El WiFi t'està esperant a totes les habitacions de la nostra allotjament. Pots connectar-te tan aviat com arribis! Les nostres instal·lacions estan equipades amb una nevera capaç, que ofereix un emmagatzematge còmode i un fàcil accés als aliments frescos. Avui és el dia per unir-se a nosaltres! No deixis passar aquesta oportunitat tan especial.

Hotels i allotjaments propers LA SELVA MONOAMBIENTES (4 m), La casita (51 m), Excelente departamento - Cataratas alquiler temporario (60 m), Departamento temporal en Cataratas del Iguazú Los Cerezos de Ema (120 m), La Casita HQ21 (120 m), Ombú Guests House (138 m), Martina Apart (155 m), Casa Giovanini (161 m), Casa Alternativa 282 (170 m), Lo de Carmen Apart (207 m),

English Deutsch Français Español Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Informació addicional

Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Gestionat per un particular

Mira't les dates disponibles
Tipus d'allotjament
Apartament 1 HabitacióDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Apartament 1 Habitació
Equipament de l'habitació
  • Espai per relaxar-se,
  • Guardarroba,
  • Climatització,
  • Accés privat,
  • Papereres -> Recipients per a residus,
  • Tela mosquitera,
  • Sòl de rajola/de marbre,
  • Sistema de calefacció,
  • Catifa,
  • Ferro de planxar,
  • Coixí sense plomes -> Coixí sense farcit de plomes,
  • Substàncies de neteja,
  • Endoll a prop del llit -> Presa de corrent a la vora del llit
Bany
  • Bidet de bany,
  • Dutxa / Cabina de dutxa,
  • Assecador / Assecador de cabells,
  • Dutxa o banyera / Dutxa i banyera,
  • Gel de bany,
  • Articles de bany gratuïts / Productes de bany de cortesia,
  • Paper higiènic,
  • Bany privat / Bany en suite
Equipament audiovisual i tecnològic
  • Televisió de pantalla plana,
  • Televisió
Menjar i begudes
  • Nevera -> ca,
  • Estris de cuina -> ca,
  • Cuina -> ca,
  • Zona de menjador -> ca,
  • Forn -> ca,
  • Barbacoa -> ca,
  • Cuina americana/zona de cuina -> ca,
  • Fogons -> ca,
  • Zona de menjador exterior -> ca,
  • Cafetera -> ca,
  • Bullidor elèctric -> ca,
  • Taula de menjador -> ca
Serveis i extres
  • Joc de llençols,
  • Tovalloles de bany
Vistes i exteriors
  • Balcó ampli,
  • Vistes al jardí verd,
  • Vistes a un monument històric,
  • Vistes a la ciutat animada,
  • Terrassa exterior,
  • Vistes panoràmiques
Accessibilitat
  • Plantes superiors només accessibles per les escales tradicionals
Característiques de l'edifici
  • Allotjament independent
Distanciament físic
  • Aire acondicionat individual per a cada estança de l'allotjament
Neteja i desinfecció
  • Gel hidroalcohòlic alternatiu

Boasting a private entrance, this air-conditioned apartment comes with a kitchen, 1 bedroom and 1 bathroom with a shower and a bidet. Guests will find a stovetop, a refrigerator, kitchenware and an oven in the kitchen. The apartment also includes a barbecue. Featuring a balcony with garden views, this apartment also features a coffee machine and a flat-screen TV. The unit has 2 beds.

Opinions del La Selva 1

En triar La Selva 1, llegiu les opinions d'altres hostes.

Afegiu una opinió i una valoració
Comparteix les teves impressions relacionades amb la teva estada en aquest lloc
Afegir un comentari

Preus a l'hotel La Selva 1

Els preus a l'hotel La Selva 1 comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.

Mostra preus

Instal·lacions del La Selva 1

General General

Estacionament, Estacionament gratuït, Estacionament a l'hotel, Estacionament privat, Connexió WiFi a tot l'establiment

Serveis Serveis

Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa

Menjar i begudes Menjar i begudes

Zona de barbacoa

Serveis de recepció Serveis de recepció

Recepció oberta 24 hores, Canvi de moneda, Tauler d'informació turística, Emmagatzematge d'equipatge, Opció de factura

Zones comunes Zones comunes

Jardí botànic, Cuina comunitària, Mobiliari d'exterior confortable

Altres Altres

Habitacions exclusives per a no fumadors, Habitacions per a famílies, Sistema de calefacció, Habitacions especials per a al·lèrgics, Aire condicionat disponible, Espai designat per a fumadors, Accés amb clau electrònica

Seguretat Seguretat

Extingidors de foc

Mesures de seguretat Mesures de seguretat

El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper, Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries, Botiquín de primer auxili disponible

Distanciament físic Distanciament físic

Pagament sense diners en efectiu disponible

Neteja i desinfecció Neteja i desinfecció

Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, Els clients tenen l'opció de no sol·licitar els serveis de neteja de l'allotjament durant la seva estada

Seguretat d'aliments i begudes Seguretat d'aliments i begudes

Separació física a les àrees de menjador, Es pot proporcionar menjar a l'habitació o allotjament, Tots els plats, coberts, gots i altres utensilis de taula han estat desinfectats, Recipients per endur-se l'esmorzar, Els aliments enviats estan empaquetats de forma segura

Internet Internet

Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.

Pàrquing La Selva 1 Pàrquing

Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament disponible al lloc. Aparcament privat disponible.

Condicions del La Selva 1

Entrada La Selva 1 Entrada

A partir de les 12:00:00 Fins a les 00:00:00

Sortida La Selva 1 Sortida

A partir de les 08:00:00 Fins a les 10:00:00

Nens i llits supletoris Nens i llits supletoris

Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats.

Animals Animals

No s'admeten mascotes.

Idiomes Parlats Idiomes Parlats
   
Formes de contacte La Selva 1 Formes de contacte
☎ Telèfon
@ E-mail

Atraccions i ubicació de La Selva 1 a Puerto Iguazú

 
Preguntes més freqüents
Em podries donar les coordenades geogràfiques d'La Selva 1?

No trobes la teva propietat a La Selva 1? Comproveu aquestes coordenades i sigueu-hi en molt poc temps! - -25.60521,-54.574369

La Selva 1 té accés gratuït a Internet?

És hora de connectar-se! Els clients de La Selva 1 poden utilitzar Internet gratuïtament per a totes les seves necessitats de navegació web.

Disposem de pàrquing gratuït a La Selva 1?

A La Selva 1, no t'has de preocupar d'on aparcar el cotxe. Els nostres clients poden estar tranquils sabent que hi ha aparcament gratuït disponible.

Quina és l'hora d'entrada i de sortida de La Selva 1?

Feu el registre d'entrada a La Selva 1 comença a 12:00:00 i la sortida és abans de 10:00:00.

Quines són les diferents maneres de contactar amb La Selva 1?

Un cop hagis fet una reserva a La Selva 1, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.