Fantàstic
9,3 /10

Puntuació a partir de 50 comentaris

Filtres
Comprova la ubicació
Afegir un comentari
Ofertes

La Roca de Setenil, Setenil

●●●●
Reserva, allotjaments, opinions dels hostes, galeria de fotos, preus
  • C/ San Benito, nº 8 , 11692 Setenil, Espanya Espanya - Veure al mapa
9,3 /10
Fantàstic
Tipus d'allotjament: Casa o xalet
Mostra preus
Breu descripció

Located in Setenil in the Andalucía region, La Roca de Setenil has a balcony. The property is situated 20 km from Iglesia de Santa María la Mayor, 19 km from Tajo's Tree-lined Avenue and 26 km from Cueva del Gato. Free WiFi is available throughout the property and Plaza de Espana Ronda is 19 km away.

The spacious holiday home with a terrace and city views features 3 bedrooms, a living room, a flat-screen TV, an equipped kitchen with an oven and a microwave, and 1 bathroom with a bidet. Towels and bed linen are provided in the holiday home. There is also a seating area and a fireplace.

Ronda Train Station is 18 km from the holiday home, while Ronda's New Bridge is 19 km away. Malaga Airport is 88 km from the property.

Instal·lacions
Gràcies als netejadors químics, podem seguir sent proactius en la lluita contra la propagació del coronavirus. L'ús d'aquestes solucions efectives ajuda a mantenir-nos segurs i mantenir el nostre entorn saludable. La nostra màxima prioritat és oferir-li una estada segura i neta a les nostres habitacions. Entre les estades dels hostes, desinfectem a fons cada habitació perquè puguis relaxar-te sabent que estàs utilitzant un espai higiènic. Gaudeix de la comoditat de preparar un deliciós menjar o beguda refrescant a la nostra cuina totalment equipada! El nostre allotjament La Roca de Setenil t'ofereix tot el que necessites per fer realitat les teves creacions culinàries. Compareu els preus per trobar la millor oferta d'allotjament per a la vostra estada. Fes una ullada al que altres hostes han dit sobre les seves experiències a la nostra allotjament i sent-te segur en reservar amb nosaltres avui mateix!

Hotels i allotjaments propers Casa Rural Setenil (17 m), Casa Las Gardenias (17 m), Casa del Viajero (19 m), La Medina Baja (25 m), La Medina Alta (25 m), Casa Mirador de San Benito (25 m), Roca Loft Maruja (25 m), La casita de Evita (28 m), Casa del Mar a la Sierra (29 m),

English Deutsch Français Español Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Informació addicional

Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Gestionat per un particular

Mira't les dates disponibles
Tipus d'allotjament
Casa Unifamiliar 3 HabitacionsDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Casa Unifamiliar 3 Habitacions
Equipament de l'habitació
  • Màquina de rentar roba,
  • Estufa de llenya,
  • Bressols -> Llits per a nadons,
  • Llit plegable,
  • Substàncies de neteja,
  • Guardarroba,
  • Perxa per a vestits,
  • Ventilador elèctric,
  • Espai per relaxar-se
Bany
  • Assecador / Assecador de cabells,
  • Dutxa o banyera / Dutxa i banyera,
  • Bidet de bany,
  • Paper higiènic,
  • Bany privat / Bany en suite
Equipament audiovisual i tecnològic
  • Televisió,
  • Televisió de pantalla plana
Menjar i begudes
  • Estris de cuina -> ca,
  • Forn -> ca,
  • Torradora -> ca,
  • Cafetera -> ca,
  • Mobles d'exterior -> ca,
  • Zona de menjador -> ca,
  • Cuina -> ca,
  • Microones -> ca,
  • Nevera -> ca,
  • Fogons -> ca,
  • Taula de menjador -> ca
Serveis i extres
  • Tovalloles de bany,
  • Joc de llençols
Vistes i exteriors
  • Vistes a un monument històric,
  • Terrassa àmplia,
  • Vistes a la ciutat animada,
  • Balcó ampli,
  • Vistes panoràmiques
Característiques de l'edifici
  • Allotjament independent

This holiday home features a fireplace. This spacious holiday home comprises 1 living room, 3 separate bedrooms and 1 bathroom with a bath or a shower and a bidet. Meals can be prepared in the kitchen, which comes with a stovetop, a refrigerator, kitchenware and an oven. Featuring a terrace with city views, this holiday home also provides a washing machine and a flat-screen TV. The unit offers 4 beds.

Opinions del La Roca de Setenil

En triar La Roca de Setenil, llegiu les opinions d'altres hostes.

Afegiu una opinió i una valoració
Comparteix les teves impressions relacionades amb la teva estada en aquest lloc
Afegir un comentari

Preus a l'hotel La Roca de Setenil

Els preus a l'hotel La Roca de Setenil comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.

Mostra preus

Instal·lacions del La Roca de Setenil

General General

Connexió WiFi a tot l'establiment

Serveis Serveis

Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa

Zones comunes Zones comunes

Terrassa amb vistes

Mesures de seguretat Mesures de seguretat

Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries

Distanciament físic Distanciament físic

Registre d'entrada i sortida sense interacció, Seguiment de les directrius de distància física

Neteja i desinfecció Neteja i desinfecció

Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada

Internet Internet

Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.

Pàrquing La Roca de Setenil Pàrquing

Parking information is not available.

Condicions del La Roca de Setenil

Entrada La Roca de Setenil Entrada

A partir de les 12:00:00 Fins a les 18:00:00

Sortida La Roca de Setenil Sortida

A partir de les 12:00:00 Fins a les 12:30:00

Nens i llits supletoris Nens i llits supletoris

Els nens de 0 a 5 anys paguen 10.00 EUR per nit amb llit addicional. Els nens de 0 a 1 anys s’allotgen gratuïtament amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats.

Animals Animals

No s'admeten mascotes.

Idiomes Parlats Idiomes Parlats
 
Formes de contacte La Roca de Setenil Formes de contacte
☎ Telèfon
@ E-mail

Atraccions i ubicació de La Roca de Setenil a Setenil

 
Preguntes més freqüents
Quines són les coordenades de latitud i longitud d'La Roca de Setenil?

Necessiteu trobar ràpidament La Roca de Setenil? No et preocupis, tenim consells per a tu. Utilitza aquestes coordenades i boom, ja hi ets! - 36.86338,-5.18152

La Roca de Setenil té accés gratuït a Internet?

És hora de connectar-se! Els clients de La Roca de Setenil poden utilitzar Internet gratuïtament per a totes les seves necessitats de navegació web.

A quina hora és el check-in i el check-out de La Roca de Setenil property?

Feu el registre d'entrada a La Roca de Setenil comença a 12:00:00 i la sortida és abans de 12:30:00.

Com puc contactar amb La Roca de Setenil?

Un cop hagis fet una reserva a La Roca de Setenil, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.