Filtres
Comprova la ubicació
Afegir un comentari
Ofertes

la régie, Arles

●●●●
Reserva, allotjaments, opinions dels hostes, galeria de fotos, preus
  • Domaine de Paulon, 13200 Arles, França França - Veure al mapa
Tipus d'allotjament: Apartament
Mostra preus
Breu descripció

Boasting air-conditioned accommodation with a balcony, la régie is situated in Arles. The property has garden views and is 21 km from Arles Amphitheatre and 46 km from Parc Expo Nîmes. There is a sun terrace and guests can make use of free WiFi, free private parking and an electric vehicle charging station.

The spacious apartment has 2 bedrooms, a flat-screen TV and a fully equipped kitchen that provides guests with a dishwasher, an oven, a washing machine, a microwave and a toaster. Towels and bed linen are offered in the apartment. This apartment is allergy-free and non-smoking.

Eglise des Stes Maries is 43 km from the apartment. Nimes-Ales-Camargue-Cevennes Airport is 41 km from the property.

Instal·lacions
Sota petició, pot emetre una factura de la seva estada a les nostres instal·lacions. Si teniu cap pregunta, no dubteu a posar-vos en contacte amb nosaltres. Donem la benvinguda a famílies de totes les mides perquè gaudeixin de la comoditat i comoditat de les nostres habitacions familiars. Les nostres habitacions especials ofereixen molt espai per passar temps junts, independentment de la mida del grup! El nostre allotjament la régie és ideal per a famílies, ja que oferim llits i bressols de luxe perquè els més petits dormin una nit confortable. No esperis més, reserva la teva habitació avui mateix i estigues un pas més a prop de viure una gran experiència!

Hotels i allotjaments propers Le Miradou (0 m), L'Espitalet (24 m), manade Blanc - Gite la Fenière (35 m), Magnifique gîte 12 couchages (37 m), Mas des Bécasses, en Provence - 22 personnes (2.95 km), Estrambord Appart Terrasse Camargue (4.35 km), Studio avec chambre Camargue (4.85 km), Mas Volver Camargue (5.16 km), les papyrus avec draps (5.23 km),

English Deutsch Français Español Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Informació addicional

Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.

Mira't les dates disponibles
Tipus d'allotjament
ApartamentDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Apartament
Equipament de l'habitació
  • Màquina assecadora,
  • Endoll a prop del llit -> Presa de corrent a la vora del llit,
  • Sòl de fusta,
  • Espai per relaxar-se,
  • Accés privat,
  • Perxa per a vestits,
  • Bressols -> Llits per a nadons,
  • Guardaroba,
  • Màquina de rentar roba,
  • Coixí sense plomes -> Coixí sense farcit de plomes,
  • Climatització,
  • Papereres -> Recipients per a residus,
  • Coixí per a al·lèrgics -> Coixí hipoal·lergènic,
  • Estenedor de roba -> Estenedor per a vestits,
  • Taula de treball,
  • Guardarroba,
  • Ferro de planxar,
  • Seient còmode,
  • Material per planxar,
  • Adecuat per a persones amb al·lèrgies,
  • Sistema de calefacció,
  • Llit plegable,
  • Substàncies de neteja,
  • Sòl de rajola/de marbre,
  • Tela mosquitera
Bany
  • Dutxa / Cabina de dutxa,
  • Dutxa o banyera / Dutxa i banyera,
  • Assecador / Assecador de cabells,
  • Paper higiènic,
  • Lavabo / Pica,
  • Lavabo addicional / Pica extra
Equipament audiovisual i tecnològic
  • Televisió,
  • Televisió de pantalla plana
Menjar i begudes
  • Cafetera -> ca,
  • Tetera/cafetera -> ca,
  • Torradora -> ca,
  • Zona de menjador exterior -> ca,
  • Microones -> ca,
  • Trona -> ca,
  • Rentaplats -> ca,
  • Mobles d'exterior -> ca,
  • Bullidor elèctric -> ca,
  • Copes de vi / Gots de vi,
  • Nevera -> ca,
  • Fogons -> ca,
  • Zona de menjador -> ca,
  • Taula de menjador -> ca,
  • Forn -> ca,
  • Estris de cuina -> ca,
  • Barbacoa -> ca,
  • Cuina -> ca
Serveis i extres
  • Tovalloles/llençols amb càrrec addicional,
  • Joc de llençols,
  • Tovalloles de bany
Vistes i exteriors
  • Terrassa àmplia,
  • Balcó ampli,
  • Vistes al jardí verd
Accessibilitat
  • Adaptat per a persones amb discapacitat auditiva
Característiques de l'edifici
  • Habitatge adossat
Seguretat
  • Detector de fum,
  • Extintor d'incendis
Distanciament físic
  • Aire acondicionat individual per a cada estança de l'allotjament

Guests will find a stovetop, a refrigerator, a dishwasher and kitchenware in the well-equipped kitchen. The apartment also provides guests with a barbecue. The spacious air-conditioned apartment provides a flat-screen TV, a washing machine, a private entrance, a tea and coffee maker as well as garden views. The unit offers 2 beds.

Opinions del la régie

En triar la régie, llegiu les opinions d'altres hostes.

Afegiu una opinió i una valoració
Comparteix les teves impressions relacionades amb la teva estada en aquest lloc
Afegir un comentari

Preus a l'hotel la régie

Els preus a l'hotel la régie comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.

Mostra preus

Instal·lacions del la régie

General General

Estacionament, Mascotes permeses, Estacionament gratuït, Estacionament a l'hotel, Estacionament privat, Connexió WiFi a tot l'establiment

Serveis Serveis

Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa

Piscines i benestar Piscines i benestar

Ombrel·les

Transport Transport

Estació de càrrega per a cotxes elèctrics

Serveis de recepció Serveis de recepció

Opció de factura

Zones comunes Zones comunes

Terrassa amb vistes, Terrassa per a prendre el sol i relaxar-se, Mobiliari d'exterior confortable

Altres Altres

Habitacions per a famílies, Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment, Aire condicionat disponible

Mesures de seguretat Mesures de seguretat

El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper, Botiquín de primer auxili disponible

Distanciament físic Distanciament físic

Registre d'entrada i sortida sense interacció, Pagament sense diners en efectiu disponible, Seguiment de les directrius de distància física

Neteja i desinfecció Neteja i desinfecció

Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, La neteja de l'allotjament és realitzada per empreses professionals especialitzades, Els clients tenen l'opció de no sol·licitar els serveis de neteja de l'allotjament durant la seva estada

Seguretat d'aliments i begudes Seguretat d'aliments i begudes

Tots els plats, coberts, gots i altres utensilis de taula han estat desinfectats

Internet Internet

Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.

Pàrquing la régie Pàrquing

Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament disponible al lloc. Aparcament privat disponible. Estació de càrrega de vehicles elèctrics disponible.

Condicions del la régie

Entrada la régie Entrada

A partir de les 15:00:00 Fins a les 18:00:00

Sortida la régie Sortida

A partir de les 08:00:00 Fins a les 10:00:00

Nens i llits supletoris Nens i llits supletoris

Els nens de 0 a 3 anys s’allotgen gratuïtament amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats.

Animals Animals

No s'admeten mascotes.

Idiomes Parlats Idiomes Parlats
   
Formes de contacte la régie Formes de contacte
☎ Telèfon
@ E-mail

Atraccions i ubicació de la régie a Arles

 
Preguntes més freqüents
Quines són les coordenades d'la régie?

Necessiteu trobar la régie en un tres i no res? Només has de connectar aquestes coordenades al teu GPS i estaràs allà en un tres i no res. - 43.552529,4.668417

la régie té accés gratuït a Internet?

la régie sap l'important que és estar connectat, per això ofereix a tots els seus hostes accés gratuït a Internet!

la régie ofereix aparcament gratuït?

la régie és una plaça fàcil d'aparcar! Gaudeix d'aparcament gratuït durant la teva estada amb nosaltres.

Quina és l'hora d'entrada i de sortida de la régie?

Feu el registre d'entrada a la régie comença a 15:00:00 i la sortida és abans de 10:00:00.

Com puc contactar amb la régie?

Un cop hagis fet una reserva a la régie, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.