La Mangotine - Duplex à Saint François avec piscine, Saint-François

●●●●
Reserva, allotjaments, opinions dels hostes, galeria de fotos, preus
  • Village Sainte-Marthe, 97118 Saint-François, Guadeloupe Guadeloupe - Veure al mapa
8,7 /10
Fabulós
Tipus d'allotjament: Apartament
Mostra preus
Breu descripció

Set in Saint-François, La Mangotine - Duplex à Saint François avec piscine offers accommodation with private pool, free WiFi and free private parking for guests who drive. The air-conditioned accommodation is 1.8 km from Mancellinier Beach. The property is non-smoking and is located 2 km from Plage de la Pointe des Pies.

The apartment comes with 2 bedrooms, 2 bathrooms, bed linen, towels, a flat-screen TV, a dining area, a fully equipped kitchen, and a terrace with lake views. Guests can enjoy a meal on an outdoor dining area while overlooking the garden views.

Guests can relax in the garden at the property.

Raisins Clairs Beach is 2.3 km from the apartment. Pointe-à-Pitre Le Raizet Airport is 37 km away.

Instal·lacions
Totes les nostres habitacions de les instal·lacions estan equipades amb aire condicionat perquè la seva estada sigui el més còmoda possible. Un detector de fum a les nostres instal·lacions és una gran mesura de seguretat que val la pena tenir. Sempre és bo saber on es troben, de manera que qualsevol incendi es pot extingir immediatament abans que causi massa danys. Malauradament, el nostre allotjament La Mangotine - Duplex à Saint François avec piscine no accepta membres de la família peluts, així que si us plau, deixeu els vostres amics de quatre potes amb seguretat a casa. Refresca't i mantén-te net amb les nostres luxoses dutxes als banys! El nostre allotjament La Mangotine - Duplex à Saint François avec piscine és un oasi personal de pau on podràs relaxar-te còmodament. Sabem que aquesta Apartament t'encantarà. Coneix-lo més a la nostra web, llegeix ressenyes i mira fotos de la teva futura estada!

Hotels i allotjaments propers Grand Studio Zen idéalement situé à Saint-François avec piscine et terrasse (13 m), Le Flamboyant - studio 3* avec piscine proche golf (20 m), Kazalou (31 m), La Plantation - Piscine et climatisation (33 m), Le Balisier (34 m), Bel appartement Saint François (37 m), La Valentine Résidence La Plantation Sainte Marthe (39 m), Joli Duplex à St Francois (39 m), La Pauline appartement La plantation Sainte Marthe (46 m), Les Alizes (48 m),

English Deutsch Français Español Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Informació addicional

Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Gestionat per un particular

Mira't les dates disponibles
Tipus d'allotjament
Apartament 2 HabitacionsDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Apartament 2 Habitacions
Equipament de l'habitació
  • Seient còmode,
  • Sòl de rajola/de marbre,
  • Ferro de planxar,
  • Piscina particular,
  • Màquina de rentar roba,
  • Espai per relaxar-se,
  • Material per planxar,
  • Substàncies de neteja,
  • Climatització
Bany
  • Bany privat / Bany en suite,
  • Lavabo / Pica,
  • Dutxa / Cabina de dutxa,
  • Dutxa o banyera / Dutxa i banyera,
  • Assecador / Assecador de cabells,
  • Paper higiènic
Equipament audiovisual i tecnològic
  • Televisió,
  • Televisió de pantalla plana
Menjar i begudes
  • Zona de menjador -> ca,
  • Fogons -> ca,
  • Zona de menjador exterior -> ca,
  • Cafetera -> ca,
  • Bullidor elèctric -> ca,
  • Nevera -> ca,
  • Taula de menjador -> ca,
  • Forn -> ca,
  • Cuina -> ca,
  • Torradora -> ca,
  • Estris de cuina -> ca,
  • Rentaplats -> ca,
  • Tetera/cafetera -> ca,
  • Mobles d'exterior -> ca,
  • Copes de vi / Gots de vi,
  • Microones -> ca
Serveis i extres
  • Tovalloles de bany,
  • Joc de llençols
Vistes i exteriors
  • Terrassa àmplia,
  • Vistes al llac tranquil,
  • Vistes al jardí verd
Accessibilitat
  • Accés amb ascensor
Característiques de l'edifici
  • Apartament individual en un edifici
Seguretat
  • Detector de fum
Distanciament físic
  • Aire acondicionat individual per a cada estança de l'allotjament

Guests will have a special experience as this apartment provides a private pool. The air-conditioned apartment features 2 bedrooms and 2 bathrooms with a shower and a hairdryer. In the well-fitted kitchen, guests will find a stovetop, a refrigerator, a dishwasher and kitchenware. Featuring a terrace with lake views, this apartment also offers a washing machine and a flat-screen TV. The unit offers 3 beds.

Opinions del La Mangotine - Duplex à Saint François avec piscine

En triar La Mangotine - Duplex à Saint François avec piscine, llegiu les opinions d'altres hostes.

Afegiu una opinió i una valoració
Comparteix les teves impressions relacionades amb la teva estada en aquest lloc
Afegir un comentari

Preus a l'hotel La Mangotine - Duplex à Saint François avec piscine

Els preus a l'hotel La Mangotine - Duplex à Saint François avec piscine comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.

Mostra preus

Instal·lacions del La Mangotine - Duplex à Saint François avec piscine

General General

Estacionament, Estacionament gratuït, Estacionament a l'hotel, Estacionament privat, Connexió WiFi a tot l'establiment

Serveis Serveis

Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa

Piscines i benestar Piscines i benestar

Piscina a l'aire lliure, Piscina exterior oberta tot l'any, Piscina sense limits, Piscina d'immersió

Zones comunes Zones comunes

Jardí botànic, Terrassa amb vistes

Altres Altres

Habitacions exclusives per a no fumadors, Habitacions per a famílies, Elevador, No es permet fumar en tot l'establiment, Aire condicionat disponible

Seguretat Seguretat

Sensors de fum

Internet Internet

Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.

Pàrquing La Mangotine - Duplex à Saint François avec piscine Pàrquing

Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament disponible al lloc. Aparcament privat disponible.

Condicions del La Mangotine - Duplex à Saint François avec piscine

Entrada La Mangotine - Duplex à Saint François avec piscine Entrada

A partir de les 17:00:00 Fins a les 22:00:00

Sortida La Mangotine - Duplex à Saint François avec piscine Sortida

A partir de les 11:00:00 Fins a les 11:30:00

Nens i llits supletoris Nens i llits supletoris

Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats. La propietat pot requerir un dipòsit de 800.00 EUR. Mètode de pagament del dipòsit: cash.

Animals Animals

No s'admeten mascotes.

Idiomes Parlats Idiomes Parlats
 
Formes de contacte La Mangotine - Duplex à Saint François avec piscine Formes de contacte
☎ Telèfon
@ E-mail

Atraccions i ubicació de La Mangotine - Duplex à Saint François avec piscine a Saint-François

 
Preguntes més freqüents
Em podries donar les coordenades geogràfiques d'La Mangotine - Duplex à Saint François avec piscine?

Busques La Mangotine - Duplex à Saint François avec piscine? Consulteu les nostres coordenades per identificar fàcilment la vostra ubicació exacta, independentment d'on sigueu. - 16.263733,-61.268101

La Mangotine - Duplex à Saint François avec piscine ofereix internet gratuïta?

Mantingueu-vos connectat amb La Mangotine - Duplex à Saint François avec piscine i gaudiu d'accés gratuït a Internet. Tot el que necessiteu per mantenir-vos connectat és a pocs clics de distància.

Hi ha places d'aparcament disponibles per als clients d'La Mangotine - Duplex à Saint François avec piscine?

El nostre establiment disposa d'aparcament gratuït, perquè puguis venir, aparcar i preparar-te per relaxar-te sense preocupacions!

Quina és l'hora d'entrada i de sortida de La Mangotine - Duplex à Saint François avec piscine?

Feu el registre d'entrada a La Mangotine - Duplex à Saint François avec piscine comença a 17:00:00 i la sortida és abans de 11:30:00.

Com puc contactar amb La Mangotine - Duplex à Saint François avec piscine?

Un cop hagis fet una reserva a La Mangotine - Duplex à Saint François avec piscine, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.