Puntuació a partir de 19 comentaris
Boasting air-conditioned accommodation with a private pool, La Manga, Euromarina Tower is situated in La Manga del Mar Menor. This beachfront property offers access to a patio and free WiFi. The property is non-smoking and is located a few steps from Pudrimel Beach.
The spacious apartment with a terrace and sea views has 2 bedrooms, a living room, a flat-screen TV, an equipped kitchen with a dishwasher and an oven, and 2 bathrooms with a bidet. Towels and bed linen are available in the apartment. The property has an outdoor dining area.
For guests with children, the apartment features kids pool. Fishing can be enjoyed nearby.
Puerto Deportivo Tomas Maestre is 4.7 km from La Manga, Euromarina Tower, while La Manga Club is 31 km from the property. Region de Murcia International Airport is 69 km away.
Hotels i allotjaments propers Euromarina Frontal by Alina365 (12 m), Apartamento La Manga SPACE (20 m), LA MANGA MAR MENOR - Urb MAR AZUL, 2 ,Primer piso 1B (31 m), My seaviews - Euromarina Towers La Manga (32 m), Mar Azul by Alina365 (37 m), Veneziola Sunset (46 m), Vista del amanecer (65 m), Euromarina Lateral by Alina365 (74 m), Meandyou Marazul Lamanga (77 m), Mar Azul Apartments La Manga (108 m),
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Gestionat per un particular
This apartment provides a private pool. Featuring a private entrance, this air-conditioned apartment is comprised of 1 living room, 2 separate bedrooms and 2 bathrooms with a bath and a shower. The well-fitted kitchen features a stovetop, a refrigerator, a dishwasher and kitchenware. The spacious apartment offers a flat-screen TV with cable channels, a washing machine, a coffee machine, a seating area as well as sea views. The unit offers 4 beds.
En triar La Manga, Euromarina Tower, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel La Manga, Euromarina Tower comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Estacionament, Estacionament gratuït, Connexió WiFi a tot l'establiment
Pista de tennis alternativa, Activitats de pesca, Pràctica de windsurf, Activitats de piragüisme, Rutes de senderisme, Activitats de submarinisme, Instal·lacions per a activitats aquàtiques a l'allotjament, Platja
Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa
Piscina a l'aire lliure, Piscina exterior de temporada, Situat a primera línia de platja, Piscina amb valla, Piscina infantil, Piscina d'aigua, Piscina d'immersió
Estacionament al carrer
Opció de factura
Terrassa amb vistes
Habitacions exclusives per a no fumadors, Habitacions per a famílies, Elevador, Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment, Aire condicionat disponible, Espai designat per a fumadors, Accés amb clau electrònica, Accés amb targeta magnètica
Sistema d'alarma de seguretat, Càmeres de vigilància a les àrees comuns, Càmeres de vigilància a l'exterior de l'establiment
Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.
Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament al carrer disponible.
A partir de les 15:00:00 Fins a les 19:00:00
A partir de les 10:00:00 Fins a les 11:00:00
Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats. La propietat pot requerir un dipòsit de 500.00 EUR.
No s'admeten mascotes.
Si busques La Manga, Euromarina Tower, tenim just el que necessites: les seves coordenades! No busqueu més i anoteu aquests números màgics per arribar-hi ràpidament. - 37.768183,-0.746777
La Manga, Euromarina Tower sap que Internet és imprescindible de vacances, de manera que es va ocupar de vosaltres, oferint accés Wi-Fi gratuït als seus hostes.
Els clients d'aquesta propietat poden aparcar els seus cotxes de forma gratuïta, cosa que els proporciona una cosa més petita de la qual preocupar-se durant la seva estada.
Feu el registre d'entrada a La Manga, Euromarina Tower comença a 15:00:00 i la sortida és abans de 11:00:00.
Un cop hagis fet una reserva a La Manga, Euromarina Tower, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.
Hotels Espanya — Adosado en residencial, Finca Can Sitja, Denia playa punta Els Molins, Apartamento Arcoiris, Apartamentos Rural La Perla,
Més destinacions — Hotels a Ostrov u Macochy, Hotels a Hagatna, Hotels a Bata, Hotels a Kaukuri, Hotels a Leznevo,









