Fantàstic
9,4 /10

Puntuació a partir de 12 comentaris

Filtres
Comprova la ubicació
Afegir un comentari
Ofertes

La Maisonette - Centro storico, La Maddalena

Reserva, allotjaments, opinions dels hostes, galeria de fotos, preus
  • 2 Via Marco Polo, 07024 La Maddalena, Itàlia Itàlia - Veure al mapa
9,4 /10
Fantàstic
Tipus d'allotjament: Casa o xalet
Mostra preus
Breu descripció

Located in La Maddalena, 700 metres from Punta Nera Beach and 4.8 km from Island of Spargi, La Maisonette - Centro storico provides air-conditioned accommodation with a terrace and free WiFi. This holiday home has a garden and barbecue facilities.

The holiday home features 2 bedrooms, a flat-screen TV, a fully equipped kitchen with a dishwasher and an oven, a washing machine, and 2 bathrooms with a bidet. This holiday home also provides guests with a patio that doubles up as an outdoor dining area. For added privacy, the accommodation features a private entrance.

Olbia Costa Smeralda Airport is 47 km away.

Instal·lacions
Estaràs encantat de saber que disposem d'extintors a les nostres instal·lacions. Aquests són només per a emergències, així que no us preocupeu. Per garantir la seguretat i tranquil·litat dels nostres hostes, desinfectem a fons cada habitació després de cada estada. La teva salut sempre està en primer lloc en aquest Casa o xalet! Amb un microones al teu abast, podràs preparar fàcilment menjars ràpids i saborosos des de la comoditat del teu Casa o xalet La Maisonette - Centro storico. Proporciona't l'allotjament perfecte avui! Gaudeix de la comoditat de reservar online i aprofita les nostres ofertes especials.

Hotels i allotjaments propers Appartamento Azzurra (9 m), Villa Maria (22 m), Clelia's Boutique Rooms & Suites (22 m), Casa Ziniculà e Cupulata (24 m), Isola nel Parco Villas & Rooms (29 m), Cala Gavetta Nuovo Trilocale sul Porticciolo Turistico (30 m), Cala Gavetta Marina Loft (32 m), Murphy Holiday Home - Casa Papini (34 m), Pgs Immobiliare srls Millelire Monolocale a due passi da Cala Gavetta La Maddalena (42 m), Penthouse Cala Gavetta (58 m),

English Deutsch Français Español Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Informació addicional

Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Gestionat per un particular

Mira't les dates disponibles
Tipus d'allotjament
Casa 2 HabitacionsDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Casa 2 Habitacions
Equipament de l'habitació
  • Sistema de calefacció,
  • Papereres -> Recipients per a residus,
  • Màquina de rentar roba,
  • Guardarroba,
  • Climatització,
  • Estenedor de roba -> Estenedor per a vestits,
  • Accés privat,
  • Ventilador elèctric,
  • Espai per relaxar-se
Bany
  • Dutxa / Cabina de dutxa,
  • Paper higiènic,
  • Lavabo / Pica,
  • Bidet de bany,
  • Bany privat / Bany en suite,
  • Assecador / Assecador de cabells,
  • Dutxa o banyera / Dutxa i banyera
Equipament audiovisual i tecnològic
  • Televisió de pantalla plana,
  • Televisió
Menjar i begudes
  • Zona de menjador exterior -> ca,
  • Taula de menjador -> ca,
  • Torradora -> ca,
  • Microones -> ca,
  • Forn -> ca,
  • Zona de menjador -> ca,
  • Cafetera -> ca,
  • Nevera -> ca,
  • Bullidor elèctric -> ca,
  • Rentaplats -> ca,
  • Cuina -> ca,
  • Ampolla d'aigua / Botella d'aigua mineral,
  • Tetera/cafetera -> ca,
  • Fogons -> ca,
  • Estris de cuina -> ca
Serveis i extres
  • Tovalloles/llençols amb càrrec addicional,
  • Joc de llençols
Vistes i exteriors
  • Terrassa exterior,
  • Terrassa àmplia
Característiques de l'edifici
  • Allotjament independent

Boasting a private entrance, this air-conditioned holiday home features a kitchen, 2 bedrooms and 2 bathrooms with a shower and a bidet. The well-fitted kitchen has a stovetop, a refrigerator, a dishwasher and kitchenware. This holiday home features a washing machine, a tea and coffee maker, a flat-screen TV and a terrace. The unit has 2 beds.

Opinions del La Maisonette - Centro storico

En triar La Maisonette - Centro storico, llegiu les opinions d'altres hostes.

Afegiu una opinió i una valoració
Comparteix les teves impressions relacionades amb la teva estada en aquest lloc
Afegir un comentari

Preus a l'hotel La Maisonette - Centro storico

Els preus a l'hotel La Maisonette - Centro storico comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.

Mostra preus

Instal·lacions del La Maisonette - Centro storico

General General

Connexió WiFi a tot l'establiment

Serveis Serveis

Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa

Menjar i begudes Menjar i begudes

Zona de barbacoa

Zones comunes Zones comunes

Jardí botànic, Terrassa amb vistes

Altres Altres

Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment, Aire condicionat disponible

Seguretat Seguretat

Extingidors de foc

Mesures de seguretat Mesures de seguretat

El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Botiquín de primer auxili disponible

Neteja i desinfecció Neteja i desinfecció

Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, La neteja de l'allotjament és realitzada per empreses professionals especialitzades

Internet Internet

Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.

Pàrquing La Maisonette - Centro storico Pàrquing

Parking information is not available.

Condicions del La Maisonette - Centro storico

Entrada La Maisonette - Centro storico Entrada

A partir de les 15:00:00 Fins a les 19:00:00

Sortida La Maisonette - Centro storico Sortida

A partir de les 08:00:00 Fins a les 10:00:00

Nens i llits supletoris Nens i llits supletoris

Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens a partir de 3 anys. La propietat pot requerir un dipòsit de 100.00 EUR. Mètode de pagament del dipòsit: cash.

Animals Animals

No s'admeten mascotes.

Idiomes Parlats Idiomes Parlats
   
Formes de contacte La Maisonette - Centro storico Formes de contacte
☎ Telèfon
@ E-mail

Atraccions i ubicació de La Maisonette - Centro storico a La Maddalena

 
Preguntes més freqüents
Quines són les coordenades de latitud i longitud d'La Maisonette - Centro storico?

Busques La Maisonette - Centro storico? Us tenim amb precisió puntual: només cal dirigir-vos a aquestes coordenades i trobar-lo en un tres i no res. - 41.213818,9.40353

La Maisonette - Centro storico ofereix WiFi gratuïta als seus clients?

La Maisonette - Centro storico ofereix accés a Internet il·limitat definitiu per a tots els seus hostes. Surfeja sense cost addicional perquè la teva estada sigui encara més dolça.

Quina és l'hora d'entrada i de sortida de La Maisonette - Centro storico?

Feu el registre d'entrada a La Maisonette - Centro storico comença a 15:00:00 i la sortida és abans de 10:00:00.

Com puc contactar amb La Maisonette - Centro storico?

Un cop hagis fet una reserva a La Maisonette - Centro storico, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.