7,0 /10

Puntuació Comentaris

Filtres
Comprova la ubicació
Afegir un comentari
Ofertes

La Maison, Langebaan, 6-sleeper, Langebaan

●●●●
Reserva, allotjaments, opinions dels hostes, galeria de fotos, preus
  • 1049 Schapenjacht, 7357 Langebaan, Sud-àfrica Sud-àfrica - Veure al mapa
7,0 /10
Tipus d'allotjament: Casa o xalet
Mostra preus
Breu descripció

Offering a garden and garden view, La Maison, Langebaan, 6-sleeper is located in Langebaan, 2.7 km from Langebaan Main Beach and 1.7 km from Langebaan Golf Course. The property is situated 20 km from West Coast Fossil Park, 20 km from Saldanha Harbour and 24 km from Vredenburg Golf Course. There is an outdoor fireplace and guests can make use of free WiFi and free private parking.

The spacious holiday home is equipped with 3 bedrooms, 2 bathrooms, bed linen, towels, a flat-screen TV with cable channels, a dining area, a fully equipped kitchen, and a patio with lake views. Guests can take in the ambience of the surroundings from an outdoor dining area or keep themselves warm by the fireplace on colder days. For added privacy, the accommodation has a private entrance and is protected by full-day security.

Guests can take advantage of the warm weather with the property's barbecue facilities.

Guests at the holiday home will be able to enjoy activities in and around Langebaan, like cycling and walking tours.

Buffelsfontein Conference is 39 km from La Maison, Langebaan, 6-sleeper, while Postberg Flower Reserve is 40 km away. Cape Town International Airport is 135 km from the property.

Instal·lacions
Vine a explorar la zona amb els nostres bike tours! Amb el nostre compromís amb la seguretat de tots, hem implementat una sèrie de mesures de seguretat per garantir que la teva estada sigui una que mai oblidaràs. El nostre allotjament disposa de papereres. Esperem acompanyar-nos a la vetllada! Fes-te com a casa i deixa que la nostra hospitalitat faci que la teva estada sigui inoblidable.

Hotels i allotjaments propers Lemon Tree Studio 991 (178 m), Golfers Haven Studio Apartment (187 m), Lagoon Links Studio (187 m), Mulligan, Langebaan, 10-sleeper (282 m), Golf Paradise, Langebaan, 6-sleeper (325 m), La Vie & Plan D'eau (329 m), Coastal & Country Living in Langebaan (343 m), HIDDEN GEM A unique Golf Estate and Game Reserve north facing 6 sleeper 3 en suite bedrooms with 12m Solar Warmed Lap Pool (397 m), 1261, Langebaan's Family Oasis (418 m), Langebaan Holiday Home (435 m),

English Deutsch Français Español Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Informació addicional

Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Ara mateix, aquesta regió està experimentant un període de sequera. Tingues en compte que alguns allotjaments hauran de complir amb les restriccions locals de consum d'aigua.

Mira't les dates disponibles
Tipus d'allotjament
Casa 3 HabitacionsDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Casa 3 Habitacions
Equipament de l'habitació
  • Coixí sense plomes -> Coixí sense farcit de plomes,
  • Taula de treball,
  • Endoll a prop del llit -> Presa de corrent a la vora del llit,
  • Accés privat,
  • Papereres -> Recipients per a residus,
  • Ferro de planxar,
  • Bressols -> Llits per a nadons,
  • Espai per relaxar-se,
  • Estufa de llenya,
  • Guardarroba,
  • Catifa,
  • Material per planxar,
  • Estenedor de roba -> Estenedor per a vestits,
  • Sòl de rajola/de marbre,
  • Màquina de rentar roba
Bany
  • Bany privat / Bany en suite,
  • Dutxa / Cabina de dutxa,
  • Lavabo addicional / Pica extra,
  • Paper higiènic,
  • Gel de bany,
  • Lavabo / Pica
Equipament audiovisual i tecnològic
  • Televisió de pantalla plana,
  • Televisió,
  • Canals de televisió per cable
Menjar i begudes
  • Microones -> ca,
  • Taula de menjador -> ca,
  • Bullidor elèctric -> ca,
  • Torradora -> ca,
  • Cafetera -> ca,
  • Tetera/cafetera -> ca,
  • Mobles d'exterior -> ca,
  • Estris de cuina -> ca,
  • Forn -> ca,
  • Zona de menjador -> ca,
  • Nevera -> ca,
  • Rentaplats -> ca,
  • Barbacoa -> ca,
  • Fogons -> ca,
  • Copes de vi / Gots de vi,
  • Cuina -> ca,
  • Zona de menjador exterior -> ca
Serveis i extres
  • Tovalloles de bany,
  • Joc de llençols
Vistes i exteriors
  • Vistes panoràmiques,
  • Vistes al jardí verd,
  • Terrassa exterior,
  • Vistes al llac tranquil
Característiques de l'edifici
  • Allotjament independent
Seguretat
  • Extintor d'incendis

This holiday home's special feature is the fireplace. Featuring a private entrance, this spacious holiday home also consists of 1 living room, 3 separate bedrooms and 2 bathrooms with a shower. Guests will find a stovetop, a refrigerator, a dishwasher and kitchenware in the well-equipped kitchen. The holiday home also offers a barbecue. The holiday home provides a washing machine, a tea and coffee maker, a seating area, a flat-screen TV with cable channels, as well as lake views. The unit offers 3 beds.

Opinions del La Maison, Langebaan, 6-sleeper

En triar La Maison, Langebaan, 6-sleeper, llegiu les opinions d'altres hostes.

Afegiu una opinió i una valoració
Comparteix les teves impressions relacionades amb la teva estada en aquest lloc
Afegir un comentari

Preus a l'hotel La Maison, Langebaan, 6-sleeper

Els preus a l'hotel La Maison, Langebaan, 6-sleeper comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.

Mostra preus

Instal·lacions del La Maison, Langebaan, 6-sleeper

General General

Estacionament, Estacionament gratuït, Estacionament a l'hotel, Estacionament privat, Connexió WiFi a tot l'establiment

Activitats Activitats

Pista de tennis alternativa, Camp de golf (menys de 3 km), Activitats de pesca, Pràctica de windsurf, Rutes de ciclisme, Circuit de minigolf, Àrea aquàtica, Safari en cotxe, Visites guiades a peu, Tir amb arc alternatiu

Serveis Serveis

Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa

Menjar i begudes Menjar i begudes

Zona de barbacoa

Serveis de recepció Serveis de recepció

Opció de factura

Zones comunes Zones comunes

Jardí botànic, Mobiliari d'exterior confortable, Llar de foc a l'aire lliure

Altres Altres

Habitacions exclusives per a no fumadors, No es permet fumar en tot l'establiment

Seguretat Seguretat

Protecció 24 hores al dia, Sistema d'alarma de seguretat, Extingidors de foc

Mesures de seguretat Mesures de seguretat

El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper, Accés a especialistes de la salut

Distanciament físic Distanciament físic

Pagament sense diners en efectiu disponible

Neteja i desinfecció Neteja i desinfecció

Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, Una vegada netejat, l'allotjament o unitat es manté tancat fins a l'arribada dels clients, La neteja de l'allotjament és realitzada per empreses professionals especialitzades, Els clients tenen l'opció de no sol·licitar els serveis de neteja de l'allotjament durant la seva estada

Internet Internet

Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.

Pàrquing La Maison, Langebaan, 6-sleeper Pàrquing

Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament disponible al lloc. Aparcament privat disponible.

Condicions del La Maison, Langebaan, 6-sleeper

Entrada La Maison, Langebaan, 6-sleeper Entrada

A partir de les 16:00:00 Fins a les 19:00:00

Sortida La Maison, Langebaan, 6-sleeper Sortida

A partir de les 06:00:00 Fins a les 10:00:00

Nens i llits supletoris Nens i llits supletoris

Els nens de 0 a 2 anys paguen 250.00 ZAR per nit amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 21 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats. La propietat pot requerir un dipòsit de 2,500.00 ZAR. Mètode de pagament del dipòsit: card.

Animals Animals

No s'admeten mascotes.

Idiomes Parlats Idiomes Parlats
   
Formes de contacte La Maison, Langebaan, 6-sleeper Formes de contacte
☎ Telèfon
@ E-mail

Atraccions i ubicació de La Maison, Langebaan, 6-sleeper a Langebaan

 
Preguntes més freqüents
Quines són les coordenades de latitud i longitud d'La Maison, Langebaan, 6-sleeper?

Acosta't a La Maison, Langebaan, 6-sleeper en un tres i no res amb aquestes coordenades! - -33.071146,18.046764

La Maison, Langebaan, 6-sleeper ofereix internet gratuïta?

La Maison, Langebaan, 6-sleeper sap que Internet és imprescindible de vacances, de manera que es va ocupar de vosaltres, oferint accés Wi-Fi gratuït als seus hostes.

Hi ha aparcament gratuït per als clients d'La Maison, Langebaan, 6-sleeper?

El pàrquing no és un problema en aquest establiment - és gratuït per a tots els nostres hostes! Ja no t'has de preocupar que no trobis el lloc perfecte i hauràs de pagar més per això.

Quina és l'hora d'entrada i de sortida de La Maison, Langebaan, 6-sleeper?

Feu el registre d'entrada a La Maison, Langebaan, 6-sleeper comença a 16:00:00 i la sortida és abans de 10:00:00.

Quina és la millor manera de contactar amb La Maison, Langebaan, 6-sleeper?

Un cop hagis fet una reserva a La Maison, Langebaan, 6-sleeper, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.