Puntuació a partir de 56 comentaris
Located in La Bolsa, 46 km from City Hall and 46 km from Uruguay Bridge, La Llilda offers a garden and air conditioning. This property offers access to a terrace, free private parking and free WiFi.
Located on the ground floor, this holiday home comes with 1 bedroom, a well-equipped kitchen, a living room, and a flat-screen TV. For added privacy, the accommodation features a private entrance.
Cuckoo Clock is 47 km from the holiday home. Ingeniero Aeronáutico Ambrosio L.V. Taravella International Airport is 60 km away.
Hotels i allotjaments propers La Arboleda (220 m), Casa en Sierras de Córdoba, Villa la Bolsa. (341 m), Cabañas El Ceibo (486 m), La casa de Los Abuelos (883 m), Casa RINCON DEL SOL (1.01 km), Villa francisca (1.35 km), Villa francisca amarilla (1.36 km), Alojamiento en Villa La Bolsa (1.59 km), La Cabaña de EMI (1.63 km), CASA de Campo EL LULY (1.64 km),
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Gestionat per un particular
The holiday home's kitchen is available for cooking and storing food. The air-conditioned holiday home offers a flat-screen TV, a washing machine, a private entrance, a seating area as well as garden views. The unit offers 2 beds.
En triar La Llilda, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel La Llilda comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Estacionament, Mascotes permeses, Estacionament gratuït, Estacionament a l'hotel, Estacionament privat, Connexió WiFi a tot l'establiment
Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa
Jardí botànic, Terrassa amb vistes
Habitacions exclusives per a no fumadors, Aire condicionat disponible
El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper, Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries
Pagament sense diners en efectiu disponible
Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, Una vegada netejat, l'allotjament o unitat es manté tancat fins a l'arribada dels clients, Els clients tenen l'opció de no sol·licitar els serveis de neteja de l'allotjament durant la seva estada
Es pot proporcionar menjar a l'habitació o allotjament, Tots els plats, coberts, gots i altres utensilis de taula han estat desinfectats
Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.
Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament disponible al lloc. Aparcament privat disponible.
A partir de les 11:00:00
Fins a les 10:00:00
Els nens de 0 a 3 anys s’allotgen gratuïtament amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats.
S’admeten animals de companyia. Sense càrrecs.
L'objecte La Llilda és fàcil de trobar: només cal que introduïu aquestes coordenades i esteu al lloc correcte. - -31.723615,-64.418897
La Llilda té una gran oferta per als seus hostes: accés gratuït a Internet. Ja no us haureu de preocupar dels càrrecs addicionals de dades durant el viatge. Ara podeu mantenir-vos connectats i explorar llocs web lliurement.
Relaxa't i gaudeix d'una estada sense complicacions a la nostra propietat: deixa el cotxe en mans eficients del nostre pàrquing gratuït!
Feu el registre d'entrada a La Llilda comença a 11:00:00 i la sortida és abans de 10:00:00.
Un cop hagis fet una reserva a La Llilda, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.









