Malament
5,0 /10

Puntuació a partir de 7 comentaris

Filtres
Comprova la ubicació
Afegir un comentari
Ofertes

La Hoya, Agua Amarga

Reserva, allotjaments, opinions dels hostes, galeria de fotos, preus
  • Calle Madagascar 33, 04149 Agua Amarga, Espanya Espanya - Veure al mapa
5,0 /10
Malament
Tipus d'allotjament: Casa o xalet
Mostra preus
Breu descripció

Boasting city views, La Hoya features accommodation with barbecue facilities and a patio, around 400 metres from Agua Amarga Beach. Guests can benefit from a balcony and an outdoor fireplace. The property is non-smoking and is situated 30 km from Marina Golf.

The spacious holiday home with a terrace and mountain views has 3 bedrooms, a living room, a flat-screen TV, an equipped kitchen with an oven and a microwave, and 2 bathrooms with a bidet. Towels and bed linen are available in the holiday home. The property has an outdoor dining area.

Guests at the holiday home will be able to enjoy activities in and around Agua Amarga, like cycling, fishing and hiking. Walking tours can be enjoyed nearby.

Mojacar Marina Golf is 33 km from La Hoya. Almeria Airport is 52 km from the property.

Instal·lacions
Una terrassa és una gran opció durant la seva estada a la allotjament La Hoya. Proporcionarà no només una vista inigualable, sinó també un allotjament romàntic que no es pot comparar amb cap altra habitació de la instal·lació. Si estàs buscant un lloc on allotjar-te que compti amb instal·lacions de barbacoa, la Casa o xalet és perfecta per a tu. Els nostres clients poden utilitzar les instal·lacions de la barbacoa sempre que vulguin, i nosaltres proporcionem tots els subministraments necessaris. Tant si estàs planejant una reunió familiar com si simplement vols cuinar amb amics, les nostres instal·lacions de barbacoa faran que la teva estada sigui encara més agradable. Poseu-vos en contacte amb nosaltres avui mateix per reservar a la nostra bonica allotjament! Els nostres apartaments estan equipats amb planxa i taula de planxar, perquè els clients puguin lluir el seu millor aspecte mentre gaudeixen d'una estada confortable. Benvingut al nostre acollidor allotjament La Hoya. Et convidem a aprofitar la comoditat d'un habitatge lluny de casa, així com les moltes comoditats que faran que la teva estada sigui inoblidable!

Hotels i allotjaments propers El Malenito (21 m), Agua Amarga 2 (53 m), El Playaíso de Aguamarga (63 m), La Terraza de Agua Amarga (69 m), Duplex Barbados Aguamarga (69 m), Duplex con terraza en Agua Amarga (76 m), Casa Mellis Aguamarga (82 m), Comodidad en AGUAMARGA! (85 m), Casa Barbados (85 m), Nuestro lugar en el mundo (94 m),

English Deutsch Français Español Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Informació addicional

Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Gestionat per un particular

Mira't les dates disponibles
Tipus d'allotjament
CasaDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Casa
Equipament de l'habitació
  • Perxa per a vestits,
  • Papereres -> Recipients per a residus,
  • Accés privat,
  • Espai per relaxar-se,
  • Ferro de planxar,
  • Màquina de rentar roba,
  • Endoll a prop del llit -> Presa de corrent a la vora del llit,
  • Coixí sense plomes -> Coixí sense farcit de plomes,
  • Ventilador elèctric,
  • Sòl de rajola/de marbre,
  • Habitacions adjacents,
  • Estenedor de roba -> Estenedor per a vestits,
  • Seient còmode,
  • Material per planxar,
  • Taula de treball,
  • Guardaroba,
  • Llit plegable,
  • Guardarroba
Bany
  • Dutxa / Cabina de dutxa,
  • Bany privat / Bany en suite,
  • Lavabo / Pica,
  • Lavabo addicional / Pica extra,
  • Bidet de bany,
  • Dutxa o banyera / Dutxa i banyera,
  • Banyera / Banyera gran
Equipament audiovisual i tecnològic
  • Televisió de pantalla plana,
  • Televisió
Menjar i begudes
  • Zona de menjador -> ca,
  • Cafetera -> ca,
  • Estris de cuina -> ca,
  • Zona de menjador exterior -> ca,
  • Cuina americana/zona de cuina -> ca,
  • Nevera -> ca,
  • Forn -> ca,
  • Cuina -> ca,
  • Tetera/cafetera -> ca,
  • Taula de menjador -> ca,
  • Fogons -> ca,
  • Torradora -> ca,
  • Mobles d'exterior -> ca,
  • Microones -> ca
Serveis i extres
  • Joc de llençols,
  • Tovalloles de bany,
  • Accés amb clau electrònica
Vistes i exteriors
  • Vistes panoràmiques,
  • Terrassa àmplia,
  • Vistes a un pati interior acollidor,
  • Terrassa exterior,
  • Balcó ampli,
  • Vistes a un carrer tranquil i silenciós,
  • Vistes a la muntanya majestuosa,
  • Vistes a la ciutat animada,
  • Vistes a un monument històric
Accessibilitat
  • Lavabo ajustable en alçada,
  • Plantes superiors només accessibles per les escales tradicionals,
  • Pica a una alçada inferior
Característiques de l'edifici
  • Habitatge adossat
Animació i serveis per a famílies
  • Jocs de taula o trencaclosques,
  • Llibres, DVD o música infantil

This spacious holiday home comes with 1 living room, 3 separate bedrooms and 2 bathrooms with a bath and a shower. Guests can make meals in the kitchen that features a stovetop, a refrigerator, kitchenware and an oven. Boasting a terrace with mountain views, this holiday home also features a washing machine and a flat-screen TV. The unit has 4 beds.

Opinions del La Hoya

En triar La Hoya, llegiu les opinions d'altres hostes.

Afegiu una opinió i una valoració
Comparteix les teves impressions relacionades amb la teva estada en aquest lloc
Afegir un comentari

Preus a l'hotel La Hoya

Els preus a l'hotel La Hoya comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.

Mostra preus

Instal·lacions del La Hoya

Activitats Activitats

Pista de tennis alternativa, Activitats de pesca, Pràctica de windsurf, Activitats de piragüisme, Rutes de senderisme, Rutes de ciclisme, Activitats de submarinisme, Esports equestres, Immersió amb tub, Platja, Visites guiades a peu

Menjar i begudes Menjar i begudes

Zona de barbacoa

Piscines i benestar Piscines i benestar

Terrassa per prendre el sol

Transport Transport

Estacionament al carrer

Serveis de recepció Serveis de recepció

Tauler d'informació turística

Zones comunes Zones comunes

Terrassa amb vistes, Terrassa per a prendre el sol i relaxar-se, Mobiliari d'exterior confortable, Llar de foc a l'aire lliure

Serveis de neteja Serveis de neteja

Servei de planxat, Servei de neteja diària

Botigues Botigues

Saló de perruqueria i bellesa

Altres Altres

Habitacions per a famílies, No es permet fumar en tot l'establiment, Espai designat per a fumadors, Accés amb clau electrònica

Internet Internet

La informació sobre Internet no està disponible.

Pàrquing La Hoya Pàrquing

Aparcament al carrer disponible.

Condicions del La Hoya

Entrada La Hoya Entrada

A partir de les 17:00:00 Fins a les 23:30:00

Sortida La Hoya Sortida

A partir de les 06:00:00 Fins a les 11:00:00

Nens i llits supletoris Nens i llits supletoris

Els nens a partir de 17 anys paguen 10.00 EUR per nit amb llit addicional. Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats. La propietat pot requerir un dipòsit de 100.00 EUR. Mètode de pagament del dipòsit: card.

Animals Animals

No s'admeten mascotes.

Idiomes Parlats Idiomes Parlats
       
Formes de contacte La Hoya Formes de contacte
☎ Telèfon
@ E-mail

Atraccions i ubicació de La Hoya a Agua Amarga

 
Preguntes més freqüents
Quines són les coordenades geogràfiques (GPS) d'La Hoya?

La nostra propietat a La Hoya es pot trobar fàcilment després d'introduir unes coordenades - només uns quants clics i vostè està allà! - 36.941866,-1.935931

A quina hora és el check-in i el check-out de La Hoya property?

Feu el registre d'entrada a La Hoya comença a 17:00:00 i la sortida és abans de 11:00:00.

Quines són les diferents maneres de contactar amb La Hoya?

Un cop hagis fet una reserva a La Hoya, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.