Puntuació a partir de 289 comentaris
Situated in Valdoviño, within 46 km of Marina Sada, LA GALLEGA is an accommodation offering mountain views. Private parking is available on site at this recently renovated property. The guest house also offers facilities for disabled guests.
With a private bathroom, units at the guest house also feature free WiFi, while some rooms also boast a terrace. At the guest house, some units are soundproof.
A Coruña Airport is 53 km from the property.
Hotels i allotjaments propers Hotel Valdoviño (591 m), A Torre do Lago (1.16 km), Apartamentos A Chousa (1.49 km), Casa Corral Bouzamayor (1.67 km), Piso 4 habitaciones Valdoviño cerca de la Playa (1.94 km), Casa Andrea (2.19 km), Apartamento O lago (2.26 km), Génesis Valdoviño (2.26 km), Boa Vista Apartment (2.26 km), Casa frente al mar (2.29 km),
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Els clients han de presentar un document d’identitat amb fotografia i una targeta de crèdit durant el registre d’entrada. Les peticions especials són segons disponibilitat i poden comportar suplements.
Els menors de 18 anys només poden fer el check-in acompanyats d'un progenitor o tutor legal.
Featuring free toiletries, this double room includes a private bathroom with a walk-in shower and a hairdryer. The double room features a flat-screen TV, soundproof walls, a minibar, a wardrobe as well as a quiet street view.
Offering free toiletries, this double room includes a private bathroom with a shower and a hairdryer. The double room offers a flat-screen TV, soundproof walls, a minibar, a tea and coffee maker as well as garden views. The unit offers 1 bed.
This suite is comprised of 1 living room, 1 separate bedroom and 1 bathroom with a shower and free toiletries. Featuring a terrace with garden views, this suite also offers a minibar and a flat-screen TV. The unit offers 1 bed.
The double room includes a private bathroom fitted with a shower. The unit has 1 bed.
This apartment features a private bathroom and a tea and coffee maker. The unit offers 1 bed.
En triar LA GALLEGA, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel LA GALLEGA comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Estacionament, Estacionament gratuït, Estacionament a l'hotel, Estacionament privat, Connexió WiFi a tot l'establiment
Camp de golf (menys de 3 km), Pràctica de windsurf, Platja
Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa
Estacionament adaptat
Registre d'entrada i sortida privat, Opció de factura
Habitacions exclusives per a no fumadors, Instal·lacions adaptades per a persones amb discapacitat, No es permet fumar en tot l'establiment, Exclusivament per a adults, Accés per a cadires de rodes, Lavabo a una alçada elevada, Pica del bany a una alçada més baixa
Sistema d'alarma de seguretat, Càmeres de vigilància a les àrees comuns, Càmeres de vigilància a l'exterior de l'establiment, Extingidors de foc
El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper, Verificació de la condició de salut dels hostes, Accés a especialistes de la salut
Registre d'entrada i sortida sense interacció, Pagament sense diners en efectiu disponible, Seguiment de les directrius de distància física, Aplicació per al servei a l'habitació, Pantalles protectores o barreres físiques entre empleats i clients en àrees específiques
Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, Una vegada netejat, l'allotjament o unitat es manté tancat fins a l'arribada dels clients, La neteja de l'allotjament és realitzada per empreses professionals especialitzades, Els clients tenen l'opció de no sol·licitar els serveis de neteja de l'allotjament durant la seva estada
Es pot proporcionar menjar a l'habitació o allotjament, Tots els plats, coberts, gots i altres utensilis de taula han estat desinfectats
Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.
Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament disponible al lloc. Aparcament privat disponible. Aparcament accessible disponible.
A partir de les 15:00:00 Fins a les 23:30:00
A partir de les 10:00:00 Fins a les 11:00:00
Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats.
No s'admeten mascotes.
No trobes la teva propietat a LA GALLEGA? Comproveu aquestes coordenades i sigueu-hi en molt poc temps! - 43.590786,-8.152078
LA GALLEGA té cura dels seus hostes proporcionant-los accés gratuït a Internet. Ja no us heu de preocupar dels costosos càrrecs d'itinerància quan viatgeu.
A LA GALLEGA ens assegurem que la teva estada sigui el més lliure d'estrès i còmoda possible oferint aparcament gratuït a tots els nostres hostes. Així que no us preocupeu per les tarifes elevades, només gaudiu de les comoditats còmodes.
Feu el registre d'entrada a LA GALLEGA comença a 15:00:00 i la sortida és abans de 11:00:00.
Un cop hagis fet una reserva a LA GALLEGA, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.
Hotels Espanya — Abeniss Boutique B&B, La Quimera, Belvilla by OYO Mont Blau, Villa Perez Zara 3, Bonjour Cathedrale by ARoom VUT-LE-1187,
Més destinacions — Hotels a Saint Joseph, Hotels a Teenuse, Hotels a Jälist, Hotels a Rangala,








