Fabulós
8,8 /10

Puntuació a partir de 37 comentaris

Filtres
Comprova la ubicació
Afegir un comentari
Ofertes

La Corralata, Biescas

●●●
Reserva, allotjaments, opinions dels hostes, galeria de fotos, preus
  • San Roque, 23, 22630 Biescas, Espanya Espanya - Veure al mapa
8,8 /10
Fabulós
Tipus d'allotjament: Apartament
Mostra preus
Breu descripció

Offering city views, La Corralata is an accommodation situated in Biescas, 42 km from Parque Nacional de Ordesa and 12 km from Lacuniacha Wildlife Park. There is a private entrance at the apartment for the convenience of those who stay. The apartment has family rooms.

Featuring a balcony, all units include a seating area, a flat-screen TV, a fully equipped kitchen, a dining area, and a private bathroom. A microwave, a toaster and fridge are also available, as well as a coffee machine. At the apartment complex, each unit includes bed linen and towels.

Canfranc Train Station is 49 km from the apartment, while Peña Telera Mountain is 34 km from the property.

Instal·lacions
La Apartament La Corralata és ideal per a persones que busquen un lloc de fàcil accés i ampli aparcament. Allotja't amb els teus a la nostra allotjament familiar! Disposem de moltes sales diferents que es poden adaptar a la mida de cada grup. No s'admeten mascotes a la nostra allotjament La Corralata, ho sento! Ho sentim, però no pots venir amb la teva mascota, tenim aquesta política per motius d'higiene. El nostre Apartament La Corralata posa a la teva disposició una cuina on podràs preparar un saborós i nutritiu esmorzar. Comença el dia amb un toc deliciós! Ens agradaria que ens acompanyessis! No perdis l'oportunitat de tenir una gran companyia. Si us plau, vine ara.

Hotels i allotjaments propers Apartamento Sobremonte vistas al Rio Gallego (31 m), Cirjuana, casa en el centro con agradable jardín y barbacoa BY PIRINEOS 360 (34 m), Treparriscos Home Biescas (49 m), Biescas San Roque (50 m), VikerBIESCAS (87 m), BIESCAS-PIRINEO-RELAX (107 m), Origen Pelaire excelente limpieza y ubicacion (109 m), La Terraza de San Pedro (119 m), Apartamento EL RIO (119 m), Hotel La Rambla (120 m),

English Deutsch Français Español Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Informació addicional

Cal que informeu l'establiment de la vostra hora prevista d'arribada amb antelació. Podeu indicar-ho a l'apartat de peticions especials de la reserva o posar-vos en contacte amb l'establiment.

Si teniu previst arribar fora de l'horari de recepció, cal que n'informeu l'establiment amb antelació.

L'establiment no disposa de recepció. Les claus es lliuren a l'adreça que consta a la confirmació de la reserva.Gestionat per un particular

Mira't les dates disponibles
Tipus d'allotjament
Apartament 2 Habitacions SuperiorDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Apartament 2 Habitacions Superior
Equipament de l'habitació
  • Espai per relaxar-se,
  • Guardarroba,
  • Sistema de calefacció,
  • Ferro de planxar,
  • Seient còmode,
  • Estenedor de roba -> Estenedor per a vestits,
  • Llit plegable,
  • Sòl de rajola/de marbre,
  • Màquina de rentar roba,
  • Accés privat
Bany
  • Banyera / Banyera gran,
  • Bany privat / Bany en suite,
  • Dutxa o banyera / Dutxa i banyera,
  • Lavabo / Pica
Equipament audiovisual i tecnològic
  • Televisió,
  • Televisió de pantalla plana
Menjar i begudes
  • Zona de menjador -> ca,
  • Cuina americana/zona de cuina -> ca,
  • Cafetera -> ca,
  • Estris de cuina -> ca,
  • Torradora -> ca,
  • Fogons -> ca,
  • Taula de menjador -> ca,
  • Nevera -> ca,
  • Microones -> ca,
  • Cuina -> ca
Serveis i extres
  • Joc de llençols,
  • Tovalloles de bany
Vistes i exteriors
  • Balcó ampli,
  • Vistes a la ciutat animada,
  • Vistes panoràmiques

This rustic-style 2-bedroom apartment features air-conditioned colourful rooms. There are 2 bathrooms, and towels as well as bed linen are provided. There is a living-dining room with a TV and kitchenette including a washing machine and oven. The balcony has city views.

Apartament 2 HabitacionsDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Apartament 2 Habitacions

This rustic-style 2-bedroom apartment features air-conditioned colourful rooms. The bathroom comes with a bathtub, and towels as well as bed linen are provided. There is a living-dining room with a TV and kitchenette including a washing machine and oven. The balcony has city views.

Opinions del La Corralata

En triar La Corralata, llegiu les opinions d'altres hostes.

Afegiu una opinió i una valoració
Comparteix les teves impressions relacionades amb la teva estada en aquest lloc
Afegir un comentari

Preus a l'hotel La Corralata

Els preus a l'hotel La Corralata comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.

Mostra preus

Instal·lacions del La Corralata

General General

Estacionament, Estacionament gratuït

Animació i serveis per a famílies Animació i serveis per a famílies

Jocs de taula o trencaclosques

Altres Altres

Habitacions per a famílies, Sistema de calefacció

Internet Internet

La informació sobre Internet no està disponible.

Pàrquing La Corralata Pàrquing

Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible.

Condicions del La Corralata

Entrada La Corralata Entrada

A partir de les 17:00:00 Fins a les 00:00:00

Sortida La Corralata Sortida

A partir de les 08:00:00 Fins a les 11:00:00

Nens i llits supletoris Nens i llits supletoris

Els nens a partir de 0 anys paguen 15.00 EUR per nit amb llit addicional. Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats.

Animals Animals

No s'admeten mascotes.

Idiomes Parlats Idiomes Parlats
   
Formes de contacte La Corralata Formes de contacte
☎ Telèfon
@ E-mail

Atraccions i ubicació de La Corralata a Biescas

 
Preguntes més freqüents
Quines són les coordenades d'La Corralata?

En un tres i no res, trobareu La Corralata amb aquestes coordenades súper útils. - 42.628682,-0.323383

La Corralata ofereix aparcament gratuït per als seus clients?

Gaudeix de la comoditat d'aparcament gratuït durant la teva estada en aquest establiment - sense càrrecs molestos ni sorpreses!

A quina hora poden entrar i sortir d'La Corralata?

Feu el registre d'entrada a La Corralata comença a 17:00:00 i la sortida és abans de 11:00:00.

Quina és la millor manera de contactar amb La Corralata?

Un cop hagis fet una reserva a La Corralata, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.