Puntuació Comentaris
Featuring a spa bath, La Baleine - Ancienne Maison de pêcheur à 20 m de la plage is set in Le Bois-Plage-en-Ré. This beachfront property offers access to a balcony, free private parking and free WiFi. The property is non-smoking and is located 100 metres from Plage des gollandieres.
The holiday home with a terrace and garden views features 3 bedrooms, a living room, a flat-screen TV, an equipped kitchen with a dishwasher and an oven, and 2 bathrooms with a hot tub. This holiday home also has a patio that doubles up as an outdoor dining area. For added privacy, the accommodation features a private entrance.
Guests can also relax in the garden.
La Rochelle Train Station is 25 km from the holiday home, while Parc des Expositions de la Rochelle is 26 km away. La Rochelle - Ile de Re Airport is 18 km from the property.
Hotels i allotjaments propers Villa les Dunes les pieds dans le sable SPA 5ch (0 m), ღ La Pause Retaise - Proche Plage, Jardin & Wifi (236 m), Villa TEYO Le Bois Plage en Ré (242 m), Maison galerie dans un jardin de 1200m2 (272 m), Belle villa à 150m de la plage (274 m), Ensemble de 2 maisons dans les dunes (310 m), La Bisquine (351 m), Très belle villa avec piscine (4*) (380 m), Villa Berry (401 m), Domaine Blueberry (401 m),
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
La banyera d'hidromassatge/jacuzzi està tancada del 2026-03-15 al 2025-11-15
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Gestionat per un particular
This holiday home features a hot tub. Boasting a private entrance, this holiday home features 1 living room, 3 separate bedrooms and 2 bathrooms with a bath and a shower. Guests will find a stovetop, a refrigerator, a dishwasher and kitchenware in the fully equipped kitchen. The holiday home also comes with a barbecue. Featuring a terrace with garden views, this holiday home also features a washing machine and a flat-screen TV. The unit has 5 beds.
En triar La Baleine - Ancienne Maison de pêcheur à 20 m de la plage, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel La Baleine - Ancienne Maison de pêcheur à 20 m de la plage comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Estacionament, Mascotes permeses, Estacionament gratuït, Estacionament a l'hotel, Estacionament privat, Connexió WiFi a tot l'establiment
Platja, Visites guiades a peu, Visites guiades en bicicleta
Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa
Zona de barbacoa
Banyera d'aigua calenta / Jacuzzi, Situat a primera línia de platja, Gandules o hamaques, Ombrel·les, Equipament de spa, Àrea de descans i spa
Jardí botànic, Terrassa amb vistes, Mobiliari d'exterior confortable
Jocs de taula o trencaclosques
Habitacions exclusives per a no fumadors, Habitacions per a famílies, No es permet fumar en tot l'establiment
El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries
Seguiment de les directrius de distància física
Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, La neteja de l'allotjament és realitzada per empreses professionals especialitzades, Els clients tenen l'opció de no sol·licitar els serveis de neteja de l'allotjament durant la seva estada
Separació física a les àrees de menjador
Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.
Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament disponible al lloc. Aparcament privat disponible.
A partir de les 16:00:00 Fins a les 20:00:00
A partir de les 09:00:00 Fins a les 11:00:00
Els nens de 0 a 2 anys s’allotgen gratuïtament amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats. La propietat pot requerir un dipòsit de 650.00 EUR. Mètode de pagament del dipòsit: card.
No s'admeten mascotes.
Si busques La Baleine - Ancienne Maison de pêcheur à 20 m de la plage, només has de dirigir-te a aquestes coordenades i arribar al teu destí en molt poc temps! - 46.180811,-1.39921
La Baleine - Ancienne Maison de pêcheur à 20 m de la plage sap que Internet és imprescindible de vacances, de manera que es va ocupar de vosaltres, oferint accés Wi-Fi gratuït als seus hostes.
La Baleine - Ancienne Maison de pêcheur à 20 m de la plage fa que la vostra estada sigui encara millor amb aparcament gratuït per a tots els hostes, sense compromís.
Feu el registre d'entrada a La Baleine - Ancienne Maison de pêcheur à 20 m de la plage comença a 16:00:00 i la sortida és abans de 11:00:00.
Un cop hagis fet una reserva a La Baleine - Ancienne Maison de pêcheur à 20 m de la plage, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.









