Fabulós
8,6 /10

Puntuació a partir de 44 comentaris

Filtres
Comprova la ubicació
Afegir un comentari
Ofertes

« L’Olympe » - à 300 M de la plage, Courseulles-sur-Mer

●●●
Reserva, allotjaments, opinions dels hostes, galeria de fotos, preus
  • 8 Avenue de la Libération, 14470 Courseulles-sur-Mer, França França - Veure al mapa
8,6 /10
Fabulós
Tipus d'allotjament: Apartament
Mostra preus
Breu descripció

Offering city views, « L’Olympe » - à 300 M de la plage is an accommodation set in Courseulles-sur-Mer, 1.8 km from Juno Beach Centre and 13 km from Arromanches 360. Both free WiFi and parking on-site are accessible at the apartment free of charge. The property is non-smoking and is situated 500 metres from Central Beach - Juno Beach.

The apartment has 1 bedroom, a flat-screen TV, a fully equipped kitchen with a dishwasher and an oven, a washing machine, and 1 bathroom with an a bath or shower. For added convenience, the property can provide towels and linens for a supplement. For added privacy, the accommodation features a private entrance.

D-Day Museum is 14 km from « L’Olympe » - à 300 M de la plage, while Memorial of Caen is 20 km from the property. Caen–Carpiquet Airport is 21 km away.

Instal·lacions
Al nostre allotjament, estem orgullosos de seguir les directrius de distanciament social per garantir que tothom estigui segur i benestar. Tenim WiFi a totes les habitacions! Podeu connectar el dispositiu tan bon punt entreu per la porta, de manera que no cal buscar espai lliure. Ho sentim, però malauradament no podem acollir amics peluts. Entenem el difícil que pot ser trobar un habitatge pet-friendly i volem que sàpigues que les teves necessitats són importants per a nosaltres! T'espera un bullidor elèctric a l'apartament, perquè puguis fer-te una tassa! Reserva una habitació amb nosaltres i viu una estada inoblidable! El nostre Apartament « L’Olympe » - à 300 M de la plage t'assegurarà que aconsegueixis els teus objectius amb estil. No perdis l'oportunitat d'aprofitar el millor allotjament.

Hotels i allotjaments propers Le Cocon de Nacre - à 300m de la plage - wifi (15 m), Prince - À 500m de la plage (36 m), L'escale (44 m), Esprit Zen - Avec parking 10min à pied de la plage (60 m), Pégase Bleu - A 500m de la plage (60 m), Appt lumineux - Avec balcon à 400m de la plage (64 m), Galene (64 m), Le Cockpit (65 m), Appartement T2 proche de la mer résidence calme (69 m), JUNO Appart (81 m),

English Deutsch Français Español Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Informació addicional

Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Gestionat per un particular

Mira't les dates disponibles
Tipus d'allotjament
Apartament 1 HabitacióDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Apartament 1 Habitació
Equipament de l'habitació
  • Accés privat,
  • Papereres -> Recipients per a residus,
  • Màquina de rentar roba,
  • Sòl de fusta,
  • Espai per relaxar-se,
  • Sistema de calefacció,
  • Estenedor de roba -> Estenedor per a vestits,
  • Sòl de rajola/de marbre,
  • Seient còmode,
  • Guardarroba,
  • Coixí de plomes -> Coixí farcit de plomes,
  • Endoll a prop del llit -> Presa de corrent a la vora del llit
Bany
  • Dutxa o banyera / Dutxa i banyera,
  • Paper higiènic,
  • Bany privat / Bany en suite,
  • Lavabo / Pica
Equipament audiovisual i tecnològic
  • Televisió,
  • Televisió de pantalla plana
Menjar i begudes
  • Nevera -> ca,
  • Cuina americana/zona de cuina -> ca,
  • Cafetera -> ca,
  • Fogons -> ca,
  • Cuina -> ca,
  • Torradora -> ca,
  • Taula de menjador -> ca,
  • Forn -> ca,
  • Rentaplats -> ca,
  • Bullidor elèctric -> ca,
  • Microones -> ca,
  • Estris de cuina -> ca,
  • Zona de menjador -> ca
Serveis i extres
  • Tovalloles/llençols amb càrrec addicional
Vistes i exteriors
  • Vistes a la ciutat animada,
  • Vistes panoràmiques
Característiques de l'edifici
  • Apartament individual en un edifici
Seguretat
  • Detector de fum

Boasting a private entrance, this apartment also includes 1 separate bedroom, 1 bathroom with a bath or a shower, a kitchen and a dining area. Meals can be prepared in the well-fitted kitchen, which is fitted with a stovetop, a refrigerator, a dishwasher and kitchenware. The apartment has parquet floors, a seating area with a flat-screen TV, a washing machine, a coffee machine as well as city views. The unit has 1 bed.

Opinions del « L’Olympe » - à 300 M de la plage

En triar « L’Olympe » - à 300 M de la plage, llegiu les opinions d'altres hostes.

Afegiu una opinió i una valoració
Comparteix les teves impressions relacionades amb la teva estada en aquest lloc
Afegir un comentari

Preus a l'hotel « L’Olympe » - à 300 M de la plage

Els preus a l'hotel « L’Olympe » - à 300 M de la plage comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.

Mostra preus

Instal·lacions del « L’Olympe » - à 300 M de la plage

General General

Estacionament, Estacionament gratuït, Estacionament a l'hotel

Activitats Activitats

Platja

Serveis Serveis

Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa

Serveis de recepció Serveis de recepció

Registre d'entrada i sortida privat, Opció de factura

Altres Altres

Habitacions exclusives per a no fumadors, Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment, Accés amb clau electrònica

Seguretat Seguretat

Sensors de fum

Mesures de seguretat Mesures de seguretat

El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper

Distanciament físic Distanciament físic

Seguiment de les directrius de distància física

Internet Internet

Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible.

Pàrquing « L’Olympe » - à 300 M de la plage Pàrquing

Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament disponible al lloc.

Condicions del « L’Olympe » - à 300 M de la plage

Entrada « L’Olympe » - à 300 M de la plage Entrada

A partir de les 16:00:00

Sortida « L’Olympe » - à 300 M de la plage Sortida

A partir de les 07:00:00 Fins a les 10:00:00

Nens i llits supletoris Nens i llits supletoris

Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats. La propietat pot requerir un dipòsit de 500.00 EUR.

Animals Animals

No s'admeten mascotes.

Idiomes Parlats Idiomes Parlats
   
Formes de contacte « L’Olympe » - à 300 M de la plage Formes de contacte
☎ Telèfon
@ E-mail

Atraccions i ubicació de « L’Olympe » - à 300 M de la plage a Courseulles-sur-Mer

 
Preguntes més freqüents
Quines són les coordenades d'« L’Olympe » - à 300 M de la plage?

Si voleu trobar un objecte de « L’Olympe » - à 300 M de la plage, només cal que introduïu aquestes coordenades i hi arribeu ràpidament. - 49.331761,-0.446027

« L’Olympe » - à 300 M de la plage ofereix Internet Wi-Fi gratuïta?

Diverteix-te més sense preocupar-te pels límits de dades! L'accés gratuït a Internet a « L’Olympe » - à 300 M de la plage et permet estar connectat i divertit durant la teva estada.

El pàrquing a « L’Olympe » - à 300 M de la plage és gratuït?

Els clients de la nostra propietat podran gaudir d'un viatge sense estrès gràcies a l'aparcament gratuït a l'establiment.

Quina és l'hora d'entrada i de sortida de « L’Olympe » - à 300 M de la plage?

Feu el registre d'entrada a « L’Olympe » - à 300 M de la plage comença a 16:00:00 i la sortida és abans de 10:00:00.

Quina és la millor manera de contactar amb « L’Olympe » - à 300 M de la plage?

Un cop hagis fet una reserva a « L’Olympe » - à 300 M de la plage, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.