Puntuació a partir de 99 comentaris
Offering inner courtyard views, L'INTEMPOREL - A 300m de la gare de Tours is an accommodation situated in Tours, 400 metres from Tours Train Station and 1.5 km from Hotel Goüin Museum. It is set 500 metres from Vinci International Congress Center and features full-day security. The apartment offers a restaurant serving African cuisine, as well as free WiFi throughout the property.
The 1-bedroom apartment is fitted with a living room with a flat-screen TV with cable channels, a fully equipped kitchen with a microwave and a toaster, and 1 bathroom with a hair dryer. For added privacy, the accommodation has a private entrance and soundproofing.
Guests at the apartment will be able to enjoy activities in and around Tours, like fishing, hiking and walking tours.
Basilica of Saint Martin is 1.5 km from L'INTEMPOREL - A 300m de la gare de Tours, while Saint-Pierre-des-Corps Train Station is 3.1 km from the property. Tours Val de Loire Airport is 5 km away.
Hotels i allotjaments propers Guest house " Gîte L'ATELIER DU 6"- calme - jardin (55 m), Cit'Hotel Criden (87 m), Studio Cosy, 2 pas Gare de Tours (116 m), Hotel Mirabeau (129 m), Best Western Plus l'Artist Hotel (134 m), Le Tribut (134 m), Le Charmant (135 m), 2 chambres - entrée privée - gare & palais de congés à 5 min - self check-in (139 m), T3 centre-ville avec parking (146 m), La Dépendance (158 m),
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Gestionat per un particular
Featuring a private entrance, this apartment is comprised of 1 living room, 1 separate bedroom and 1 bathroom with a shower and a hairdryer. The well-equipped kitchen features a stovetop, kitchenware, a microwave and a toaster. The apartment offers a flat-screen TV with cable channels, a washing machine, soundproof walls, a tea and coffee maker as well as an inner courtyard view. The unit offers 1 bed.
En triar L'INTEMPOREL - A 300m de la gare de Tours, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel L'INTEMPOREL - A 300m de la gare de Tours comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Estacionament, Connexió WiFi a tot l'establiment
Pista de tennis alternativa, Activitats de pesca, Activitats de piragüisme, Rutes de senderisme, Partides de bòling, Esports equestres, Partides d'esquaix, Àrea aquàtica, Recorreguts de bars, Monòlegs humorístics, Visites guiades a peu, Visites guiades en bicicleta
Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa
Restauració
Estacionament al carrer
Opció de factura
Cantant de karaoke, Club nocturn / DJ
Habitacions exclusives per a no fumadors, Habitacions amb aïllament acústic, Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment, Exclusivament per a adults
Protecció 24 hores al dia, Sensors de fum
El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper, Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries, Accés a especialistes de la salut
Registre d'entrada i sortida sense interacció, Pagament sense diners en efectiu disponible, Seguiment de les directrius de distància física
Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, Una vegada netejat, l'allotjament o unitat es manté tancat fins a l'arribada dels clients, Els clients tenen l'opció de no sol·licitar els serveis de neteja de l'allotjament durant la seva estada
Es pot proporcionar menjar a l'habitació o allotjament, Tots els plats, coberts, gots i altres utensilis de taula han estat desinfectats
Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.
Aparcament al carrer disponible.
A partir de les 18:30:00 Fins a les 20:30:00
A partir de les 07:00:00 Fins a les 12:00:00
Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens a partir de 18 anys. La propietat pot requerir un dipòsit de 1,000.00 EUR.
No s'admeten mascotes.
L'INTEMPOREL - A 300m de la gare de Tours és fàcil de trobar! Només has de trobar les coordenades i estaràs un pas més a prop de descobrir tot el que tenim. - 47.390578,0.697832
L'INTEMPOREL - A 300m de la gare de Tours fa tot el possible perquè els hostes se sentin benvinguts: proporciona accés gratuït a Internet.
Feu el registre d'entrada a L'INTEMPOREL - A 300m de la gare de Tours comença a 18:30:00 i la sortida és abans de 12:00:00.
Un cop hagis fet una reserva a L'INTEMPOREL - A 300m de la gare de Tours, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.
Hotels França — Amazing Home In Hermanville-Sur-Mer, L'étincelle de Stagnola - Vue mer, Cabane insolite, Le Familial - Spacieux - 8p - 10 min Disney, Le Baiser 1 le bunker réaménagé en plaisir interdit,
Més destinacions — Hotels a Incles, Hotels a Masazır, Hotels a Miðvágur, Hotels a Pultang, Hotels a Al Khor,









