L'Arbre, València

●●●●
Reserva, allotjaments, opinions dels hostes, galeria de fotos, preus
  • 1 Carrer del Pintor Fillol, 46003 València, Espanya Espanya - Veure al mapa
8,5 /10
Molt bé
Tipus d'allotjament: Apartament
Mostra preus
Breu descripció

In the centre of Valencia, located within a short distance of Church of Saint Nicolás and Basilica de la Virgen de los Desamparados, L'Arbre offers free WiFi, air conditioning and household amenities such as an oven and coffee machine. The property is around 4.5 km from Bioparc Valencia, 6.1 km from Puerto de Valencia and 6.2 km from L'Oceanografic. The property is non-smoking and is set 1.5 km from Jardines de Monforte.

The apartment is equipped with 1 bedroom, 1 bathroom, bed linen, towels, a flat-screen TV with streaming services, a dining area, a fully equipped kitchenette, and a balcony with city views.

Dining options are available close to the apartment.

Popular points of interest near L'Arbre include Turia Gardens, González Martí National Museum of Ceramics and Decorative Arts and Norte Train Station. Valencia Airport is 8 km away.

Instal·lacions
A la nostra Apartament familiar podrà sentir-se com a casa. Allotjar-se en el nostre allotjament L'Arbre significa prioritzar la seguretat de totes les persones. Tots junts seguim les normes de distanciament social i ens preocupem per la seguretat dels altres! Les nostres habitacions t'ofereixen el luxe d'una dutxa refrescant amb les nostres dutxes integrades perquè la teva estada sigui el més còmoda i relaxant possible. Ens alegra que poguessis acompanyar-nos! Les nostres instal·lacions són un lloc ideal per a una ràpida pernoctació. Oferim preus assequibles i estalviem temps amb el nostre fàcil procés de reserva, així que no dubtis a reservar ara abans que sigui massa tard.

Hotels i allotjaments propers Exclusivo apt. en centro histórico · AC · Wifi (12 m), GuestReady - Lovely home with a terrace (16 m), Apartamentos El Olivo (26 m), Apartamentos Carmen (27 m), Ambrosio Flats Valencia - El Carmen (35 m), Loft con estilo y terraza en centro histórico (35 m), Dramaturgo Faust Hernandez Prime (54 m), Tenerias Apart Corp , 4 Piso (60 m), Tenerias Apart Corp, Bajo (60 m), Valencia El Carmen, apartamento piso 3 (60 m),

English Deutsch Français Español Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Informació addicional

Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.

Mira't les dates disponibles
Tipus d'allotjament
ApartamentDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Apartament
Equipament de l'habitació
  • Estenedor de roba -> Estenedor per a vestits,
  • Ferro de planxar,
  • Màquina assecadora,
  • Perxa per a vestits,
  • Substàncies de neteja,
  • Sòl de rajola/de marbre,
  • Sofà llit -> Llit convertible en sofà,
  • Sistema de calefacció,
  • Ventilador elèctric,
  • Papereres -> Recipients per a residus,
  • Bressols -> Llits per a nadons,
  • Endoll a prop del llit -> Presa de corrent a la vora del llit,
  • Màquina de rentar roba,
  • Sòl de fusta,
  • Seient còmode,
  • Material per planxar,
  • Coixí per a al·lèrgics -> Coixí hipoal·lergènic,
  • Climatització,
  • Guardarroba,
  • Taula de treball,
  • Coixí sense plomes -> Coixí sense farcit de plomes,
  • Espai per relaxar-se
Bany
  • Assecador / Assecador de cabells,
  • Xampú per a cabells,
  • Lavabo / Pica,
  • Dutxa o banyera / Dutxa i banyera,
  • Bany privat / Bany en suite,
  • Gel de bany,
  • Paper higiènic,
  • Articles de bany gratuïts / Productes de bany de cortesia,
  • Dutxa / Cabina de dutxa
Equipament audiovisual i tecnològic
  • Servei de transmissió en línia (com ara Netflix),
  • Televisió,
  • Televisió de pantalla plana
Menjar i begudes
  • Fogons -> ca,
  • Bullidor elèctric -> ca,
  • Forn -> ca,
  • Cafetera -> ca,
  • Copes de vi / Gots de vi,
  • Taula de menjador -> ca,
  • Tetera/cafetera -> ca,
  • Nevera -> ca,
  • Cuina americana/zona de cuina -> ca,
  • Zona de menjador -> ca,
  • Estris de cuina -> ca,
  • Ampolla d'aigua / Botella d'aigua mineral,
  • Microones -> ca
Serveis i extres
  • Tovalloles de bany,
  • Accés amb clau electrònica,
  • Joc de llençols
Vistes i exteriors
  • Vistes a la ciutat animada,
  • Vistes panoràmiques,
  • Balcó ampli
Característiques de l'edifici
  • Apartament individual en un edifici
Seguretat
  • Detector de monòxid de carboni,
  • Extintor d'incendis,
  • Detector de fum
Distanciament físic
  • Aire acondicionat individual per a cada estança de l'allotjament
Neteja i desinfecció
  • Gel hidroalcohòlic alternatiu

This apartment consists of 1 living room, 1 separate bedroom and 1 bathroom with a shower and free toiletries. In the well-fitted kitchenette, guests will find a stovetop, a refrigerator, kitchenware and an oven. The air-conditioned apartment provides a flat-screen TV with streaming services, a washing machine, a tea and coffee maker, a seating area as well as city views. The unit offers 2 beds.

Opinions del L'Arbre

En triar L'Arbre, llegiu les opinions d'altres hostes.

Afegiu una opinió i una valoració
Comparteix les teves impressions relacionades amb la teva estada en aquest lloc
Afegir un comentari

Preus a l'hotel L'Arbre

Els preus a l'hotel L'Arbre comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.

Mostra preus

Instal·lacions del L'Arbre

General General

Connexió WiFi a tot l'establiment

Serveis Serveis

Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa

Menjar i begudes Menjar i begudes

Servei de lliurament d'aliments

Serveis de recepció Serveis de recepció

Opció de factura

Altres Altres

Habitacions exclusives per a no fumadors, Habitacions per a famílies, Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment, Aire condicionat disponible

Seguretat Seguretat

Sensors de fum, Extingidors de foc

Mesures de seguretat Mesures de seguretat

El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper, Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries, Botiquín de primer auxili disponible

Distanciament físic Distanciament físic

Registre d'entrada i sortida sense interacció, Seguiment de les directrius de distància física

Neteja i desinfecció Neteja i desinfecció

Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, La neteja de l'allotjament és realitzada per empreses professionals especialitzades

Internet Internet

Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.

Pàrquing L'Arbre Pàrquing

Parking information is not available.

Condicions del L'Arbre

Entrada L'Arbre Entrada

A partir de les 15:00:00 Fins a les 18:00:00

Sortida L'Arbre Sortida

A partir de les 07:30:00 Fins a les 10:00:00

Nens i llits supletoris Nens i llits supletoris

Els nens de 0 a 3 anys s’allotgen gratuïtament amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats.

Animals Animals

No s'admeten mascotes.

Idiomes Parlats Idiomes Parlats
       
Formes de contacte L'Arbre Formes de contacte
☎ Telèfon
@ E-mail

Atraccions i ubicació de L'Arbre a València

 
Preguntes més freqüents
Quines són les coordenades geogràfiques (GPS) d'L'Arbre?

L'Arbre és fàcil de trobar! Només has de trobar les coordenades i estaràs un pas més a prop de descobrir tot el que tenim. - 39.478622,-0.378678

L'Arbre té WiFi gratuïta?

Agafa el teu ordinador portàtil i prepara't per navegar - L'Arbre ofereix als hostes accés a Internet gratuït i d'alta velocitat perquè puguin estar connectats mentre estan de vacances.

Quina és l'hora d'entrada i de sortida de L'Arbre?

Feu el registre d'entrada a L'Arbre comença a 15:00:00 i la sortida és abans de 10:00:00.

Com puc contactar amb L'Arbre?

Un cop hagis fet una reserva a L'Arbre, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.