Fantàstic
9,6 /10

Puntuació Comentaris

Filtres
Comprova la ubicació
Afegir un comentari
Ofertes

L'Ajoncs - Maison 300m de la mer, Fleury

Reserva, allotjaments, opinions dels hostes, galeria de fotos, preus
  • 13 Rue des Ajoncs, 11560 Fleury, França França - Veure al mapa
9,6 /10
Fantàstic
Tipus d'allotjament: Casa o xalet
Mostra preus
Breu descripció

Located in Fleury, 700 metres from Saint-Pierre de la Mer Beach and 23 km from Fonserannes Lock, L'Ajoncs - Maison 300m de la mer offers a casino and air conditioning. Featuring a 24-hour front desk, this property also provides guests with a water park. The property is non-smoking and is situated 25 km from Saint-Nazaire Cathedral.

The holiday home is equipped with 3 bedrooms, 2 bathrooms, bed linen, towels, a TV with satellite channels, a dining area, a fully equipped kitchen, and a terrace with sea views. For added privacy, the accommodation features a private entrance.

Beziers Arena is 26 km from the holiday home, while Mediterranee Stadium is 29 km away. Beziers Cap d'Agde Airport is 37 km from the property.

Instal·lacions
La instal·lació proporciona tot aquest gran equipament, de manera que tothom té l'oportunitat de menjar saborós. No et preocupis més per trobar un lloc on aparcar el cotxe! Cuidem de tu : el nostre pàrquing sempre és gratuït. El nostre Casa o xalet L'Ajoncs - Maison 300m de la mer és un lloc ideal per a experiments culinaris! Si us plau, utilitzeu la nostra còmoda cuina per preparar els vostres plats i begudes preferits. Ara és la teva oportunitat! Reserva la teva habitació avui mateix i prepara't per a tot el que els nostres allotjaments t'ofereixen. No perdis l'oportunitat d'una estada inoblidable.

Hotels i allotjaments propers Appartement st Pierre la mer (26 m), Le Chalet des Eucalyptus - à 200 m de la plage (149 m), Chez nous (208 m), Maison proche plage et commerces, 3 pièces, climatisée, 6 couchages, animaux acceptés - FR-1-229D-57 (230 m), Vue Panoramique front de Mer ! (243 m), Appartement T2 Mezzanine - Front de mer - Parking privé - 4 personnes - St-Pierre-la-Mer - FR-1-795-51 (243 m), Appartement près de la plage, 2 chambres, balcon, parking privé, 5 pers, Saint Pierre la Mer - FR-1-229D-137 (245 m), Appartement T3 pour 5 pers. avec balcon et parking - FR-1-229D-166 (273 m), La pitchounette (278 m), 2 bedroom apartment, sleeps 4 (280 m),

English Deutsch Français Español Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Informació addicional

Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Els clients han de presentar un document d’identitat amb fotografia i una targeta de crèdit durant el registre d’entrada. Les peticions especials són segons disponibilitat i poden comportar suplements.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Cal fer el pagament abans de l'arribada amb transferència bancària. L'allotjament es posarà en contacte amb tu després de fer la reserva i et donarà més informació.
Gestionat per un particular

Mira't les dates disponibles
Tipus d'allotjament
Vil·la 3 HabitacionsDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Vil·la 3 Habitacions
Equipament de l'habitació
  • Accés privat,
  • Màquina de rentar roba,
  • Papereres -> Recipients per a residus,
  • Sistema de calefacció,
  • Climatització
Bany
  • Articles de bany gratuïts / Productes de bany de cortesia,
  • Bany addicional amb dutxa,
  • Xampú per a cabells,
  • Lavabo / Pica,
  • Dutxa o banyera / Dutxa i banyera,
  • Paper higiènic,
  • Dutxa / Cabina de dutxa,
  • Bany privat / Bany en suite,
  • Assecador / Assecador de cabells,
  • Gel de bany
Equipament audiovisual i tecnològic
  • Canals via satèl·lit,
  • Canals de televisió per cable,
  • Televisió
Menjar i begudes
  • Nevera -> ca,
  • Taula de menjador -> ca,
  • Cuina -> ca,
  • Copes de vi / Gots de vi,
  • Barbacoa -> ca,
  • Zona de menjador -> ca,
  • Cafetera -> ca,
  • Forn -> ca,
  • Microones -> ca,
  • Fogons -> ca,
  • Torradora -> ca,
  • Bullidor elèctric -> ca,
  • Estris de cuina -> ca,
  • Rentaplats -> ca
Serveis i extres
  • Joc de llençols,
  • Tovalloles de bany
Vistes i exteriors
  • Vistes al mar Mediterrani,
  • Terrassa àmplia
Seguretat
  • Detector de fum

Boasting a private entrance, this air-conditioned holiday home comes with a kitchen, 3 bedrooms and 2 bathrooms with a shower and a hairdryer. Guests will find a stovetop, a refrigerator, a dishwasher and kitchenware in the well-fitted kitchen. The holiday home also includes a barbecue. Featuring a terrace with sea views, this holiday home also features a washing machine and a TV with cable channels. The unit has 3 beds.

Opinions del L'Ajoncs - Maison 300m de la mer

En triar L'Ajoncs - Maison 300m de la mer, llegiu les opinions d'altres hostes.

Afegiu una opinió i una valoració
Comparteix les teves impressions relacionades amb la teva estada en aquest lloc
Afegir un comentari

Preus a l'hotel L'Ajoncs - Maison 300m de la mer

Els preus a l'hotel L'Ajoncs - Maison 300m de la mer comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.

Mostra preus

Instal·lacions del L'Ajoncs - Maison 300m de la mer

General General

Estacionament, Estacionament gratuït

Activitats Activitats

Activitats de pesca, Àrea aquàtica, Platja

Menjar i begudes Menjar i begudes

Zona de barbacoa

Transport Transport

Estacionament al carrer

Serveis de recepció Serveis de recepció

Recepció oberta 24 hores

Zones comunes Zones comunes

Terrassa amb vistes

Animació i serveis per a famílies Animació i serveis per a famílies

Sala de jocs d'atzar

Serveis de neteja Serveis de neteja

Servei de bugaderia

Altres Altres

Habitacions exclusives per a no fumadors, Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment, Aire condicionat disponible

Seguretat Seguretat

Sensors de fum

Distanciament físic Distanciament físic

Registre d'entrada i sortida sense interacció

Neteja i desinfecció Neteja i desinfecció

Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, La neteja de l'allotjament és realitzada per empreses professionals especialitzades

Internet Internet

La informació sobre Internet no està disponible.

Pàrquing L'Ajoncs - Maison 300m de la mer Pàrquing

Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament al carrer disponible.

Condicions del L'Ajoncs - Maison 300m de la mer

Entrada L'Ajoncs - Maison 300m de la mer Entrada

A partir de les 17:00:00

Sortida L'Ajoncs - Maison 300m de la mer Sortida

Fins a les 10:00:00

Nens i llits supletoris Nens i llits supletoris

Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats. La propietat pot requerir un dipòsit de 300.00 EUR.

Animals Animals

No s'admeten mascotes.

Idiomes Parlats Idiomes Parlats
     
Formes de contacte L'Ajoncs - Maison 300m de la mer Formes de contacte
☎ Telèfon
@ E-mail

Atraccions i ubicació de L'Ajoncs - Maison 300m de la mer a Fleury

 
Preguntes més freqüents
Quines són les coordenades GPS (latitud i longitud) d'L'Ajoncs - Maison 300m de la mer?

Busques L'Ajoncs - Maison 300m de la mer? Marqueu la seva ubicació al GPS mitjançant aquestes coordenades i hi sereu més ràpidament que els llamps. - 43.181912,3.190112

El pàrquing a L'Ajoncs - Maison 300m de la mer és gratuït?

Els clients de L'Ajoncs - Maison 300m de la mer poden gaudir d'una estada sense estrès sense preocupar-se per l'aparcament! Amb seients gratuïts disponibles per a tots els hostes, és una manera més d'allotjar-se en aquest allotjament afegeix comoditat a les vostres vacances.

A quina hora puc registrar la meva entrada i sortida d'L'Ajoncs - Maison 300m de la mer property?

Feu el registre d'entrada a L'Ajoncs - Maison 300m de la mer comença a 17:00:00 i la sortida és abans de 10:00:00.

Quines són les millors maneres de contactar amb L'Ajoncs - Maison 300m de la mer?

Un cop hagis fet una reserva a L'Ajoncs - Maison 300m de la mer, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.