Fantàstic
9,2 /10

Puntuació a partir de 15 comentaris

Filtres
Comprova la ubicació
Afegir un comentari
Ofertes

Interno 2, Roma

●●●●
Reserva, allotjaments, opinions dels hostes, galeria de fotos, preus
  • 3 Via delle Coppelle 1 piano, 00186 Roma, Itàlia Itàlia - Veure al mapa
9,2 /10
Fantàstic
Tipus d'allotjament: Apartament
Mostra preus
Breu descripció

Right in the centre of Rome, situated within a short distance of Piazza Navona and Trevi Fountain, Interno 2 offers free WiFi, air conditioning and household amenities such as a stovetop and kettle. It is set less than 1 km from Campo de' Fiori and features a lift. Spanish Steps is less than 1 km away and Via Condotti is a 8-minute walk from the apartment.

This apartment has 1 bedroom, a kitchenette with fridge, a TV, a seating area and 1 bathroom with a bidet. This apartment is non-smoking and soundproof.

Popular points of interest near the apartment include Largo di Torre Argentina, Pantheon and Piazza di Spagna. Rome Ciampino Airport is 16 km from the property.

Instal·lacions
La seguretat dels nostres hostes és sempre una prioritat màxima, per això ens assegurem que els extintors es col·loquin en tota la instal·lació i siguin de fàcil accés. El distanciament social és essencial per combatre la propagació del virus i mantenir-nos segurs. El seu gos, gat o un altre animal no està permès a la allotjament. Entenem que això pot suposar un inconvenient per a alguns hostes, però et demanem que deixis la teva mascota a casa. No s'admeten mascotes a la nostra allotjament a causa de la seguretat i comoditat de tots els nostres hostes. Gràcies per la vostra comprensió. El nostre Apartament Interno 2 compta amb una meravellosa zona de cuina que us dóna la llibertat de preparar els vostres propis àpats i gaudir-los amb comoditat. Reserva Apartament Interno 2 a la allotjament al nostre lloc, mira les fotos i llegeix ressenyes d'altres viatgers per saber com és.

Hotels i allotjaments propers Pantheon Unique Rooms (16 m), Amazing 3-Bedrooms Pantheon (19 m), Pantheon Authentic and Modern Apartment (21 m), Antiche Residenze Romane Pantheon (22 m), Dante's Hell B&B (22 m), Little Queen Pantheon (22 m), Pantheon Antique Suite (23 m), MAISON PANTHEON with SAUNA (23 m), Pantheon Roma Suite (23 m), Casa Bella Pantheon (25 m),

English Deutsch Français Español Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Informació addicional

Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Gestionat per un particular

Mira't les dates disponibles
Tipus d'allotjament
Apartament 1 HabitacióDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Apartament 1 Habitació
Equipament de l'habitació
  • Coixí sense plomes -> Coixí sense farcit de plomes,
  • Endoll a prop del llit -> Presa de corrent a la vora del llit,
  • Sòl de rajola/de marbre,
  • Espai per relaxar-se,
  • Catifa,
  • Aïllament acústic,
  • Climatització,
  • Taula de treball,
  • Seient còmode
Bany
  • Xampú per a cabells,
  • Bidet de bany,
  • Bany privat / Bany en suite,
  • Lavabo / Pica,
  • Paper higiènic,
  • Assecador / Assecador de cabells,
  • Dutxa / Cabina de dutxa,
  • Articles de bany gratuïts / Productes de bany de cortesia,
  • Gel de bany
Equipament audiovisual i tecnològic
  • Televisió
Menjar i begudes
  • Cuina americana/zona de cuina -> ca,
  • Copes de vi / Gots de vi,
  • Nevera -> ca,
  • Fogons -> ca,
  • Bullidor elèctric -> ca
Serveis i extres
  • Tovalloles de bany,
  • Accés amb clau electrònica
Vistes i exteriors
  • Vistes a la ciutat animada,
  • Vistes panoràmiques
Accessibilitat
  • Accés amb ascensor

The air-conditioned apartment features 1 bedroom and 1 bathroom with a shower and a bidet. The apartment's kitchenette, which has a stovetop and a refrigerator, is available for cooking and storing food. The apartment is furnished with a desk and a seating area and provides soundproof walls, an electric kettle and city views. The unit offers 1 bed.

Opinions del Interno 2

En triar Interno 2, llegiu les opinions d'altres hostes.

Afegiu una opinió i una valoració
Comparteix les teves impressions relacionades amb la teva estada en aquest lloc
Afegir un comentari

Preus a l'hotel Interno 2

Els preus a l'hotel Interno 2 comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.

Mostra preus

Instal·lacions del Interno 2

General General

Connexió WiFi a tot l'establiment

Serveis Serveis

Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa

Altres Altres

Habitacions exclusives per a no fumadors, Elevador, Habitacions amb aïllament acústic, Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment, Exclusivament per a adults

Seguretat Seguretat

Càmeres de vigilància a les àrees comuns, Extingidors de foc

Mesures de seguretat Mesures de seguretat

El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries, Botiquín de primer auxili disponible, Accés a especialistes de la salut, L'establiment proporciona termòmetres als hostes

Distanciament físic Distanciament físic

Seguiment de les directrius de distància física

Neteja i desinfecció Neteja i desinfecció

Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, Una vegada netejat, l'allotjament o unitat es manté tancat fins a l'arribada dels clients, Els clients tenen l'opció de no sol·licitar els serveis de neteja de l'allotjament durant la seva estada

Internet Internet

Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.

Pàrquing Interno 2 Pàrquing

Parking information is not available.

Condicions del Interno 2

Entrada Interno 2 Entrada

A partir de les 14:00:00 Fins a les 18:00:00

Sortida Interno 2 Sortida

A partir de les 08:00:00 Fins a les 10:00:00

Nens i llits supletoris Nens i llits supletoris

Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens a partir de 18 anys. La propietat pot requerir un dipòsit de 200.00 EUR.

Animals Animals

No s'admeten mascotes.

Idiomes Parlats Idiomes Parlats
   
Formes de contacte Interno 2 Formes de contacte
☎ Telèfon
@ E-mail

Atraccions i ubicació de Interno 2 a Roma

 
Preguntes més freqüents
Quines són les coordenades d'Interno 2?

Si busques Interno 2, les seves coordenades et poden arribar en molt poc temps! - 41.900502,12.476362

Hi ha internet gratuït a Interno 2?

Interno 2 sap l'important que és mantenir-se en contacte, per això proporciona accés gratuït a Internet a tots els seus hostes, sense cap restricció.

A quina hora és el check-in i el check-out de Interno 2 property?

Feu el registre d'entrada a Interno 2 comença a 14:00:00 i la sortida és abans de 10:00:00.

Com puc contactar amb Interno 2?

Un cop hagis fet una reserva a Interno 2, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.