Fantàstic
9,2 /10

Puntuació a partir de 108 comentaris

Filtres
Comprova la ubicació
Afegir un comentari
Ofertes

Il Mercato - Appartamento con vista, Sinalunga

●●●
Reserva, allotjaments, opinions dels hostes, galeria de fotos, preus
  • Piazza Giuseppe Garibaldi, 19 int.1, 53048 Sinalunga, Itàlia Itàlia - Veure al mapa
9,2 /10
Fantàstic
Tipus d'allotjament: Apartament
Mostra preus
Breu descripció

Set in Sinalunga, 36 km from Piazza Grande and 48 km from Piazza del Campo, Il Mercato - Appartamento con vista offers accommodation with free WiFi in a historic building. The air-conditioned accommodation is 22 km from Terme di Montepulciano. The property is non-smoking and is situated 35 km from Parco dei Mulini.

The apartment has 1 bedroom, a flat-screen TV, a fully equipped kitchen with a dishwasher and an oven, a washing machine, and 1 bathroom with an a bath or shower. Towels and bed linen are offered in the apartment. For added privacy, the accommodation features a private entrance.

A baby safety gate is also available for guests at the apartment.

Palazzo Chigi-Saracini is 48 km from Il Mercato - Appartamento con vista, while Bagni San Filippo is 49 km from the property. Perugia San Francesco d'Assisi Airport is 73 km away.

Instal·lacions
Els nostres clients poden gaudir d'una estada despreocupada perquè utilitzem forts agents químics de neteja que eviten la propagació del coronavirus. La teva salut i seguretat és la nostra prioritat! Tant si busques una escapada de cap de setmana com unes vacances més llargues, reserva una de les nostres habitacions per a no fumadors i respira tranquil mentre estàs amb nosaltres. La nostra habitació està perfectament climatitzada per garantir un confort òptim! Fes que la teva estada sigui inoblidable amb l'ajuda de la nostra Apartament. Reserva avui mateix i gaudeix de preus fantàstics per a una experiència inoblidable!

Hotels i allotjaments propers “Attico Garibaldi” nel cuore della Toscana (17 m), La Piazza - Appartamento con vista (25 m), Fonte Del Castagno (187 m), La Terrazza di Ciro Pinsuti (187 m), Biancalana Apartment (191 m), L’Arco (215 m), La Tana di Ghino di Tacco (220 m), La sosta del viandante (228 m), Appartamento Ciro Pinsuti (231 m), La Rocca (235 m),

English Deutsch Français Español Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Informació addicional

Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Els clients han de presentar un document d’identitat amb fotografia i una targeta de crèdit durant el registre d’entrada. Les peticions especials són segons disponibilitat i poden comportar suplements.
Cal fer el pagament abans de l'arribada amb transferència bancària. L'allotjament es posarà en contacte amb tu després de fer la reserva i et donarà més informació.
Els menors de 18 anys només poden fer el check-in acompanyats d'un progenitor o tutor legal.
Gestionat per un particular

Mira't les dates disponibles
Tipus d'allotjament
Apartament 1 HabitacióDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Apartament 1 Habitació
Equipament de l'habitació
  • Màquina de rentar roba,
  • Papereres -> Recipients per a residus,
  • Adaptador -> Convertidor de corrent,
  • Endoll a prop del llit -> Presa de corrent a la vora del llit,
  • Sòl de rajola/de marbre,
  • Ventilador elèctric,
  • Coixí per a al·lèrgics -> Coixí hipoal·lergènic,
  • Climatització,
  • Sistema de calefacció,
  • Seient còmode,
  • Bressols -> Llits per a nadons,
  • Coixí sense plomes -> Coixí sense farcit de plomes,
  • Guardaroba,
  • Espai per relaxar-se,
  • Accés privat,
  • Guardarroba,
  • Sofà llit -> Llit convertible en sofà,
  • Ferro de planxar,
  • Estenedor de roba -> Estenedor per a vestits,
  • Material per planxar,
  • Perxa per a vestits
Bany
  • Bany privat / Bany en suite,
  • Paper higiènic,
  • Gel de bany,
  • Assecador / Assecador de cabells,
  • Lavabo / Pica,
  • Dutxa o banyera / Dutxa i banyera
Equipament audiovisual i tecnològic
  • Televisió,
  • Televisió de pantalla plana
Menjar i begudes
  • Torradora -> ca,
  • Rentaplats -> ca,
  • Copes de vi / Gots de vi,
  • Cuina americana/zona de cuina -> ca,
  • Zona de menjador -> ca,
  • Nevera -> ca,
  • Estris de cuina -> ca,
  • Cuina -> ca,
  • Trona -> ca,
  • Cafetera -> ca,
  • Microones -> ca,
  • Fogons -> ca,
  • Taula de menjador -> ca,
  • Tetera/cafetera -> ca,
  • Forn -> ca,
  • Bullidor elèctric -> ca
Serveis i extres
  • Tovalloles de bany,
  • Joc de llençols
Vistes i exteriors
  • Vistes a la ciutat animada,
  • Vistes panoràmiques
Característiques de l'edifici
  • Allotjament independent,
  • Apartament individual en un edifici
Neteja i desinfecció
  • Gel hidroalcohòlic alternatiu

Featuring a private entrance, this air-conditioned apartment is comprised of a kitchen, 1 bedroom and 1 bathroom with a bath or a shower and a hairdryer. Meals can be prepared in the kitchen, which is fitted with a stovetop, a refrigerator, a dishwasher and kitchenware. The apartment features tiled floors, a seating area with a flat-screen TV, a washing machine, a tea and coffee maker as well as city views. The unit offers 2 beds.

Opinions del Il Mercato - Appartamento con vista

En triar Il Mercato - Appartamento con vista, llegiu les opinions d'altres hostes.

Afegiu una opinió i una valoració
Comparteix les teves impressions relacionades amb la teva estada en aquest lloc
Afegir un comentari

Preus a l'hotel Il Mercato - Appartamento con vista

Els preus a l'hotel Il Mercato - Appartamento con vista comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.

Mostra preus

Instal·lacions del Il Mercato - Appartamento con vista

General General

Estacionament, Estacionament gratuït, Connexió WiFi a tot l'establiment

Serveis Serveis

Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa

Transport Transport

Estacionament al carrer, Estacionament adaptat

Serveis de recepció Serveis de recepció

Registre d'entrada i sortida privat, Opció de factura

Zones comunes Zones comunes

Capella o espai de culte

Animació i serveis per a famílies Animació i serveis per a famílies

Baranes de protecció per a nens

Altres Altres

Habitacions exclusives per a no fumadors, Habitacions per a famílies, Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment, Aire condicionat disponible, Accés amb clau electrònica

Seguretat Seguretat

Càmeres de vigilància a l'exterior de l'establiment, Extingidors de foc

Mesures de seguretat Mesures de seguretat

El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper, Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries, Verificació de la condició de salut dels hostes, Botiquín de primer auxili disponible

Distanciament físic Distanciament físic

Registre d'entrada i sortida sense interacció, Seguiment de les directrius de distància física

Neteja i desinfecció Neteja i desinfecció

Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, Una vegada netejat, l'allotjament o unitat es manté tancat fins a l'arribada dels clients, Els clients tenen l'opció de no sol·licitar els serveis de neteja de l'allotjament durant la seva estada

Seguretat d'aliments i begudes Seguretat d'aliments i begudes

Tots els plats, coberts, gots i altres utensilis de taula han estat desinfectats

Internet Internet

Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.

Pàrquing Il Mercato - Appartamento con vista Pàrquing

Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament al carrer disponible. Aparcament accessible disponible.

Condicions del Il Mercato - Appartamento con vista

Entrada Il Mercato - Appartamento con vista Entrada

A partir de les 15:00:00 Fins a les 20:00:00

Sortida Il Mercato - Appartamento con vista Sortida

A partir de les 08:00:00 Fins a les 10:00:00

Nens i llits supletoris Nens i llits supletoris

Els nens de 0 a 2 anys s’allotgen gratuïtament amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats.

Animals Animals

No s'admeten mascotes.

Idiomes Parlats Idiomes Parlats
   
Formes de contacte Il Mercato - Appartamento con vista Formes de contacte
☎ Telèfon
@ E-mail

Atraccions i ubicació de Il Mercato - Appartamento con vista a Sinalunga

 
Preguntes més freqüents
Quines són les coordenades GPS (latitud i longitud) d'Il Mercato - Appartamento con vista?

Necessites trobar Il Mercato - Appartamento con vista? Tot el que necessites són aquestes coordenades i hi seràs en un tres i no res! - 43.211613,11.73606

Hi ha Wi-Fi gratuït disponible a Il Mercato - Appartamento con vista?

Il Mercato - Appartamento con vista sap com fer feliços els vostres convidats: ofereix accés gratuït a Internet. Així que endavant, aprofita aquesta gran comoditat i connecta't.

Il Mercato - Appartamento con vista ofereix aparcament gratuït per als seus clients?

Els clients d'aquest establiment no s'han de preocupar per les taxes d'aparcament: és gratuït.

Quina és l'hora d'entrada i de sortida de Il Mercato - Appartamento con vista?

Feu el registre d'entrada a Il Mercato - Appartamento con vista comença a 15:00:00 i la sortida és abans de 10:00:00.

Com puc contactar amb Il Mercato - Appartamento con vista?

Un cop hagis fet una reserva a Il Mercato - Appartamento con vista, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.