Puntuació a partir de 4168 comentaris
L'Hôtel du Marché, renovat el 2014, gaudeix d'una ubicació cèntrica a Lausana i ofereix una terrassa amb jardí i habitacions amb TV i te i cafè. Hi ha neveres disponibles a petició. A més, s'ofereix WiFi gratuïta a les habitacions i aparcament públic gratuït.
Algunes de les habitacions tenen bany privat i d'altres tenen accés a un bany compartit. Cada matí se serveix un bufet d'esmorzar. A més, a petició s'ofereix un esmorzar exprés, que consisteix en un te o cafè, un suc de taronja i un croissant.
L'Hôtel du Marché és a tan sols unes passes del centre de congressos de Beaulieu i de la plaça de la Riponne. En arribar, rebreu una targeta que us permetrà utilitzar el transport públic de Lausana de manera gratuïta.
L'estació de tren de Riponne es troba a 350 metres. L'establiment també disposa d'un nombre limitat de places d'aparcament privat, que s'ofereixen segons disponibilitat. L'autopista que va a Ginebra és a 3 km.
Hotels i allotjaments propers Bright flat in the heart of Lausanne (90 m), City Central Comfort (154 m), ApartaHotel L'escapade Urbaine (156 m), Saint Laurent 33-35 by Homenhancement (215 m), Cosy attic flat Lausanne center (223 m), Hôtel Crystal (233 m), ibis Lausanne Centre (286 m), Modern apartments in the heart of Lausanne (374 m), Studio SIEVA (377 m), Hôtel des Voyageurs Boutique (403 m),
Please note that the property does not offer any housekeeping service.Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
This room features a wash basin. The shared bathroom is located on the same floor. A refrigerator is available upon request.
This room features a wash basin. The shared bathroom is located on the same floor. A refrigerator is available upon request. A baby cot or extra bed is available upon request in this category. Please contact the hotel in advance if a cot or extra bed is needed.
Room with a TV and a private bathroom featuring a shower and a toilet. A refrigerator is available upon request.
Room with a TV and a private bathroom featuring a shower and a toilet. A refrigerator is available upon request. A baby cot or extra bed is available upon request in this category. Please contact the hotel in advance if a cot or extra bed is needed.
Room with a TV and a private bathroom featuring a shower and a toilet. A refrigerator is available upon request. A baby cot or extra bed is available upon request in this category. Please contact the hotel in advance if a cot or extra bed is needed.
Room with a TV and a private bathroom featuring a shower and a toilet. A refrigerator is available upon request. A baby cot or extra bed is available upon request in this category. Please contact the hotel in advance if a cot or extra bed is needed.
Rooms are 13 square metres. Shared bathroom facilities can be found on the corridor. A refrigerator is available upon request. Please note that the room will be cleaned every 5 days and not daily.
This studio features a refrigerator. Shared bathroom facilities can be found on the corridor. Please note that there is no possibility for an extra bed in this room type. Please note that the room will be cleaned every 5 days and not daily.
This studio is fitted with a kitchenette. Shared bathroom facilities can be found on the corridor. Please note that there is no possibility for an extra bed in this room type. Please note that the room will be cleaned every 5 days and not daily.
This triple room provides a shared bathroom, and heating. The triple room offers a flat-screen TV with cable channels, a coffee machine, a wardrobe, parquet floors as well as a quiet street view. The unit has 2 beds.
En triar Hôtel du Marché, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel Hôtel du Marché comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Estacionament, Mascotes permeses, Estacionament a l'hotel, Estacionament privat, Connexió WiFi a tot l'establiment
Pràctica de windsurf, Activitats de submarinisme, Visites guiades a peu, Visita o classe sobre la cultura local
Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa
Màquina expenedora de begudes, Màquina expenedora de snacks
Estacionament al carrer, Tiquets de transport públic
Canvi de moneda, Emmagatzematge d'equipatge, Taquilles, Opció de factura
Jardí botànic, Terrassa amb vistes, Terrassa per a prendre el sol i relaxar-se, Mobiliari d'exterior confortable
Servei de bugaderia, Servei de neteja diària
Fax / servei de fotocòpies
Habitacions exclusives per a no fumadors, Habitacions per a famílies, Elevador, Sistema de calefacció, Habitacions especials per a al·lèrgics, No es permet fumar en tot l'establiment, Bosses per a animals de companyia, Accés amb targeta magnètica
Caixa de seguretat, Protecció 24 hores al dia, Sistema d'alarma de seguretat, Sensors de fum, Càmeres de vigilància a les àrees comuns, Càmeres de vigilància a l'exterior de l'establiment, Extingidors de foc
El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper, Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries, Botiquín de primer auxili disponible
Registre d'entrada i sortida sense interacció, Pagament sense diners en efectiu disponible, Seguiment de les directrius de distància física, Pantalles protectores o barreres físiques entre empleats i clients en àrees específiques
Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, Una vegada netejat, l'allotjament o unitat es manté tancat fins a l'arribada dels clients, La neteja de l'allotjament és realitzada per empreses professionals especialitzades, Els clients tenen l'opció de no sol·licitar els serveis de neteja de l'allotjament durant la seva estada
Tots els plats, coberts, gots i altres utensilis de taula han estat desinfectats
Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.
Aparcament disponible al lloc. Aparcament privat disponible. Aparcament al carrer disponible.
A partir de les 14:00:00 Fins a les 20:30:00
A partir de les 08:00:00 Fins a les 11:00:00
Els nens a partir de 4 anys paguen 30.00 CHF per nit amb llit addicional. Els nens de 0 a 3 anys s’allotgen gratuïtament amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats.
No s'admeten mascotes.
2017 - 05
Avaluacions en idioma: PL
Útil?
Las notas y los comentarios que aparecen en este sitio son opiniones personales de clientes y proveedores y no reflejan el punto de vista de ehotelsreviews.com
Aquestes opinions no representen necessàriament les de ehotelsreviews.com.
En un tres i no res, trobareu Hôtel du Marché amb aquestes coordenades súper útils. - 46.524844,6.629672
Mantingueu-vos connectat amb Hôtel du Marché i gaudiu d'accés gratuït a Internet. Tot el que necessiteu per mantenir-vos connectat és a pocs clics de distància.
Feu el registre d'entrada a Hôtel du Marché comença a 14:00:00 i la sortida és abans de 11:00:00.
Un cop hagis fet una reserva a Hôtel du Marché, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.


