Puntuació a partir de 352 comentaris
L'Hostal Roberto es troba a Mallorca, a només 100 m de la platja de Palmanova i a 10 minuts a peu de l'animada localitat de Magaluf. Ofereix habitacions senzilles amb balcó i bany privat.
L'establiment Roberto té un bar amb terrassa, on hi ha una taula de billar. Palmanova i els seus restaurants són a 5 minuts a peu.
El personal de recepció pot oferir assistència per reservar entrades per a visites guiades, espectacles en directe i altres actes. També hi ha servei de lloguer de cotxes i bicicletes.
Hi ha 4 camps de golf a 10 minuts amb cotxe de l'Hostal Roberto. L'aeroport de Palma és a menys de 20 minuts amb cotxe.
Hotels i allotjaments propers INNER Kompas Palmanova "Adults Only" (48 m), Reverence Mare Hotel - Adults Only (73 m), Palmanova Beach Apartments by TRH (96 m), Las Palomas Apartments Econotels (142 m), tent Palmanova (152 m), Zel Mallorca (156 m), Globales Panamá - Adults Only (159 m), Marina Palmanova Apartamentos (172 m), FERGUS Bermudas (174 m), Hotel Palia Tropico Playa (236 m),
Please note that air conditioning is available for a supplement of EUR 50 per week. Fridges are also available to rent.
Please note that guests must present the credit card used to make the reservation on arrival. Please note that the credit card holder must be present upon arrival. If you are not the owner of the credit card used to make the reservation, please contact the property in advance.
When travelling with pets, please note that an extra charge of EUR 5 per pet, per night applies.
Check-in after the check-in deadline, 21:00, has an extra fee. Also, must be previously agreed and authorized by Hostal Roberto .
Late check-in fees:
21:00-00:00 €25 / per room
00:00-01:30 €35 / per room
From: 01:30 €50 / per roomCal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Els clients han de presentar un document d’identitat amb fotografia i una targeta de crèdit durant el registre d’entrada. Les peticions especials són segons disponibilitat i poden comportar suplements.
En cas que marxis abans d'hora, l'allotjament et carregarà l'import total de la teva estada.
This simple room features a balcony and a private bathroom.
This double room is air-conditioned and features a private bathroom, a wardrobe and a terrace.
En triar Hostal Roberto, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel Hostal Roberto comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Estacionament, Mascotes permeses, Estacionament gratuït
Tasca
Lloguer de vehicles, Estacionament al carrer
Canvi de moneda, Tauler d'informació turística, Opció de factura
Jardí botànic, Terrassa amb vistes
Habitacions exclusives per a no fumadors, No es permet fumar en tot l'establiment
El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries, Botiquín de primer auxili disponible
Pagament sense diners en efectiu disponible, Seguiment de les directrius de distància física
Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada
La informació sobre Internet no està disponible.
Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament al carrer disponible.
A partir de les 14:00:00 Fins a les 21:00:00
A partir de les 08:00:00 Fins a les 12:00:00
Els hostes han de tenir com a mínim 21 anys per registrar-se. Acollim nens a partir de 18 anys.
No s'admeten mascotes.
Anar a Hostal Roberto? Arriba-hi a l'instant amb aquestes coordenades! Troba un objecte a la velocitat del llamp i prepara't per a una experiència inoblidable. - 39.51941,2.535033
Prepara't per estalviar diners a l'aparcament! La nostra propietat ofereix places gratuïtes per a tots els nostres hostes.
Feu el registre d'entrada a Hostal Roberto comença a 14:00:00 i la sortida és abans de 12:00:00.
Un cop hagis fet una reserva a Hostal Roberto, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.
Hotels Espanya — Casas Holiday - Oasis Beach, Sagasta Rural - Oviedo, Paseo el Saladar, Yellowstone Ático luminoso y acogedor, La Font, un bungalow cerca del mar, alegre y acogedor - La Font, Villa Sabrina Resort,
Més destinacions — Hotels a Nkoambang, Hotels a Ziway, Hotels a Kafaya, Hotels a Irbil, Hotels a Calodyne,

