Puntuació Comentaris
Located in Teufenbach and only 38 km from Krakautal, Haus Steiner provides accommodation with mountain views, free WiFi and free private parking. There is a private entrance at the apartment for the convenience of those who stay. The apartment features garden views and an outdoor fireplace.
At the apartment complex, the units are equipped with a wardrobe, a flat-screen TV, a private bathroom, bed linen and towels. An oven, a microwave and fridge are also featured, as well as a coffee machine and a kettle. The units at the apartment complex are equipped with a seating area.
A minimarket is available at the apartment.
Skiing, cycling and hiking are possible within the area, and the apartment offers ski storage space.
Red Bull Ring is 44 km from Haus Steiner, while KLH-Arena is 18 km away. Klagenfurt Airport is 65 km from the property.
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Gestionat per un particular
Featuring a private entrance, this apartment also consists of 2 bedrooms, a seating area and 1 bathroom with a shower and a bidet. In the well-equipped kitchenette, guests will find a stovetop, a refrigerator, kitchenware and an oven. The apartment provides a coffee machine, a dining area, a wardrobe, a flat-screen TV, as well as garden views. The unit offers 4 beds.
Featuring a private entrance, this apartment also consists of 1 bedroom, a seating area and 1 bathroom with a bath and a hairdryer. The fully equipped kitchen features a stovetop, a refrigerator, kitchenware and an oven. The apartment provides a flat-screen TV, a washing machine, a coffee machine, a dining area as well as garden views. The unit offers 1 bed.
En triar Haus Steiner, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel Haus Steiner comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Estacionament, Estacionament gratuït, Estacionament a l'hotel, Estacionament privat, Connexió WiFi a tot l'establiment
Camp de golf (menys de 3 km), Activitats d'esquí, Rutes de senderisme, Rutes de ciclisme, Emmagatzematge d'esquís, Escola d'aprenentatge d'esquí
Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa
Zona de barbacoa
Ombrel·les
Emmagatzematge d'equipatge, Caixa automàtica, Registre d'entrada i sortida privat
Jardí botànic, Mobiliari d'exterior confortable, Àrea de pícnic amb taules, Llar de foc a l'aire lliure
Saló de perruqueria i bellesa, Petit supermercat a prop de l'allotjament
Habitacions exclusives per a no fumadors, Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment, Espai designat per a fumadors, Accés amb clau electrònica
Sensors de fum, Càmeres de vigilància a l'exterior de l'establiment, Extingidors de foc
El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper, Accés a especialistes de la salut
Seguiment de les directrius de distància física, Pantalles protectores o barreres físiques entre empleats i clients en àrees específiques
Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, La neteja de l'allotjament és realitzada per empreses professionals especialitzades, Els clients tenen l'opció de no sol·licitar els serveis de neteja de l'allotjament durant la seva estada
Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.
Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament disponible al lloc. Aparcament privat disponible.
A partir de les 15:00:00 Fins a les 18:00:00
A partir de les 08:00:00 Fins a les 11:00:00
Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats.
No s'admeten mascotes.
Si busques un objecte Haus Steiner, només has d'introduir aquestes coordenades i estaràs allà abans de saber-ho! - 47.13071,14.360302
Si sou un hoste de Haus Steiner, prepareu-vos per a les millors comoditats, com ara Internet gratuïta. Mantén-te connectat i fes que la teva estada sigui inoblidable.
No t'has de preocupar de trobar aparcament durant la teva estada a la nostra propietat Haus Steiner: l'ofereixen de forma gratuïta!
Feu el registre d'entrada a Haus Steiner comença a 15:00:00 i la sortida és abans de 11:00:00.
Un cop hagis fet una reserva a Haus Steiner, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.
Hotels Àustria — Hotel Alpenfeuer Montafon, Apartment in Zillertal near Ski Slopes, Haus Margit, Ferienhaus Widmann, Luxury Villa Vienna,
Més destinacions — Hotels a Los Realejos, Hotels a ‘Ayn al Fayḑah, Hotels a Belmont, Hotels a Leeward, Hotels a Hwange,









