Puntuació a partir de 126 comentaris
Set 21 km from Paul-Ausserleitner-Schanze, 22 km from Hohenwerfen Castle and 28 km from Dachstein Skywalk, Haus Senel offers accommodation situated in Eben im Pongau. With free private parking, the property is 26 km from Eisriesenwelt Werfen and 20 km from Bischofshofen Train Station. The apartment has family rooms.
Each unit has a balcony, a fully equipped kitchen with a dishwasher, a dining area and a seating area with a flat-screen TV, while the private bathroom includes a shower and a hair dryer. Free WiFi is accessible to all guests, while certain rooms also offer a terrace. At the apartment complex, units are equipped with bed linen and towels.
During the colder months, guests can enjoy winter sports in the surrounding area.
Hochkönig is 38 km from the apartment. Salzburg W. A. Mozart Airport is 65 km from the property.
Hotels i allotjaments propers vier mäderlhaus (59 m), Hotel-Restaurant Schwaiger*** (65 m), Imi Appartement (105 m), Chalet Eben (124 m), Appartement Auszeit Eben (154 m), Apparthotel Restaurant Steiners (168 m), Appartement Emma (213 m), Kirchner's Apartments (289 m), Ferienwohnung Hans Ebner (293 m), vista monte (295 m),
A deposit via bank wire is required to secure your reservation. The property will contact you with instructions after booking.Cal fer el pagament abans de l'arribada amb transferència bancària. L'allotjament es posarà en contacte amb tu després de fer la reserva i et donarà més informació.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Gestionat per un particular
This apartment features free WiFi and a balcony. It comes with a living area with a flat-screen TV with cable channels and a fully equipped kitchenette with a dishwasher. A bathroom with a shower is also available.
This apartment features free WiFi and a flat-screen TV with cable channels. The living area comes with a fully equipped kitchenette and a seating area. There is also a bathroom with a shower. This apartment is located on the basement floor with terrace
This spacious apartment consists of 1 living room, 2 separate bedrooms and 1 bathroom with a shower and a hairdryer. In the well-equipped kitchen, guests will find a stovetop, a refrigerator, a dishwasher and an oven. Featuring a balcony, this apartment also provides a coffee machine, a seating area and a flat-screen TV. The unit offers 5 beds.
En triar Haus Senel, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel Haus Senel comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Estacionament, Estacionament gratuït, Estacionament a l'hotel, Estacionament privat, Connexió WiFi a tot l'establiment
Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa
Opció de factura
Habitacions exclusives per a no fumadors, Habitacions per a famílies, Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment
El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper, Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries, Botiquín de primer auxili disponible
Registre d'entrada i sortida sense interacció, Seguiment de les directrius de distància física
Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, Una vegada netejat, l'allotjament o unitat es manté tancat fins a l'arribada dels clients
Tots els plats, coberts, gots i altres utensilis de taula han estat desinfectats
Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.
Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament disponible al lloc. Aparcament privat disponible.
A partir de les 15:00:00 Fins a les 22:00:00
Fins a les 10:00:00
Els nens de 0 a 1 anys s’allotgen gratuïtament amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats. La propietat pot requerir un dipòsit de 100.00 EUR. Mètode de pagament del dipòsit: cash.
No s'admeten mascotes.
2018 - 05
+ L'apartament era gran i net. + El Wi-Fi funcionava bé. + Bona ubicació encara que a l'estació de tren però no es va poder sentir massa soroll dels trens. + Aproximadament a 3 minuts caminant de la botiga i fleca. - En un apartament per a 6 o 7 persones hi ha d'haver dos banys, un no és suficient.
Útil?
Las notas y los comentarios que aparecen en este sitio son opiniones personales de clientes y proveedores y no reflejan el punto de vista de ehotelsreviews.com
Aquestes opinions no representen necessàriament les de ehotelsreviews.com.
Acosta't directament a l'objecte Haus Senel amb aquestes coordenades! Troba'l de forma ràpida, fàcil i lliure d'estrès. - 47.40645,13.396438
A Haus Senel entenem la necessitat d'estar connectats durant la seva estada. És per això que tots els hostes es beneficien d'accés gratuït a Internet per ajudar-vos a mantenir-vos en contacte amb amics i familiars a casa.
Haus Senel regala als hostes el regal d'aparcament gratuït, només una de les properes maneres de fer la vostra estada encara més agradable.
Feu el registre d'entrada a Haus Senel comença a 15:00:00 i la sortida és abans de 10:00:00.
Un cop hagis fet una reserva a Haus Senel, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.
Hotels Àustria — Frühstückspension Huber, Appartements Schwarzer Adler, Appartement Penningdörfl, Sunny&Cozy - Maisonette Apartment in See Nähe, Am Stadtpark,
Més destinacions — Hotels a Al Başrah, Hotels a Triesenberg, Hotels a Burnt Pine, Hotels a Cilaos, Hotels a Simunye,








