Puntuació Comentaris
Offering garden views, Haus 145 is an accommodation located in Diemitz, 5.3 km from Castle Moritzburg and 5.8 km from Georg-Friedrich-Haendel Hall. This property offers access to a terrace, free private parking and free WiFi. The property is non-smoking and is situated 4.5 km from Opera Halle.
The apartment is composed of 2 bedrooms, a fully equipped kitchen, and 1 bathroom. A flat-screen TV is offered.
A bicycle rental service is available at the apartment, while cycling can be enjoyed nearby.
Marktplatz Halle is 6 km from Haus 145, while Castle Giebichenstein is 6.1 km from the property. Leipzig/Halle Airport is 21 km away.
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Gestionat per un particular
The apartment's kitchen is available for cooking and storing food. Featuring a terrace with garden views, this apartment also provides a washing machine and a flat-screen TV. The unit offers 3 beds.
En triar Haus 145, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel Haus 145 comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Estacionament, Estacionament gratuït, Estacionament a l'hotel, Estacionament privat, Connexió WiFi a tot l'establiment
Camp de golf (menys de 3 km), Rutes de senderisme, Rutes de ciclisme
Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa
Banys públics comunitaris
Terrassa amb vistes
Habitacions exclusives per a no fumadors, Habitacions per a famílies, Habitacions amb aïllament acústic, Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment
Sensors de fum, Extingidors de foc
El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper, Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries, Botiquín de primer auxili disponible, L'establiment proporciona termòmetres als hostes, Es proporcionen mascaretes per als hostes
Pagament sense diners en efectiu disponible, Seguiment de les directrius de distància física
Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, Els clients tenen l'opció de no sol·licitar els serveis de neteja de l'allotjament durant la seva estada
Separació física a les àrees de menjador, Es pot proporcionar menjar a l'habitació o allotjament, Tots els plats, coberts, gots i altres utensilis de taula han estat desinfectats, Els aliments enviats estan empaquetats de forma segura
Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.
Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament disponible al lloc. Aparcament privat disponible.
A partir de les 14:00:00 Fins a les 18:00:00
A partir de les 08:00:00 Fins a les 11:00:00
Els nens de 0 a 3 anys s’allotgen gratuïtament amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats.
No s'admeten mascotes.
En un tres i no res, trobareu Haus 145 amb aquestes coordenades súper útils. - 51.49882,12.020945
Haus 145 proporciona la fugida perfecta de la realitat, amb Internet gratuït i d'alta velocitat. Tant si esteu veient vídeos com si només navegueu per les xarxes socials, Haus 145 satisfarà les vostres necessitats (digitals)."
Haus 145 s'ha ocupat del teu aparcament: queda't amb nosaltres i oblida't de la molèstia de buscar plaça!
Feu el registre d'entrada a Haus 145 comença a 14:00:00 i la sortida és abans de 11:00:00.
Un cop hagis fet una reserva a Haus 145, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.







