7,5 /10

Puntuació a partir de 84 comentaris

Filtres
Comprova la ubicació
Afegir un comentari
Ofertes

Half a house w/your own door, 60m2, Tornio

●●●
Reserva, allotjaments, opinions dels hostes, galeria de fotos, preus
  • 19 Vesaisenkatu, 95400 Tornio, Finlàndia Finlàndia - Veure al mapa
7,5 /10
Tipus d'allotjament: Apartament
Mostra preus
Breu descripció

Half a house w/your own door, 60m2 is located in Tornio. Both free WiFi and parking on-site are available at the apartment free of charge.

The air-conditioned apartment consists of 1 bedroom, a living room, a fully equipped kitchen with an oven and a coffee machine, and 1 bathroom with a walk-in shower and a hair dryer. Towels and bed linen are featured in the apartment. For added privacy, the accommodation features a private entrance.

Kemi Tornio Airport is 26 km away.

Instal·lacions
Hi ha accés gratuït a Internet. L'hotel ofereix internet Wi-Fi gratuïta i connexions per cable, de manera que els clients poden estar connectats durant la seva estada. La Wi-Fi és una característica realment fantàstica que us permet comunicar-vos en qualsevol format. Tant si torneu a connectar amb els éssers estimats i la família com si feu feina, la Wi-Fi us estalvia temps i molèsties. Gaudir d'una beguda refrescant és fàcil quan t'allotges amb nosaltres! Totes les habitacions disposen d'aigua embotellada, ideal per hidratar-se durant la seva estada. L'establiment ofereix als hostes una experiència inoblidable amb un servei excel·lent i un entorn tranquil on relaxar-se després de fer turisme.

Hotels i allotjaments propers ”Paris” -2BR with sauna&balcony (164 m), Stadium Apartments (309 m), Studio middle of town centre. (337 m), E-City B&B (383 m), Moderni talo Tornion keskustassa (392 m), Style 1BR with sauna,Tornio city (437 m), Tornio Sauna appartment 2BR (454 m), Park Hotel Tornio (508 m), Style 1BR Appartment in Tornio (529 m), 2BR with sauna in Tornio city (530 m),

English Deutsch Français Español Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Informació addicional

Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Gestionat per un particular

Mira't les dates disponibles
Tipus d'allotjament
Apartament 1 HabitacióDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Apartament 1 Habitació
Equipament de l'habitació
  • Papereres -> Recipients per a residus,
  • Sistema de calefacció,
  • Substàncies de neteja,
  • Guardaroba,
  • Material per planxar,
  • Climatització,
  • Ferro de planxar,
  • Guardarroba,
  • Sofà llit -> Llit convertible en sofà,
  • Estenedor de roba -> Estenedor per a vestits,
  • Endoll a prop del llit -> Presa de corrent a la vora del llit,
  • Espai per relaxar-se,
  • Llit plegable,
  • Coixí sense plomes -> Coixí sense farcit de plomes,
  • Catifa,
  • Ventilador elèctric,
  • Accés privat,
  • Perxa per a vestits,
  • Seient còmode
Bany
  • Bany privat / Bany en suite,
  • Paper higiènic,
  • Bidet de bany,
  • Assecador / Assecador de cabells,
  • Dutxa / Cabina de dutxa,
  • Gel de bany,
  • Lavabo / Pica,
  • Xampú per a cabells,
  • Acondicionador per als cabells
Equipament audiovisual i tecnològic
  • Televisió,
  • Televisió de pantalla plana
Menjar i begudes
  • Trona -> ca,
  • Copes de vi / Gots de vi,
  • Tetera/cafetera -> ca,
  • Zona de menjador -> ca,
  • Cuina americana/zona de cuina -> ca,
  • Cafetera -> ca,
  • Xocolata o galetes / Dolços,
  • Taula de menjador -> ca,
  • Bullidor elèctric -> ca,
  • Ampolla d'aigua / Botella d'aigua mineral,
  • Microones -> ca,
  • Cuina -> ca,
  • Nevera -> ca,
  • Forn -> ca,
  • Estris de cuina -> ca,
  • Fogons -> ca,
  • Torradora -> ca
Serveis i extres
  • Accés amb clau electrònica,
  • Joc de llençols,
  • Tovalloles de bany
Vistes i exteriors
  • Vistes a la ciutat animada,
  • Vistes a un carrer tranquil i silenciós
Accessibilitat
  • Dutxa a nivell del terra
Característiques de l'edifici
  • Apartament individual en un edifici
Seguretat
  • Detector de fum,
  • Extintor d'incendis
Distanciament físic
  • Aire acondicionat individual per a cada estança de l'allotjament
Neteja i desinfecció
  • Gel hidroalcohòlic alternatiu

Boasting a private entrance, this air-conditioned apartment includes 1 living room, 1 separate bedroom and 1 bathroom with a walk-in shower and a bidet. Meals can be prepared in the kitchen, which is fitted with a stovetop, a refrigerator, kitchenware and an oven. This apartment has a tea and coffee maker, flat-screen TV, city views, as well as chocolate for guests. The unit has 4 beds.

Opinions del Half a house w/your own door, 60m2

En triar Half a house w/your own door, 60m2, llegiu les opinions d'altres hostes.

Afegiu una opinió i una valoració
Comparteix les teves impressions relacionades amb la teva estada en aquest lloc
Afegir un comentari

Preus a l'hotel Half a house w/your own door, 60m2

Els preus a l'hotel Half a house w/your own door, 60m2 comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.

Mostra preus

Instal·lacions del Half a house w/your own door, 60m2

General General

Estacionament, Estacionament gratuït, Estacionament a l'hotel, Connexió WiFi a tot l'establiment

Serveis Serveis

Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa

Serveis de recepció Serveis de recepció

Registre d'entrada i sortida ràpid, Registre d'entrada i sortida privat

Altres Altres

Habitacions exclusives per a no fumadors, Habitacions per a famílies, No es permet fumar en tot l'establiment, Aire condicionat disponible, Accés amb clau electrònica

Seguretat Seguretat

Sensors de fum, Càmeres de vigilància a l'exterior de l'establiment, Extingidors de foc

Mesures de seguretat Mesures de seguretat

El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries, L'establiment proporciona termòmetres als hostes, Es proporcionen mascaretes per als hostes

Distanciament físic Distanciament físic

Registre d'entrada i sortida sense interacció, Pagament sense diners en efectiu disponible, Seguiment de les directrius de distància física, Pantalles protectores o barreres físiques entre empleats i clients en àrees específiques

Neteja i desinfecció Neteja i desinfecció

Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, Una vegada netejat, l'allotjament o unitat es manté tancat fins a l'arribada dels clients, Els clients tenen l'opció de no sol·licitar els serveis de neteja de l'allotjament durant la seva estada

Seguretat d'aliments i begudes Seguretat d'aliments i begudes

Separació física a les àrees de menjador, Tots els plats, coberts, gots i altres utensilis de taula han estat desinfectats

Internet Internet

Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.

Pàrquing Half a house w/your own door, 60m2 Pàrquing

Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament disponible al lloc.

Condicions del Half a house w/your own door, 60m2

Entrada Half a house w/your own door, 60m2 Entrada

A partir de les 15:30:00 Fins a les 22:00:00

Sortida Half a house w/your own door, 60m2 Sortida

Fins a les 12:00:00

Nens i llits supletoris Nens i llits supletoris

Els nens a partir de 0 anys paguen 20.00 EUR per nit amb llit addicional. Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats.

Animals Animals

No s'admeten mascotes.

Idiomes Parlats Idiomes Parlats
         
Formes de contacte Half a house w/your own door, 60m2 Formes de contacte
☎ Telèfon
@ E-mail

Atraccions i ubicació de Half a house w/your own door, 60m2 a Tornio

 
Preguntes més freqüents
Quines són les coordenades del sistema de posicionament global (GPS) d'Half a house w/your own door, 60m2?

No trobes Half a house w/your own door, 60m2? Cap problema, deixeu-nos apuntar-vos en la direcció correcta amb les nostres coordenades útils. - 65.851699,24.146522

Half a house w/your own door, 60m2 disposa de Wi-Fi gratuïta?

Half a house w/your own door, 60m2 té cura dels seus hostes proporcionant-los accés gratuït a Internet. Ja no us heu de preocupar dels costosos càrrecs d'itinerància quan viatgeu.

Half a house w/your own door, 60m2 ofereix aparcament gratuït per a tots els nostres hostes?

Gaudeix de la comoditat d'aparcament gratuït durant la teva estada a les nostres instal·lacions! Deixa el cotxe en un lloc segur i gaudeix de tot el que aquest lloc t'ofereix.

Quina és l'hora d'entrada i de sortida de Half a house w/your own door, 60m2?

Feu el registre d'entrada a Half a house w/your own door, 60m2 comença a 15:30:00 i la sortida és abans de 12:00:00.

Com puc contactar amb Half a house w/your own door, 60m2?

Un cop hagis fet una reserva a Half a house w/your own door, 60m2, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.

Les nostres ciutats més estimades: Finlàndia.