Molt bé
7,8 /10

Puntuació a partir de 9 comentaris

Filtres
Comprova la ubicació
Afegir un comentari
Ofertes

Global Properties, Adosado en la playa con piscina, Sagunt

●●●●
Reserva, allotjaments, opinions dels hostes, galeria de fotos, preus
  • Mar Cantábric 11, 46520 Sagunt, Espanya Espanya - Veure al mapa
7,8 /10
Molt bé
Tipus d'allotjament: Casa o xalet
Mostra preus
Breu descripció

Located in Sagunto, 300 metres from Corinto-Malvarrosa Beach and 35 km from Jardines de Monforte, Global Properties, Adosado en la playa con piscina offers a garden and air conditioning. With garden views, this accommodation provides a swimming pool. The property is non-smoking and is set 35 km from Turia Gardens.

The spacious holiday home comes with 4 bedrooms, 2 bathrooms, bed linen, towels, a TV, a dining area, a fully equipped kitchen, and a terrace with sea views.

González Martí National Museum of Ceramics and Decorative Arts is 36 km from the holiday home, while Basilica de la Virgen de los Desamparados is 36 km away. Valencia Airport is 46 km from the property.

Instal·lacions
Estem per fer-te la vida més fàcil, sobretot quan viatges. La Casa o xalet té aparcament, de manera que és una cosa menys per a la vostra ment preocupar-vos per la concentració mentre exploreu. Gaudeix de la temporada d'hivern a les nostres habitacions climatitzades, proporcionant-te un ambient acollidor i confortable en tot moment. El nostre allotjament proporciona un ambient confortable gràcies a l'aire condicionat a totes les habitacions. Gaudeix de l'entorn perfecte per relaxar-te! Us convidem cordialment a visitar-nos- veniu a nosaltres i passeu una bona estona!

Hotels i allotjaments propers Casa en la playa (88 m), Valencia Sol y Playa (222 m), Agradable Villa junto al mar con piscina (222 m), Piso Playa Almarda (241 m), Global Properties, Bonito apartamento en la playa de Corinto, Sagunto (245 m), PLAYA ALMARDA CORINTO, PISCINA, WIFI,2 TERRAZAS, BARBACOA,TRANQUILo (245 m), Casa frente al mar con piscina privada (262 m), Global Properties, Apartamento con piscina en playa Corinto (268 m), Global Properties, Adosado en primera linea de playa con vistas al mar (303 m), Casa Paco (485 m),

English Deutsch Français Español Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Mira't les dates disponibles
Tipus d'allotjament
BungalouDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Bungalou
Equipament de l'habitació
  • Espai per relaxar-se,
  • Sistema de calefacció,
  • Màquina de rentar roba,
  • Climatització
Bany
  • Assecador / Assecador de cabells,
  • Bany privat / Bany en suite,
  • Dutxa o banyera / Dutxa i banyera,
  • Dutxa / Cabina de dutxa
Equipament audiovisual i tecnològic
  • Televisió
Menjar i begudes
  • Estris de cuina -> ca,
  • Rentaplats -> ca,
  • Forn -> ca,
  • Cuina -> ca,
  • Tetera/cafetera -> ca,
  • Torradora -> ca,
  • Zona de menjador -> ca,
  • Microones -> ca,
  • Nevera -> ca,
  • Cafetera -> ca
Serveis i extres
  • Tovalloles de bany,
  • Joc de llençols
Vistes i exteriors
  • Terrassa àmplia,
  • Vistes al mar Mediterrani,
  • Vistes al jardí verd
Animació i serveis per a famílies
  • Llibres, DVD o música infantil

Boasting 4 bedrooms, this spacious bungalow has 2 bathrooms with a shower, a seating area and terrace where you can relax. In the fully equipped kitchen, guests will find a refrigerator, a dishwasher, kitchenware and an oven. The air-conditioned bungalow offers a TV, a washing machine, a tea and coffee maker, a dining area as well as sea views. The unit offers 4 beds.

Opinions del Global Properties, Adosado en la playa con piscina

En triar Global Properties, Adosado en la playa con piscina, llegiu les opinions d'altres hostes.

Afegiu una opinió i una valoració
Comparteix les teves impressions relacionades amb la teva estada en aquest lloc
Afegir un comentari

Preus a l'hotel Global Properties, Adosado en la playa con piscina

Els preus a l'hotel Global Properties, Adosado en la playa con piscina comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.

Mostra preus

Instal·lacions del Global Properties, Adosado en la playa con piscina

General General

Estacionament, Estacionament gratuït, Estacionament a l'hotel

Piscines i benestar Piscines i benestar

Piscina a l'aire lliure, Piscina d'aigua, Piscina d'immersió

Zones comunes Zones comunes

Jardí botànic, Terrassa amb vistes

Altres Altres

Habitacions exclusives per a no fumadors, Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment, Aire condicionat disponible

Internet Internet

La informació sobre Internet no està disponible.

Pàrquing Global Properties, Adosado en la playa con piscina Pàrquing

Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament disponible al lloc.

Condicions del Global Properties, Adosado en la playa con piscina

Entrada Global Properties, Adosado en la playa con piscina Entrada

A partir de les 16:00:00 Fins a les 00:00:00

Sortida Global Properties, Adosado en la playa con piscina Sortida

Fins a les 11:00:00

Nens i llits supletoris Nens i llits supletoris

Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats. La propietat pot requerir un dipòsit de 200.00 EUR. Mètode de pagament del dipòsit: card.

Animals Animals

No s'admeten mascotes.

Idiomes Parlats Idiomes Parlats
           
Formes de contacte Global Properties, Adosado en la playa con piscina Formes de contacte
☎ Telèfon
@ E-mail

Atraccions i ubicació de Global Properties, Adosado en la playa con piscina a Sagunt

 
Preguntes més freqüents
Quines són les coordenades GPS d'Global Properties, Adosado en la playa con piscina?

Aconsegueix les coordenades de l'objecte Global Properties, Adosado en la playa con piscina i arriba-hi en un tres i no res! Ja no cal buscar tediosament. - 39.705454,-0.198628

Es pot aparcar gratuïtament a Global Properties, Adosado en la playa con piscina?

Allotjar-se en aquesta propietat és fantàstic perquè podeu aparcar el cotxe de forma gratuïta, sense haver de preocupar-vos per les tarifes ocultes.

A quina hora puc registrar la meva entrada i sortida d'Global Properties, Adosado en la playa con piscina?

Feu el registre d'entrada a Global Properties, Adosado en la playa con piscina comença a 16:00:00 i la sortida és abans de 11:00:00.

Quines són les millors maneres de contactar amb Global Properties, Adosado en la playa con piscina?

Un cop hagis fet una reserva a Global Properties, Adosado en la playa con piscina, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.