Puntuació a partir de 432 comentaris
Located 46 km from Gare do Oriente and 47 km from Lisbon Oceanarium, Flor da Primavera - Residencial e Apartamentos in Azambuja provides air-conditioned accommodation with views of the city and free WiFi. It is set 28 km from CNEMA - National Exhibition Center and Agricultural Markets and offers a housekeeping service. The guest house features family rooms.
At the guest house, all units come with a desk, a flat-screen TV, a private bathroom, bed linen and towels. Some units include a terrace and/or a balcony with quiet street views. The units are equipped with heating facilities.
A minimarket is available at the guest house.
Humberto Delgado Airport is 47 km away.
Featuring free toiletries, this twin/double room includes a private bathroom with a shower and a hairdryer. The air-conditioned twin/double room features a flat-screen TV with cable channels, a private entrance, soundproof walls, a wardrobe as well as city views. The unit has 2 beds.
Boasting a private entrance, this air-conditioned apartment comes with a kitchen, 3 bedrooms and 4 bathrooms with a bath and a shower. The apartment's kitchen, which has a stovetop, is available for cooking and storing food. Featuring a terrace with city views, this apartment also features soundproof walls and a flat-screen TV with cable channels. The unit has 5 beds.
Featuring free toiletries, this double room includes a private bathroom with a shower and a hairdryer. The air-conditioned double room features a flat-screen TV with cable channels, soundproof walls, a wardrobe, a tiled floor as well as city views. The unit has 2 beds.
En triar Flor da Primavera - Residencial e Apartamentos, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel Flor da Primavera - Residencial e Apartamentos comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Rutes de senderisme, Visites guiades a peu
Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa
Tasca
Opció de factura
Capella o espai de culte
Servei de planxat, Servei de neteja diària
Saló de perruqueria i bellesa, Petit supermercat a prop de l'allotjament
Habitacions per a famílies, Sistema de calefacció, Aire condicionat disponible
Sistema d'alarma de seguretat, Sensors de fum
El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper, Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries, Verificació de la condició de salut dels hostes, Botiquín de primer auxili disponible, Accés a especialistes de la salut, L'establiment proporciona termòmetres als hostes, Es proporcionen mascaretes per als hostes
Registre d'entrada i sortida sense interacció, Pagament sense diners en efectiu disponible, Seguiment de les directrius de distància física, Pantalles protectores o barreres físiques entre empleats i clients en àrees específiques
Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, Una vegada netejat, l'allotjament o unitat es manté tancat fins a l'arribada dels clients, Els clients tenen l'opció de no sol·licitar els serveis de neteja de l'allotjament durant la seva estada
Separació física a les àrees de menjador, Es pot proporcionar menjar a l'habitació o allotjament, Tots els plats, coberts, gots i altres utensilis de taula han estat desinfectats, Recipients per endur-se l'esmorzar, Els aliments enviats estan empaquetats de forma segura
Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible.
Parking information is not available.
A partir de les 12:00:00 Fins a les 23:00:00
A partir de les 12:00:00 Fins a les 13:00:00
Els nens de 0 a 11 anys paguen 20.00 EUR per nit amb llit addicional. Els nens de 0 a 2 anys s’allotgen gratuïtament amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats.
No s'admeten mascotes.
Flor da Primavera - Residencial e Apartamentos és fàcil de trobar! Només has de trobar les coordenades i estaràs un pas més a prop de descobrir tot el que tenim. - 39.069175,-8.867388
A Flor da Primavera - Residencial e Apartamentos entenem la necessitat d'estar connectats durant la seva estada. És per això que tots els hostes es beneficien d'accés gratuït a Internet per ajudar-vos a mantenir-vos en contacte amb amics i familiars a casa.
Feu el registre d'entrada a Flor da Primavera - Residencial e Apartamentos comença a 12:00:00 i la sortida és abans de 13:00:00.
Un cop hagis fet una reserva a Flor da Primavera - Residencial e Apartamentos, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.
Hotels Portugal — Penthouse Marina, Cozy and Sunny Apartment - Anjos, Lisbon, Lagos Beach 59A, Yvonne's BELA VISTA, Curtido House Suits,
Més destinacions — Hotels a Rat Island, Hotels a Prodhromi, Hotels a El Catey, Hotels a Macau, Hotels a Poenari,
