Puntuació a partir de 7 comentaris
Set in Pollença, 7.7 km from Alcudia Old Town and 12 km from Natural Park S'Albufera de Mallorca, Finca La Salve offers spacious air-conditioned accommodation with a terrace and free WiFi. This apartment features a private pool, a garden and free private parking. The apartment also offers facilities for disabled guests.
This apartment comes with 4 bedrooms, a kitchen, a flat-screen TV, a seating area and 2 bathrooms. The tiled floors, fireplace and peaceful vibe add to the ambience of the room. For added privacy, the accommodation features a private entrance.
The apartment has a picnic area and a barbecue.
Lluc Monastery is 24 km from Finca La Salve, while Cape Formentor is 30 km away. Palma de Mallorca Airport is 61 km from the property.
Hotels i allotjaments propers Finca Can Romani (49 m), Finca Marina Pollença (120 m), Villa Marina Malagarba By SunVillas Mallorca (180 m), Owl Booking Villa Mir - Luxury Retreat (258 m), Marina I (266 m), Villa Mireia (304 m), Villa Golf Marina (311 m), Villa Marina Nova (312 m), Ca Na Catalina - Marina Nova (313 m), Sanchez (314 m),
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Els clients han de presentar un document d’identitat amb fotografia i una targeta de crèdit durant el registre d’entrada. Les peticions especials són segons disponibilitat i poden comportar suplements.
Els menors de 18 anys només poden fer el check-in acompanyats d'un progenitor o tutor legal.
Gestionat per un particular
This apartment features a fireplace. Boasting 4 bedrooms and 2 bathrooms, this spacious apartment has a seating area and private pool where you can relax. The apartment's kitchen is available for cooking and storing food. This apartment is air-conditioned and has a flat-screen TV, a washing machine, a private entrance and soundproof walls. The unit offers 4 beds.
En triar Finca La Salve, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel Finca La Salve comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Estacionament, Estacionament gratuït, Estacionament a l'hotel, Estacionament privat, Connexió WiFi a tot l'establiment
Camp de golf (menys de 3 km), Activitats de pesca, Pràctica de windsurf, Rutes de senderisme, Activitats de submarinisme, Esports equestres
Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa
Zona de barbacoa
Piscina a l'aire lliure, Piscina exterior oberta tot l'any, Piscina amb panoràmica, Gandules o hamaques, Ombrel·les, Piscina d'aigua, Piscina d'immersió
Emmagatzematge d'equipatge
Jardí botànic, Terrassa amb vistes, Terrassa per a prendre el sol i relaxar-se, Mobiliari d'exterior confortable, Àrea de pícnic amb taules
Habitacions exclusives per a no fumadors, Instal·lacions adaptades per a persones amb discapacitat, Habitacions per a famílies, Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment, Aire condicionat disponible, Accés per a cadires de rodes, Accés amb clau electrònica
Caixa de seguretat, Càmeres de vigilància a les àrees comuns, Càmeres de vigilància a l'exterior de l'establiment, Extingidors de foc
Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.
Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament disponible al lloc. Aparcament privat disponible.
A partir de les 17:00:00 Fins a les 19:00:00
A partir de les 08:00:00 Fins a les 10:00:00
Els nens a partir de 0 anys paguen 40.00 EUR per nit amb llit addicional. Els nens de 0 a 2 anys paguen 40.00 EUR per nit amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats.
No s'admeten mascotes.
Si voleu trobar un objecte de Finca La Salve, només cal que introduïu aquestes coordenades i hi arribeu ràpidament. - 39.857904,3.048816
Finca La Salve sap com fer que els seus convidats se sentin com a casa: amb Internet gratuït mai no estaràs massa lluny del món!
El pàrquing no és un problema en aquest establiment - és gratuït per a tots els nostres hostes! Ja no t'has de preocupar que no trobis el lloc perfecte i hauràs de pagar més per això.
Feu el registre d'entrada a Finca La Salve comença a 17:00:00 i la sortida és abans de 10:00:00.
Un cop hagis fet una reserva a Finca La Salve, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.
Hotels Espanya — Apartamento San Francisco, Apartamentos Centro Jardines, Amaral Xunqueiras, DS Realejo-Casco Histórico con aparcamiento, Triana CACTUS 2,
Més destinacions — Hotels a Gudauta, Hotels a Lechen, Hotels a Kimbe, Hotels a Turtle Cove, Hotels a Ban Nong Sae,









