Molt bé
7,8 /10

Puntuació a partir de 18 comentaris

Filtres
Comprova la ubicació
Afegir un comentari
Ofertes

Ferienwohnung 2, Waldesruh Dierhagen, Dierhagen

●●●
Reserva, allotjaments, opinions dels hostes, galeria de fotos, preus
  • Waldstraße 7, Ferienwohnung 2, 1.OG, 18347 Dierhagen, Alemanya Alemanya - Veure al mapa
7,8 /10
Molt bé
Tipus d'allotjament: Apartament
Mostra preus
Breu descripció

Boasting a sauna, Ferienwohnung 2, Waldesruh Dierhagen is set in Dierhagen. This beachfront property offers access to table tennis, free private parking and free WiFi. The apartment has a children's playground and a sauna.

This apartment is fitted with 1 bedroom, a kitchen with an oven and a toaster, a flat-screen TV, a seating area and 1 bathroom. Guests can enjoy a meal on an outdoor dining area while overlooking the garden views. For added privacy, the accommodation features a private entrance.

At the apartment, the family-friendly restaurant is open for dinner, lunch and high tea and specialises in German cuisine.

Guests at Ferienwohnung 2, Waldesruh Dierhagen will be able to enjoy activities in and around Dierhagen, like walking tours. Snorkelling, cycling and hiking are possible within the area, and the accommodation offers water sports facilities.

Dierhagen Beach is 300 metres from Ferienwohnung 2, Waldesruh Dierhagen, while Marina Warnemünde is 31 km from the property. Rostock-Laage Airport is 52 km away.

Instal·lacions
Baixa del tren i vés a la teva nova llar en menys d'un minut. Tant si vols viure a prop del centre de la ciutat com estar als afores, tenim el que necessites. Amb preus mensuals assequibles, estem fora de casa. No hi ha res millor després d'un llarg dia que un bany a la nostra sauna. Ajuda a relaxar-se i desestressar-se i és ideal per desconnectar. La nostra oferta inclou una gran varietat d'estris de cuina per facilitar l'organització d'esmorzars o sopars. No esperis més: reserva ja el teu allotjament i gaudeix del luxe que et mereixes. Reserva avui i gaudeix d'un gran viatge!

Hotels i allotjaments propers Ferienwohnung 3, Waldesruh Dierhagen (7 m), Ferienwohnung 1, Waldesruh Dierhagen (65 m), Ferienwohnung 5, Waldesruh Dierhagen (66 m), Ferienwohnung 4, Waldesruh Dierhagen (68 m), Ferienwohnung 6, Waldesruh Dierhagen (87 m), Meerquartier App 02 (176 m), Meerquartier App 10 (176 m), Meerquartier App 09 (176 m), Meerquartier App 07 (176 m), Meerquartier App 04 (176 m),

English Deutsch Français Español Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Informació addicional

Els llençols i les tovalloles no estan inclosos en el preu de l'habitació. Podeu llogar-los a l'allotjament per un suplement de 29.0 EUR per persona o portar els vostres.

Mira't les dates disponibles
Tipus d'allotjament
Apartament 1 HabitacióDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Apartament 1 Habitació
Equipament de l'habitació
  • Catifa,
  • Papereres -> Recipients per a residus,
  • Endoll a prop del llit -> Presa de corrent a la vora del llit,
  • Guardarroba,
  • Coixí sense plomes -> Coixí sense farcit de plomes,
  • Espai per relaxar-se,
  • Accés privat,
  • Sistema de calefacció,
  • Bressols -> Llits per a nadons
Bany
  • Saunaca,
  • Dutxa o banyera / Dutxa i banyera,
  • Bany privat / Bany en suite,
  • Paper higiènic,
  • Lavabo / Pica
Equipament audiovisual i tecnològic
  • Televisió de pantalla plana,
  • Televisió,
  • Emissora de ràdio
Menjar i begudes
  • Forn -> ca,
  • Estris de cuina -> ca,
  • Torradora -> ca,
  • Cuina americana/zona de cuina -> ca,
  • Zona de menjador -> ca,
  • Barbacoa -> ca,
  • Bullidor elèctric -> ca,
  • Copes de vi / Gots de vi,
  • Cafetera -> ca,
  • Zona de menjador exterior -> ca,
  • Cuina -> ca,
  • Mobles d'exterior -> ca,
  • Nevera -> ca,
  • Taula de menjador -> ca,
  • Fogons -> ca
Serveis i extres
  • Tovalloles/llençols amb càrrec addicional,
  • Accés amb clau electrònica
Vistes i exteriors
  • Vistes al jardí verd,
  • Vistes panoràmiques
Característiques de l'edifici
  • Apartament individual en un edifici
Seguretat
  • Detector de fum,
  • Extintor d'incendis
Neteja i desinfecció
  • Gel hidroalcohòlic alternatiu

This apartment provides a sauna. Featuring a private entrance, this apartment also comprises 1 separate bedroom, 1 bathroom with a bath or a shower, a kitchen and a dining area. Guests will find a stovetop, a refrigerator, kitchenware and an oven in the fully equipped kitchen. The apartment also provides guests with a barbecue. The apartment features carpeted floors, a seating area with a flat-screen TV, a coffee machine, a wardrobe as well as garden views. The unit offers 2 beds.

Opinions del Ferienwohnung 2, Waldesruh Dierhagen

En triar Ferienwohnung 2, Waldesruh Dierhagen, llegiu les opinions d'altres hostes.

Afegiu una opinió i una valoració
Comparteix les teves impressions relacionades amb la teva estada en aquest lloc
Afegir un comentari

Preus a l'hotel Ferienwohnung 2, Waldesruh Dierhagen

Els preus a l'hotel Ferienwohnung 2, Waldesruh Dierhagen comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.

Mostra preus

Instal·lacions del Ferienwohnung 2, Waldesruh Dierhagen

General General

Estacionament, Estacionament gratuït, Estacionament a l'hotel, Estacionament privat, Connexió WiFi a tot l'establiment

Activitats Activitats

Activitats de pesca, Taula de tennis, Rutes de senderisme, Rutes de ciclisme, Immersió amb tub, Instal·lacions per a activitats aquàtiques a l'allotjament, Platja, Visites guiades a peu, Visites guiades en bicicleta

Serveis Serveis

Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa

Menjar i begudes Menjar i begudes

Restauració, Zona de barbacoa

Piscines i benestar Piscines i benestar

Sauna finlandesa, Situat a primera línia de platja, Gandules o hamaques

Zones comunes Zones comunes

Jardí botànic, Sala de jocs i entreteniment, Mobiliari d'exterior confortable, Àrea de pícnic amb taules

Animació i serveis per a famílies Animació i serveis per a famílies

Àrea de jocs per a nens

Instal·lacions de negocis Instal·lacions de negocis

Instal·lacions per a trobades i celebracions

Altres Altres

Habitacions exclusives per a no fumadors, Habitacions per a famílies, Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment, Accés amb clau electrònica

Seguretat Seguretat

Sensors de fum, Extingidors de foc

Mesures de seguretat Mesures de seguretat

El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper, Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries, Botiquín de primer auxili disponible

Distanciament físic Distanciament físic

Registre d'entrada i sortida sense interacció, Pagament sense diners en efectiu disponible, Seguiment de les directrius de distància física, Pantalles protectores o barreres físiques entre empleats i clients en àrees específiques

Neteja i desinfecció Neteja i desinfecció

Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, La neteja de l'allotjament és realitzada per empreses professionals especialitzades, Els clients tenen l'opció de no sol·licitar els serveis de neteja de l'allotjament durant la seva estada

Seguretat d'aliments i begudes Seguretat d'aliments i begudes

Separació física a les àrees de menjador

Internet Internet

Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.

Pàrquing Ferienwohnung 2, Waldesruh Dierhagen Pàrquing

Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament disponible al lloc. Aparcament privat disponible.

Condicions del Ferienwohnung 2, Waldesruh Dierhagen

Entrada Ferienwohnung 2, Waldesruh Dierhagen Entrada

A partir de les 15:00:00 Fins a les 23:30:00

Sortida Ferienwohnung 2, Waldesruh Dierhagen Sortida

A partir de les 06:00:00 Fins a les 10:00:00

Nens i llits supletoris Nens i llits supletoris

Els nens a partir de 3 anys paguen 18.00 EUR per nit amb llit addicional. Els nens de 0 a 2 anys s’allotgen gratuïtament amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats.

Animals Animals

No s'admeten mascotes.

Idiomes Parlats Idiomes Parlats
 
Formes de contacte Ferienwohnung 2, Waldesruh Dierhagen Formes de contacte
☎ Telèfon
@ E-mail

Atraccions i ubicació de Ferienwohnung 2, Waldesruh Dierhagen a Dierhagen

 
Preguntes més freqüents
Quines són les coordenades d'Ferienwohnung 2, Waldesruh Dierhagen?

Gràcies a les coordenades de Ferienwohnung 2, Waldesruh Dierhagen, trobareu ràpidament la vostra destinació: és una manera fiable de determinar la seva ubicació exacta en poc temps. - 54.289993,12.330628

Ferienwohnung 2, Waldesruh Dierhagen té WiFi gratuïta?

Ferienwohnung 2, Waldesruh Dierhagen ofereix als seus hostes un avantatge especial: Internet completament gratuït! Sense càrrecs ni obligacions addicionals, només accés il·limitat per al vostre còmode plaer de navegació.

Disposem de pàrquing gratuït a Ferienwohnung 2, Waldesruh Dierhagen?

Els clients que s'allotgin a Ferienwohnung 2, Waldesruh Dierhagen poden gaudir d'aparcament gratuït, aquest és només un dels avantatges addicionals de triar aquest allotjament.

A quina hora puc registrar la meva entrada i sortida d'Ferienwohnung 2, Waldesruh Dierhagen?

Feu el registre d'entrada a Ferienwohnung 2, Waldesruh Dierhagen comença a 15:00:00 i la sortida és abans de 10:00:00.

Com contactar amb Ferienwohnung 2, Waldesruh Dierhagen?

Un cop hagis fet una reserva a Ferienwohnung 2, Waldesruh Dierhagen, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.