Puntuació a partir de 168 comentaris
Situated 500 metres from Vatican Museums, FantAflat in Rome features rooms with air conditioning and free WiFi. With inner courtyard views, this accommodation provides a patio. Boasting family rooms, this property also provides guests with a sun terrace.
The accommodation comes with a flat-screen TV and a private bathroom with bidet, shower and a hair dryer, while the kitchen has a microwave, a fridge and a stovetop. Kitchenware is also offered, as well as a coffee machine and a kettle. At the apartment complex, units have bed linen and towels.
For visitors looking to embark on day trips to nearby landmarks, the apartment offers a selection of packed lunches.
Popular points of interest near FantAflat include Ottaviano Metro Station, Lepanto Metro Station and The Vatican. Fiumicino Airport is 26 km from the property, and the property offers a paid airport shuttle service.
Hotels i allotjaments propers Rhome Accomodation (4 m), La Suite al Vaticano (12 m), La Suite al Vaticano 2 (12 m), Domus Pacis (15 m), HomeFlat (21 m), Angelo Emo Flat (52 m), NOH Vatican Courtyard (52 m), Vatican Suites Happy Holidays (78 m), Garden Flat by Vatican Walls (78 m), Difronte Ai Musei Vaticani (86 m),
Please note that late check-in from 20:00 until 23:00 costs EUR 35, while check-in after 23:00 and until 01.30 has an extra costs of EUR 50.Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal fer el pagament abans de l'arribada amb transferència bancària. L'allotjament es posarà en contacte amb tu després de fer la reserva i et donarà més informació.
Els clients han de presentar un document d’identitat amb fotografia i una targeta de crèdit durant el registre d’entrada. Les peticions especials són segons disponibilitat i poden comportar suplements.
Gestionat per un particular
Modern air-conditioned apartment with a flat-screen TV, living/dining area with sofa bed, and a kitchen.
The well-equipped kitchen features a stovetop, a refrigerator, kitchenware and a microwave. The studio provides air conditioning, a private entrance, a terrace with a quiet street view as well as a private bathroom featuring a shower. The unit offers 1 bed.
En triar FantAflat, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel FantAflat comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Estacionament, Connexió WiFi a tot l'establiment
Visites guiades a peu, Hora feliç, Classes de gastronomia, Bingo alternatiu
Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa
Àpats per emportar, Servei de lliurament d'aliments
Gandules o hamaques, Ombrel·les
Transport a l'aeroport, Servei de transport (cost addicional), Transport a l'aeroport (cost addicional), Estacionament al carrer, Servei de transport
Registre d'entrada i sortida ràpid, Emmagatzematge d'equipatge, Registre d'entrada i sortida privat, Opció de factura
Terrassa amb vistes, Terrassa per a prendre el sol i relaxar-se, Mobiliari d'exterior confortable
Serveis de guarderia / activitats per a nens, Jocs de taula o trencaclosques
Servei de bugaderia, Neteja en sec, Servei de planxat, Planxa per a pantalons, Servei de neteja diària
Saló de perruqueria i bellesa, Petit supermercat a prop de l'allotjament
Habitacions exclusives per a no fumadors, Habitacions per a famílies, Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment, Aire condicionat disponible, Accés amb clau electrònica
Protecció 24 hores al dia, Sensors de fum, Extingidors de foc
El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper, Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries, Verificació de la condició de salut dels hostes, Botiquín de primer auxili disponible, Es proporcionen mascaretes per als hostes
Registre d'entrada i sortida sense interacció, Pagament sense diners en efectiu disponible, Seguiment de les directrius de distància física
Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, La neteja de l'allotjament és realitzada per empreses professionals especialitzades, Els clients tenen l'opció de no sol·licitar els serveis de neteja de l'allotjament durant la seva estada
Tots els plats, coberts, gots i altres utensilis de taula han estat desinfectats
Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.
Aparcament al carrer disponible.
A partir de les 15:00:00 Fins a les 20:00:00
A partir de les 08:00:00 Fins a les 10:30:00
Els nens a partir de 0 anys paguen 19.00 EUR per nit amb llit addicional. Els nens de 0 a 3 anys paguen 10.00 EUR per nit amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats. La propietat pot requerir un dipòsit de 100.00 EUR.
No s'admeten mascotes.
Coordenades que permeten localitzar ràpidament els FantAflat: objecte. - 41.906401,12.449211
Si sou un hoste de FantAflat, prepareu-vos per a les millors comoditats, com ara Internet gratuïta. Mantén-te connectat i fes que la teva estada sigui inoblidable.
Feu el registre d'entrada a FantAflat comença a 15:00:00 i la sortida és abans de 10:30:00.
Un cop hagis fet una reserva a FantAflat, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.
Hotels Itàlia — Agriturismo Grisciano, Splendido rustico nella Langa, Ampia casa in Cavalese By GoNewLocation, Deliziosa Villetta, Panoramic centre in Naples,
Més destinacions — Hotels a Graça, Hotels a Liquica, Hotels a Tunapuna, Hotels a Les Lagunes, Hotels a Kangani,







