Puntuació a partir de 807 comentaris
Etesia features garden views, free WiFi and free private parking, set in Olbia, 3.7 km from Olbia Harbour.
Every unit has a private bathroom and bidet, air conditioning, a flat-screen TV and a fridge.
Buffet and Italian breakfast options are available every morning at the bed and breakfast.
A garden and a terrace are offered at Etesia.
Popular points of interest near the accommodation include Archeological Museum of Olbia, San Simplicio Church and Church of St. Paul the Apostle. The nearest airport is Olbia Costa Smeralda Airport, 2.8 km from Etesia.
Hotels i allotjaments propers Vida 2 Casa Vacanze (97 m), Sunny rooftop loft with gorgeous views of Olbia (101 m), Le Dimore del Sole Olbia Costa Smeralda (121 m), Maison Kainà (122 m), LuMa10 (123 m), Stella Marys Nord (140 m), DreamHouse B&B Olbia (140 m), Olbia Flat (146 m), Stella Marys Sud (153 m), Zimmer Mary (199 m),
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
This air-conditioned double room includes a flat-screen TV with cable channels, a private bathroom as well as a terrace with garden views. The unit offers 1 bed.
Featuring free toiletries, this twin room includes a private bathroom with a shower, a bidet and a hairdryer. This twin room has air conditioning, flat-screen TV with cable channels, garden views, as well as fruit for guests. The unit has 2 beds.
En triar Etesia, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel Etesia comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Estacionament, Estacionament gratuït, Estacionament a l'hotel, Estacionament privat, Connexió WiFi a tot l'establiment
Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa
Assortiment de fruites
Opció de factura
Jardí botànic, Terrassa amb vistes
Servei de neteja diària
Habitacions exclusives per a no fumadors, Habitacions per a famílies, Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment, Aire condicionat disponible, Accés amb clau electrònica
Sistema d'alarma de seguretat, Sensors de fum, Càmeres de vigilància a l'exterior de l'establiment, Extingidors de foc
El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries, Verificació de la condició de salut dels hostes, L'establiment proporciona termòmetres als hostes
Seguiment de les directrius de distància física
Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, Els clients tenen l'opció de no sol·licitar els serveis de neteja de l'allotjament durant la seva estada
Separació física a les àrees de menjador, Es pot proporcionar menjar a l'habitació o allotjament, Tots els plats, coberts, gots i altres utensilis de taula han estat desinfectats
Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.
Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament disponible al lloc. Aparcament privat disponible.
A partir de les 15:00:00 Fins a les 23:00:00
Fins a les 10:00:00
Els nens de 0 a 11 anys s’allotgen gratuïtament amb llit addicional. Els nens de 12 a 17 anys paguen 20.00 EUR per nit amb llit addicional. Els nens a partir de 18 anys paguen 30.00 EUR per nit amb llit addicional. Els nens de 0 a 2 anys s’allotgen gratuïtament amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats.
No s'admeten mascotes.
2023 - 10
L'habitació estava molt ben decorada amb molta atenció als detalls, teníem prou espai. Bona ubicació, bastant a prop de l'aeroport, més o menys a 10 minuts amb autobús. També a prop del centre d'Olbia. La propietària era molt agradable i amable. L'esmorzar era molt variat i molt bo, també hi havia molta fruita fresca. Pastissos deliciosos i casolans. En general, un lloc preciós a Olbia.
Útil?
Las notas y los comentarios que aparecen en este sitio son opiniones personales de clientes y proveedores y no reflejan el punto de vista de ehotelsreviews.com
Aquestes opinions no representen necessàriament les de ehotelsreviews.com.
Si busques Etesia, les seves coordenades et poden arribar en molt poc temps! - 40.9156,9.501378
A Etesia entenem la necessitat d'estar connectats durant la seva estada. És per això que tots els hostes es beneficien d'accés gratuït a Internet per ajudar-vos a mantenir-vos en contacte amb amics i familiars a casa.
Els clients que s'allotgin a Etesia poden gaudir d'aparcament gratuït, aquest és només un dels avantatges addicionals de triar aquest allotjament.
Feu el registre d'entrada a Etesia comença a 15:00:00 i la sortida és abans de 10:00:00.
Un cop hagis fet una reserva a Etesia, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.