Puntuació a partir de 106 comentaris
Featuring quiet street views, Els Marges provides accommodation with a garden and a terrace, around 32 km from Vall de Núria Ski station. Featuring mountain and garden views, this apartment also offers free WiFi. The property is non-smoking and is located 31 km from Col d'Ares.
This apartment is equipped with 1 bedroom, a kitchen with a microwave and a toaster, a flat-screen TV, a seating area and 1 bathroom equipped with a shower. Towels and bed linen are provided in the apartment. For added privacy, the accommodation has a private entrance and soundproofing.
The apartment has a picnic area where you can spend a day out in the open.
Vic Cathedral is 47 km from the apartment, while Garrotxa Museum is 24 km away. Girona-Costa Brava Airport is 86 km from the property.
Hotels i allotjaments propers Ca La Prat (72 m), Loft del Taga (73 m), Can Baleta (134 m), Hotelet de Sant joan (238 m), Apartament amb parking privat a St Joan de les Abadesses (239 m), CA L'ABADESSA (259 m), CAN PLANAS Soleado, amplio con vistas y parking (263 m), Magnífic dúplex amb doble terrassa (275 m), Casa Filomena apartamento de diseño en St. Joan de les Abadesses (277 m), Casa Lola - Terraza panorámica en el centro del pueblo (278 m),
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Gestionat per un particular
In the well-fitted kitchen, guests will find a stovetop, a refrigerator, kitchenware and a microwave. Featuring a terrace with garden views, this apartment also offers a private entrance and a flat-screen TV with cable channels. The unit offers 3 beds.
En triar Els Marges, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel Els Marges comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Connexió WiFi a tot l'establiment
Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa
Jardí botànic, Terrassa amb vistes, Terrassa per a prendre el sol i relaxar-se, Àrea de pícnic amb taules
Habitacions exclusives per a no fumadors, Habitacions per a famílies, Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment, Espai designat per a fumadors, Accés amb clau electrònica
El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals
Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada
Tots els plats, coberts, gots i altres utensilis de taula han estat desinfectats
Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.
Parking information is not available.
A partir de les 16:00:00 Fins a les 22:00:00
A partir de les 08:00:00 Fins a les 12:00:00
Els nens de 0 a 3 anys s’allotgen gratuïtament amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats.
No s'admeten mascotes.
Els Marges és fàcil de trobar! Només has de trobar les coordenades i estaràs un pas més a prop de descobrir tot el que tenim. - 42.234337,2.289487
Els Marges fa malbé els seus hostes amb Internet gratuït, cosa que els permet mantenir-se connectats durant la seva estada aquí.
Feu el registre d'entrada a Els Marges comença a 16:00:00 i la sortida és abans de 12:00:00.
Un cop hagis fet una reserva a Els Marges, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.
Casa Matilda - Apartamento con chimenea, vistas, rustico-elegante en el centro Sant Joan de les Abadesses, Apartamento acogedor Sant Joan de les Abadesses, Apartament al centre històric Sant Joan de les Abadesses, Les Planes del Grau Sant Joan de les Abadesses, Mas Serrat de la Teia Sant Joan de les Abadesses,
Hotels Espanya — Hipoclub Villas, Zafiro 34, La casita Azul,apartamento encantador, Fancy Apt para 4px en la Plaza del Carmen-Gran Via E2, Apartamento en edificio Stella Maris Paseo Marítimo Fuengirola, Apartamento Gran Via para 6 en el centro de Premià,
Més destinacions — Hotels a llifen, Hotels a Miramar, Hotels a Klein-Basel, Hotels a Franceville, Hotels a Simonga,









