Puntuació Comentaris
Located in Borrassá, 6.8 km from Dalí Museum and 18 km from Peralada Golf, El paller provides air-conditioned accommodation with a balcony and free WiFi. It is situated 40 km from Girona Train station and features a lift. The villa also offers facilities for disabled guests.
The spacious villa features 5 bedrooms, a TV with satellite channels, a fully equipped kitchen with a dishwasher and an oven, a washing machine, and 1 bathroom with a shower. Towels and bed linen are provided in the villa. The accommodation offers a fireplace.
Medes Islands Marine Reserve is 43 km from the villa, while Figueres Vilafant Train Station is 6.2 km away. Girona-Costa Brava Airport is 51 km from the property.
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
This villa's special feature is the fireplace. Featuring a private entrance, this spacious villa also comprises 5 separate bedrooms and 1 bathroom with a shower and a hairdryer. In the well-equipped kitchen, guests will find a stovetop, a refrigerator, a dishwasher and kitchenware. The air-conditioned villa provides a TV with cable channels, a washing machine, a coffee machine, tumble dryer as well as a quiet street view. The unit offers 6 beds.
En triar El paller, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel El paller comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Estacionament, Estacionament gratuït, Connexió WiFi a tot l'establiment
Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa
Estacionament al carrer
Habitacions exclusives per a no fumadors, Instal·lacions adaptades per a persones amb discapacitat, Elevador, Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment, Aire condicionat disponible, Accés per a cadires de rodes
L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada
Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.
Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament al carrer disponible.
A partir de les 14:00:00 Fins a les 18:00:00
Fins a les 10:00:00
Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats. La propietat pot requerir un dipòsit de 200.00 EUR. Mètode de pagament del dipòsit: card.
No s'admeten mascotes.
Necessites trobar El paller? Tot el que necessites són aquestes coordenades i hi seràs en un tres i no res! - 42.221769,2.924827
El paller s'assegura que els seus hostes tinguin una gran experiència, per això tenen Internet gratuïta per fer-ho tot encara més fàcil.
El pàrquing no és un problema en aquest establiment - és gratuït per a tots els nostres hostes! Ja no t'has de preocupar que no trobis el lloc perfecte i hauràs de pagar més per això.
Feu el registre d'entrada a El paller comença a 14:00:00 i la sortida és abans de 10:00:00.
Un cop hagis fet una reserva a El paller, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.
Hotels Espanya — Hotel San Pablo Sevilla, 2 Bedroom Amazing Home In Los Alcázares, Torresol Torrecilla 506 Casasol, Casa Cristina, Apartment near Puerta del Sol,
Més destinacions — Hotels a Kitee, Hotels a Al Başrah, Hotels a Tabuiroa, Hotels a Hofoa, Hotels a Kangle,









