El Grullo, Conil de la Frontera

●●●●
Reserva, allotjaments, opinions dels hostes, galeria de fotos, preus
  • Calle 25 de Noviembre Nº1, 11140 Conil de la Frontera, Espanya Espanya - Veure al mapa
Tipus d'allotjament: Apartament
Mostra preus
Breu descripció

Situated only 1.8 km from Los Bateles Beach in Conil de la Frontera, El Grullo features accommodation fitted with a patio, garden and outdoor pool. This property offers access to a terrace and free private parking. The property is non-smoking and is located 17 km from Novo Sancti Petri Golf.

The spacious apartment has 2 bedrooms, a flat-screen TV, a fully equipped kitchen with a dishwasher and a microwave, a washing machine, and 2 bathrooms with a bath.

Genoves Park is 46 km from the apartment, while Club de Golf Campano is 11 km from the property. Jerez Airport is 65 km away.

Instal·lacions
Els nostres clients podran gaudir de la bellesa de la natura al nostre encantador jardí. Els nostres clients poden gaudir d'una impressionant terrassa amb una àmplia vista, ideal per relaxar-se i descansar. Preparat per a una obra mestra culinària? El nostre Apartament té les eines que necessites per fer-ho: tenim totes les teves necessitats de cuina cobertes! Tenim el lloc perfecte per a tu! Consulteu el nostre lloc i llegiu ressenyes.

Hotels i allotjaments propers Apartamento Cañada Honda Conil (21 m), Casa Grullo (34 m), Piso de diseño en Conil (43 m), PUERTA DEL SOL (79 m), Apartamento Gloria - solo familias (108 m), Apartamento Río Salado (121 m), Hotel Andalussia (131 m), Apartamento Puerta del Sol (131 m), Apartamento Conil Vistas al Mar (141 m), Apartamentovistasconil, ático con piscina, jardín, pista de pádel y solárium (144 m),

English Deutsch Français Español Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Informació addicional

Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.

Mira't les dates disponibles
Tipus d'allotjament
ApartamentDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Apartament
Equipament de l'habitació
  • Seient còmode,
  • Màquina de rentar roba
Bany
  • Dutxa / Cabina de dutxa,
  • Bany privat / Bany en suite,
  • Banyera / Banyera gran
Equipament audiovisual i tecnològic
  • Televisió de pantalla plana
Menjar i begudes
  • Torradora -> ca,
  • Estris de cuina -> ca,
  • Rentaplats -> ca,
  • Barbacoa -> ca,
  • Taula de menjador -> ca,
  • Mobles d'exterior -> ca,
  • Cuina -> ca,
  • Nevera -> ca,
  • Cafetera -> ca,
  • Tetera/cafetera -> ca,
  • Microones -> ca
Serveis i extres
  • Joc de llençols
Vistes i exteriors
  • Terrassa exterior,
  • Terrassa àmplia

This spacious apartment consists of 2 bedrooms, kitchen, a terrace and 2 bathrooms with a bath. Guests will find a refrigerator, a dishwasher, kitchenware and a microwave in the well-equipped kitchen. The apartment also offers a barbecue. This apartment features a washing machine, a tea and coffee maker, a flat-screen TV and a patio. The unit offers 3 beds.

Opinions del El Grullo

En triar El Grullo, llegiu les opinions d'altres hostes.

Afegiu una opinió i una valoració
Comparteix les teves impressions relacionades amb la teva estada en aquest lloc
Afegir un comentari

Preus a l'hotel El Grullo

Els preus a l'hotel El Grullo comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.

Mostra preus

Instal·lacions del El Grullo

General General

Estacionament, Estacionament gratuït, Estacionament a l'hotel, Estacionament privat

Piscines i benestar Piscines i benestar

Piscina a l'aire lliure, Piscina d'immersió

Zones comunes Zones comunes

Jardí botànic, Terrassa amb vistes

Altres Altres

Habitacions exclusives per a no fumadors, Habitacions per a famílies, No es permet fumar en tot l'establiment

Internet Internet

La informació sobre Internet no està disponible.

Pàrquing El Grullo Pàrquing

Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament disponible al lloc. Aparcament privat disponible.

Condicions del El Grullo

Entrada El Grullo Entrada

A partir de les 16:00:00

Sortida El Grullo Sortida

Fins a les 11:00:00

Nens i llits supletoris Nens i llits supletoris

Els hostes han de tenir com a mínim 25 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats. La propietat pot requerir un dipòsit de 150.00 EUR. Mètode de pagament del dipòsit: cash.

Animals Animals

No s'admeten mascotes.

Idiomes Parlats Idiomes Parlats
   
Formes de contacte El Grullo Formes de contacte
☎ Telèfon
@ E-mail

Atraccions i ubicació de El Grullo a Conil de la Frontera

 
Preguntes més freqüents
Quines són les coordenades geogràfiques (GPS) d'El Grullo?

L'objecte El Grullo és fàcil de trobar: només cal que introduïu aquestes coordenades i esteu al lloc correcte. - 36.281428,-6.078452

Hi ha aparcament gratuït disponible per a tots els clients d'El Grullo?

Allotjar-se en aquesta propietat és un gran actiu: ofereixen aparcament gratuït, de manera que no us haureu de preocupar d'aquestes molestes tarifes. Gaudeix de la teva estada sense càrregues econòmiques addicionals.

A quina hora puc registrar la meva entrada i sortida d'El Grullo property?

Feu el registre d'entrada a El Grullo comença a 16:00:00 i la sortida és abans de 11:00:00.

Com puc contactar amb El Grullo?

Un cop hagis fet una reserva a El Grullo, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.