Fabulós
8,9 /10

Puntuació a partir de 36 comentaris

Filtres
Comprova la ubicació
Afegir un comentari
Ofertes

EL Drago, Costa Teguise

●●●●
Reserva, allotjaments, opinions dels hostes, galeria de fotos, preus
  • 5 Calle el Salao, 35508 Costa Teguise, Espanya Espanya - Veure al mapa
8,9 /10
Fabulós
Tipus d'allotjament: Apartament
Mostra preus
Breu descripció

Boasting private pool, EL Drago is set on the beachfront in Costa Teguise. Both free WiFi and parking on-site are accessible at the apartment free of charge. The property is soundproof and is situated 200 metres from Playa del Jablillo.

The spacious apartment has 2 bedrooms, 1 bathroom, bed linen, towels, a flat-screen TV, a fully equipped kitchen, and a terrace with sea views. The unit at the property features a bath and a dressing room. This apartment is allergy-free and non-smoking.

Guests at EL Drago can enjoy hiking nearby, or make the most of the garden.

Costa Teguise Golf Course is 4.7 km from the accommodation, while Lagomar Museum is 12 km from the property. Lanzarote Airport is 14 km away.

Instal·lacions
Per garantir la nostra seguretat i benestar, hem de mantenir el distanciament social adequat en tots els allotjaments. Els nostres hostes poden admirar la bellesa del nostre jardí. Malauradament, les mascotes no poden unir-se als nostres hostes durant la seva estada en un dels nostres acollidors i acollidors llocs per allotjar-se. Tant si es tracta de pel·lícules, espectacles o esports, seieu i relaxeu-vos davant del nostre televisor de pantalla plana per fer la vostra estada encara més acollidora. Prepara't per descansar i relaxar-te en un allotjament EL Drago de qualitat a un preu baix! Et convidem a viure les millors vacances turístiques.

Hotels i allotjaments propers Magnífico alojamiento con vistas al océano (0 m), penthouse over the sea (7 m), La Luz de la Luna (7 m), La Vida Oceana (7 m), Costa Teguise luxury first line apartment (49 m), Sol Eterno - luxury Aparmtent with direct oceanview and extra services (50 m), Neptuno Suites - Adults Only (75 m), Apartamentos Galeon Playa (150 m), Alexandre Grand Teguise Playa (186 m), CASA JABLILLO (358 m),

English Deutsch Français Español Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Informació addicional

Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Gestionat per un particular

Mira't les dates disponibles
Tipus d'allotjament
ApartamentDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Apartament
Equipament de l'habitació
  • Guardaroba,
  • Seient còmode,
  • Accés privat,
  • Estenedor de roba -> Estenedor per a vestits,
  • Màquina de rentar roba,
  • Coixí sense plomes -> Coixí sense farcit de plomes,
  • Piscina particular,
  • Habitacions adjacents,
  • Guardarroba,
  • Piscina amb vistes -> Piscina amb panoràmiques,
  • Substàncies de neteja,
  • Màquina assecadora,
  • Sòl de rajola/de marbre,
  • Taula de treball,
  • Adecuat per a persones amb al·lèrgies,
  • Bressols -> Llits per a nadons,
  • Aïllament acústic,
  • Piscina infinita -> Piscina sense límits aparents,
  • Papereres -> Recipients per a residus,
  • Endoll a prop del llit -> Presa de corrent a la vora del llit
Bany
  • Lavabo / Pica,
  • Assecador / Assecador de cabells,
  • Paper higiènic,
  • Bany privat / Bany en suite,
  • Banyera / Banyera gran
Equipament audiovisual i tecnològic
  • Televisió de pantalla plana,
  • Televisió
Menjar i begudes
  • Cuina -> ca
Serveis i extres
  • Tovalloles de bany,
  • Joc de llençols
Vistes i exteriors
  • Vistes al mar Mediterrani,
  • Vistes panoràmiques,
  • Vistes a la piscina refrescant,
  • Terrassa àmplia
Accessibilitat
  • Tot l'allotjament està situat a la planta baixa sense esglaons
Característiques de l'edifici
  • Apartament individual en un edifici

Guests will have a special experience as the apartment offers a pool with a view. Featuring a private entrance, this spacious apartment also comprises 2 separate bedrooms and 1 bathroom with a bath and a hairdryer. The apartment's kitchen is available for cooking and storing food. Boasting a terrace with sea views, this apartment also provides a washing machine and a flat-screen TV. The unit offers 2 beds.

Opinions del EL Drago

En triar EL Drago, llegiu les opinions d'altres hostes.

Afegiu una opinió i una valoració
Comparteix les teves impressions relacionades amb la teva estada en aquest lloc
Afegir un comentari

Preus a l'hotel EL Drago

Els preus a l'hotel EL Drago comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.

Mostra preus

Instal·lacions del EL Drago

General General

Estacionament, Estacionament gratuït, Estacionament a l'hotel, Connexió WiFi a tot l'establiment

Activitats Activitats

Pista de tennis alternativa, Camp de golf (menys de 3 km), Pràctica de windsurf, Rutes de senderisme, Activitats de submarinisme, Platja

Serveis Serveis

Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa

Piscines i benestar Piscines i benestar

Piscina a l'aire lliure, Piscina exterior oberta tot l'any, Situat a primera línia de platja, Piscina amb panoràmica, Piscina d'aigua, Piscina d'immersió

Transport Transport

Estacionament al carrer

Serveis de recepció Serveis de recepció

Opció de factura

Zones comunes Zones comunes

Jardí botànic, Terrassa amb vistes, Terrassa per a prendre el sol i relaxar-se

Altres Altres

Habitacions exclusives per a no fumadors, Elevador, No es permet fumar en tot l'establiment

Seguretat Seguretat

Caixa de seguretat, Extingidors de foc

Mesures de seguretat Mesures de seguretat

El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper, Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries, Botiquín de primer auxili disponible

Distanciament físic Distanciament físic

Registre d'entrada i sortida sense interacció, Pagament sense diners en efectiu disponible, Seguiment de les directrius de distància física, Pantalles protectores o barreres físiques entre empleats i clients en àrees específiques

Neteja i desinfecció Neteja i desinfecció

Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, La neteja de l'allotjament és realitzada per empreses professionals especialitzades

Seguretat d'aliments i begudes Seguretat d'aliments i begudes

Tots els plats, coberts, gots i altres utensilis de taula han estat desinfectats

Internet Internet

Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.

Pàrquing EL Drago Pàrquing

Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament disponible al lloc. Aparcament al carrer disponible.

Condicions del EL Drago

Entrada EL Drago Entrada

A partir de les 16:00:00 Fins a les 20:00:00

Sortida EL Drago Sortida

A partir de les 09:00:00 Fins a les 11:00:00

Nens i llits supletoris Nens i llits supletoris

Els hostes han de tenir com a mínim 28 anys per registrar-se. Acollim nens a partir de 18 anys.

Animals Animals

No s'admeten mascotes.

Idiomes Parlats Idiomes Parlats
     
Formes de contacte EL Drago Formes de contacte
☎ Telèfon
@ E-mail

Atraccions i ubicació de EL Drago a Costa Teguise

 
Preguntes més freqüents
Quines són les coordenades del sistema de posicionament global (GPS) d'EL Drago?

EL Drago és fàcil de trobar! Només has de trobar les coordenades i estaràs un pas més a prop de descobrir tot el que tenim. - 28.993196,-13.487076

EL Drago ofereix WiFi gratuïta als seus clients?

A EL Drago, els clients poden connectar-se al món de forma gratuïta: exploren i mantenen-se connectats durant la seva estada.

Hi ha aparcament gratuït disponible per a tots els clients d'EL Drago?

Els clients d'aquesta propietat poden gaudir d'aparcament gratuït, quin gran avantatge!

Quina és l'hora d'entrada i de sortida de EL Drago?

Feu el registre d'entrada a EL Drago comença a 16:00:00 i la sortida és abans de 11:00:00.

Quines són les millors maneres de contactar amb EL Drago?

Un cop hagis fet una reserva a EL Drago, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.