Puntuació a partir de 116 comentaris
Boasting river views, EL ATICO features accommodation with a balcony, around 48 km from Santiago de Compostela Cathedral. Free WiFi is available throughout the property and private parking is available on site. The apartment also offers facilities for disabled guests.
The spacious apartment with a terrace and mountain views has 2 bedrooms, a living room, a flat-screen TV, an equipped kitchen with a microwave and a toaster, and 2 bathrooms with a walk-in shower. Towels and bed linen are featured in the apartment. This apartment is allergy-free and non-smoking.
Sightseeing tours are available within a reachable distance of the property.
Cortegada Island is 14 km from the apartment, while Pontevedra Railway Station is 30 km from the property. Vigo Airport is 57 km away.
Hotels i allotjaments propers Caldas no Camiño (2 m), Ático las Palmeras (9 m), Adeline (18 m), O balcón do Río (25 m), Oktheway Caldas Centro (50 m), O Ferrador (50 m), O Victoriano (50 m), Apartamento Cascallar (50 m), Pensión Río Umia (54 m), Aires do Umia (61 m),
All requests for check-in and check-out outside scheduled hours are subject to approval by the property and must be requested at least 1 day before arrival.
Please note that an additional charge of €10 per hour will apply for check-in outside the scheduled hours and for late check-out.Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Els clients han de presentar un document d’identitat amb fotografia i una targeta de crèdit durant el registre d’entrada. Les peticions especials són segons disponibilitat i poden comportar suplements.
Els menors de 18 anys només poden fer el check-in acompanyats d'un progenitor o tutor legal.
Gestionat per un particular
This spacious apartment includes 1 living room, 2 separate bedrooms and 2 bathrooms with a walk-in shower and free toiletries. In the well-equipped kitchen, guests will find a stovetop, a refrigerator, kitchenware and a microwave. The apartment offers a washing machine, a private entrance, soundproof walls as well as a terrace with garden views. The unit has 3 beds.
En triar EL ATICO, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel EL ATICO comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Estacionament, Estacionament a l'hotel, Estacionament privat, Connexió WiFi a tot l'establiment
Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa
Servei de transport (cost addicional), Estacionament en un pàrquing, Estacionament adaptat, Servei de transport
Registre d'entrada i sortida ràpid, Tauler d'informació turística, Registre d'entrada i sortida privat, Opció de factura
Terrassa amb vistes, Terrassa per a prendre el sol i relaxar-se, Mobiliari d'exterior confortable
Jocs de taula o trencaclosques
Servei de planxat, Planxa per a pantalons, Servei de neteja diària
Habitacions exclusives per a no fumadors, Instal·lacions adaptades per a persones amb discapacitat, Habitacions per a famílies, Elevador, Sistema de calefacció, Habitacions especials per a al·lèrgics, No es permet fumar en tot l'establiment, Espai designat per a fumadors, Accés per a cadires de rodes, Accés amb clau electrònica
Sensors de fum, Extingidors de foc
El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries, Botiquín de primer auxili disponible, Accés a especialistes de la salut, L'establiment proporciona termòmetres als hostes, Es proporcionen mascaretes per als hostes
Registre d'entrada i sortida sense interacció, Pagament sense diners en efectiu disponible, Seguiment de les directrius de distància física
Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, Una vegada netejat, l'allotjament o unitat es manté tancat fins a l'arribada dels clients, La neteja de l'allotjament és realitzada per empreses professionals especialitzades, Els clients tenen l'opció de no sol·licitar els serveis de neteja de l'allotjament durant la seva estada
Es pot proporcionar menjar a l'habitació o allotjament, Tots els plats, coberts, gots i altres utensilis de taula han estat desinfectats, Els aliments enviats estan empaquetats de forma segura
Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.
Aparcament disponible al lloc. Aparcament privat disponible. Garatge disponible. Aparcament accessible disponible.
A partir de les 16:00:00 Fins a les 23:00:00
A partir de les 08:00:00 Fins a les 11:00:00
Els nens de 0 a 0 anys paguen 20.00 EUR per nit amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats. La propietat pot requerir un dipòsit de 200.00 EUR.
No s'admeten mascotes.
Necessiteu trobar EL ATICO en un tres i no res? Només has de connectar aquestes coordenades al teu GPS i estaràs allà en un tres i no res. - 42.604016,-8.642193
EL ATICO porta l'hospitalitat al següent nivell llançant Internet gratuïta per als seus hostes, assegurant-se que estàs connectat i relaxat durant la teva estada!
Feu el registre d'entrada a EL ATICO comença a 16:00:00 i la sortida és abans de 11:00:00.
Un cop hagis fet una reserva a EL ATICO, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.









