Puntuació a partir de 32 comentaris
Featuring air-conditioned accommodation with a private pool, pool view and a balcony, El Aprisco, con piscina climatizada en Hueva-Guadalajara is located in Hueva. With garden views, this accommodation provides a patio. There is an outdoor fireplace and guests can make use of free WiFi, free private parking and an electric vehicle charging station.
The spacious holiday home with a terrace and mountain views features 5 bedrooms, a living room, a flat-screen TV, an equipped kitchen with a dishwasher and an oven, and 5 bathrooms with a walk-in shower. Guests can take in the ambience of the surroundings from an outdoor dining area or keep themselves warm by the fireplace on colder days. The holiday home offers bed linen, towels and laundry service.
The holiday home also offers an indoor pool and a hot tub for guests to relax in. For guests with children, El Aprisco, con piscina climatizada en Hueva-Guadalajara features both an indoor and outdoor play area. Cycling and hiking can be enjoyed nearby, while a bicycle rental service and water sports facilities are also available on-site.
Parque de la Concordia is 38 km from the accommodation, while Panteon de la Duquesa de Sevillano is 38 km from the property. Adolfo Suarez Madrid-Barajas Airport is 81 km away, and the property offers a paid airport shuttle service.
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
This luxurious holiday home features a pool with a view, a hot tub and a fireplace. Boasting a private entrance, this air-conditioned holiday home includes 1 living room, 5 separate bedrooms and 5 bathrooms with a walk-in shower and a bath. Guests will find a stovetop, a refrigerator, a dishwasher and an oven in the kitchen. The holiday home also features a barbecue. The spacious holiday home offers a washing machine, a coffee machine, a seating area, a flat-screen TV with cable channels, as well as garden views. The unit has 10 beds.
En triar El Aprisco, con piscina climatizada en Hueva-Guadalajara, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel El Aprisco, con piscina climatizada en Hueva-Guadalajara comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Estacionament, Mascotes permeses, Estacionament gratuït, Estacionament a l'hotel, Estacionament privat, Connexió WiFi a tot l'establiment
Rutes de senderisme, Rutes de ciclisme, Instal·lacions per a activitats aquàtiques a l'allotjament, Visites guiades a peu, Visites guiades en bicicleta
Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa
Zona de barbacoa
Banyera d'aigua calenta / Jacuzzi, Piscina interior climatitzada, Piscina interior oberta tot l'any, Piscina temperada, Ombrel·les, Piscina d'aigua, Piscina d'immersió
Transport a l'aeroport, Servei de transport (cost addicional), Transport a l'aeroport (cost addicional), Estació de càrrega per a cotxes elèctrics, Recollida a l'aeroport, Transport a l'aeroport, Servei de transport
Tauler d'informació turística, Registre d'entrada i sortida privat, Taquilles, Opció de factura
Jardí botànic, Terrassa amb vistes, Terrassa per a prendre el sol i relaxar-se, Cuina comunitària, Àrea de televisió o saló compartit, Mobiliari d'exterior confortable, Àrea de pícnic amb taules, Llar de foc a l'aire lliure
Jocs de taula o trencaclosques, Espai de jocs interiors, Àrea de jocs exteriors per a nens
Servei de bugaderia
Habitacions exclusives per a no fumadors, Habitacions per a famílies, Sistema de calefacció, Habitacions especials per a al·lèrgics, No es permet fumar en tot l'establiment, Aire condicionat disponible, Accés amb clau electrònica
Extingidors de foc
El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper, Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries, Verificació de la condició de salut dels hostes, Botiquín de primer auxili disponible, Accés a especialistes de la salut, L'establiment proporciona termòmetres als hostes
Pagament sense diners en efectiu disponible
Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, Una vegada netejat, l'allotjament o unitat es manté tancat fins a l'arribada dels clients, La neteja de l'allotjament és realitzada per empreses professionals especialitzades, Els clients tenen l'opció de no sol·licitar els serveis de neteja de l'allotjament durant la seva estada
Es pot proporcionar menjar a l'habitació o allotjament, Tots els plats, coberts, gots i altres utensilis de taula han estat desinfectats
Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.
Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament disponible al lloc. Aparcament privat disponible. Estació de càrrega de vehicles elèctrics disponible.
A partir de les 00:00:00 Fins a les 00:00:00
A partir de les 00:00:00 Fins a les 00:00:00
Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats. La propietat pot requerir un dipòsit de 200.00 EUR. Mètode de pagament del dipòsit: cash.
S’admeten animals de companyia. Poden aplicar-se càrrecs addicionals.
Busques El Aprisco, con piscina climatizada en Hueva-Guadalajara? No busquis més! Agafeu el vostre GPS i dirigiu-vos a aquestes coordenades: us conduiran allà en poc temps. - 40.46188,-2.961276
Els clients de El Aprisco, con piscina climatizada en Hueva-Guadalajara poden dormir tranquils sabent que tenen Internet gratuïta durant la seva estada amb nosaltres!
Necessites un lloc on allotjar-te amb un còmode aparcament? La nostra propietat és el lloc perfecte - i el millor de tot, és gratuït!
Feu el registre d'entrada a El Aprisco, con piscina climatizada en Hueva-Guadalajara comença a 00:00:00 i la sortida és abans de 00:00:00.
Un cop hagis fet una reserva a El Aprisco, con piscina climatizada en Hueva-Guadalajara, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.
Hotels Espanya — Apartment Tamarius by Interhome, Apartamento en Rosas Santa-Margarita, con vistas al mar, piscina, y acceso directo a la playa - ES-204-42, Apartamento Lola 1, Villa Valencia, Casa Rural Puerta del Valle,
Més destinacions — Hotels a Djibloho, Hotels a Foso, Hotels a Svedai, Hotels a North Island, Hotels a Manyara,









