Puntuació a partir de 13 comentaris
Featuring river views, DÚPLEX SANABRIA offers accommodation with an open-air bath, around 47 km from Braganca Castle. This property offers access to a balcony, free private parking and free WiFi. The property is non-smoking and is set 10 km from Sanabria Lake.
The spacious apartment with a terrace and mountain views features 4 bedrooms, a living room, a flat-screen TV, an equipped kitchen with an oven and a microwave, and 2 bathrooms with a bidet. Towels and bed linen are featured in the apartment. The property offers city views.
Sightseeing tours are available close by.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Gestionat per un particular
This spacious apartment is comprised of 1 living room, 4 separate bedrooms and 2 bathrooms with a bath and a bidet. The well-equipped kitchen features a stovetop, a refrigerator, kitchenware and an oven. Featuring a terrace with mountain views, this apartment also offers a washing machine and a flat-screen TV. The unit offers 6 beds.
En triar DÚPLEX SANABRIA, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel DÚPLEX SANABRIA comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Estacionament, Estacionament gratuït, Estacionament a l'hotel, Estacionament privat
Activitats de pesca, Activitats de piragüisme, Rutes de senderisme, Esports equestres
Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa
Bany al aire libre
Estacionament en un pàrquing
Tauler d'informació turística
Terrassa amb vistes
Habitacions exclusives per a no fumadors, Habitacions per a famílies, Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment
Extingidors de foc
Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible.
Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament disponible al lloc. Aparcament privat disponible. Garatge disponible.
A partir de les 16:00:00 Fins a les 21:00:00
A partir de les 09:00:00 Fins a les 12:00:00
Els nens de 0 a 1 anys s’allotgen gratuïtament amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats. La propietat pot requerir un dipòsit de 100.00 EUR. Mètode de pagament del dipòsit: cash.
No s'admeten mascotes.
Arribar a DÚPLEX SANABRIA és una brisa! Tot el que necessites són aquestes coordenades i abans de saber-ho, hi seràs. - 42.08258,-6.642791
DÚPLEX SANABRIA ofereix accés a Internet il·limitat definitiu per a tots els seus hostes. Surfeja sense cost addicional perquè la teva estada sigui encara més dolça.
Benvingut! El nostre establiment ofereix aparcament gratuït per a tots els seus hostes, sense compromís! A què esperes? Vine a experimentar avui la comoditat del nostre pàrquing gratuït.
Feu el registre d'entrada a DÚPLEX SANABRIA comença a 16:00:00 i la sortida és abans de 12:00:00.
Un cop hagis fet una reserva a DÚPLEX SANABRIA, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.
Hotels Espanya — Hostal el molino, CM Castell de Mar, Casa Rebollares I, Casa Ramos, Canela Homes BARCELONA GLÒRIES,
Més destinacions — Hotels a Tabuiroa, Hotels a Gonapola, Hotels a Isfara, Hotels a Lypovets,









