Molt bé
8,2 /10

Puntuació a partir de 623 comentaris

Filtres
Comprova la ubicació
Afegir un comentari
Ofertes

DSV Property, Abu Dhabi

Reserva, allotjaments, opinions dels hostes, galeria de fotos, preus
  • Al Khalidiyah Street, Abu Dhabi, Emirats Àrabs Units Emirats Àrabs Units - Veure al mapa
8,2 /10
Molt bé
Tipus d'allotjament: Habitació en casa particular
Mostra preus
Breu descripció

Situated in Abu Dhabi, the recently renovated DSV Property features accommodation 1.2 km from Al Sahil Beach and 1.5 km from Qasr al-Hosn. Among the facilities at this property are a 24-hour front desk and a lift, along with free WiFi throughout the property. The property is non-smoking and is set 3.4 km from Al Wahda Mall.

The kitchenette has a dishwasher, a microwave and a fridge and there is a shared bathroom with slippers and free toiletries. For added privacy, the accommodation has a private entrance and soundproofing.

Louvre Abu Dhabi is 11 km from the homestay, while Abu Dhabi National Exhibitions Centre is 15 km from the property. Zayed International Airport is 33 km away.

Instal·lacions
Oferim als hostes la possibilitat d'utilitzar Internet a la Habitació en casa particular DSV Property gestionada per nosaltres. La allotjament disposa d'Internet. Disposem de detectors de fum instal·lats al nostre centre per ajudar a garantir la seguretat dels nostres residents. Els detectors de fum són una mesura de seguretat important i poden salvar vides en cas d'incendi. El nostre Habitació en casa particular no admet mascotes, així que assegureu-vos que teniu previst viatjar amb membres de la família peluts. Feu un descans i feu una tassa de te! Totes les nostres habitacions estan equipades amb bullidor elèctric, perquè puguis gaudir de la teva beguda preferida sempre que ho necessitis. Reserva una habitació amb nosaltres i estalvia en la teva estada! Coneix els preus immillorables i comença els bons temps.

Hotels i allotjaments propers PrimeLuxe Stay by Lavishhub (18 m), Hostel 08 k h For men only (194 m), Khalidiya 02 For men only (194 m), Corniche 07 for men only (194 m), Sheraton Khalidiya Hotel (267 m), The Villa Hostel - By Lunar (387 m), Lunar Beach Hostel (416 m), zein Appartement (467 m), ستديو مفروش Furnished studio (475 m), Vi Home Stay Corniche (543 m),

English Deutsch Français Español Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Informació addicional

Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Gestionat per un particular

Mira't les dates disponibles
Tipus d'allotjament
Habitació Individual Estàndard amb Bany CompartitDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Habitació Individual Estàndard amb Bany Compartit
Equipament de l'habitació
  • Aïllament acústic,
  • Papereres -> Recipients per a residus,
  • Accés privat,
  • Guardarroba,
  • Sòl de rajola/de marbre,
  • Sistema de calefacció,
  • Climatització
Bany
  • Sabatilles / Sabatilles de bany,
  • Paper higiènic,
  • Lavabo / Pica,
  • Dutxa / Cabina de dutxa,
  • Articles de bany gratuïts / Productes de bany de cortesia,
  • Bany compartit / Lavabo comú
Menjar i begudes
  • Cuina americana/zona de cuina -> ca,
  • Tetera/cafetera -> ca,
  • Nevera -> ca,
  • Bullidor elèctric -> ca,
  • Microones -> ca,
  • Rentaplats -> ca,
  • Estris de cuina -> ca
Serveis i extres
  • Tovalloles de bany
Vistes i exteriors
  • Vistes panoràmiques,
  • Vistes a la ciutat animada
Accessibilitat
  • Plantes superiors accessibles amb ascensor modern
Neteja i desinfecció
  • Gel hidroalcohòlic alternatiu

The single room provides air conditioning, a private entrance, as well as a shared bathroom featuring a shower and slippers. Meals can be prepared in the well-fitted kitchenette, which is equipped with a refrigerator, a dishwasher, kitchenware and a microwave. Among the room amenities are soundproof walls, a tea and coffee maker and a wardrobe as well as city views. The unit offers 1 bed.

Opinions del DSV Property

En triar DSV Property, llegiu les opinions d'altres hostes.

Afegiu una opinió i una valoració
Comparteix les teves impressions relacionades amb la teva estada en aquest lloc
Afegir un comentari

Preus a l'hotel DSV Property

Els preus a l'hotel DSV Property comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.

Mostra preus

Instal·lacions del DSV Property

General General

Estacionament, Estacionament a l'hotel, Connexió WiFi a tot l'establiment

Serveis Serveis

Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa

Transport Transport

Estacionament al carrer

Serveis de recepció Serveis de recepció

Recepció oberta 24 hores, Opció de factura

Zones comunes Zones comunes

Cuina comunitària

Altres Altres

Habitacions exclusives per a no fumadors, Elevador, Habitacions amb aïllament acústic, Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment, Aire condicionat disponible, Espai designat per a fumadors

Seguretat Seguretat

Protecció 24 hores al dia, Sistema d'alarma de seguretat, Sensors de fum, Càmeres de vigilància a les àrees comuns, Càmeres de vigilància a l'exterior de l'establiment, Extingidors de foc

Mesures de seguretat Mesures de seguretat

El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper, Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries, Botiquín de primer auxili disponible

Distanciament físic Distanciament físic

Pagament sense diners en efectiu disponible

Neteja i desinfecció Neteja i desinfecció

Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, Una vegada netejat, l'allotjament o unitat es manté tancat fins a l'arribada dels clients, La neteja de l'allotjament és realitzada per empreses professionals especialitzades, Els clients tenen l'opció de no sol·licitar els serveis de neteja de l'allotjament durant la seva estada

Seguretat d'aliments i begudes Seguretat d'aliments i begudes

Separació física a les àrees de menjador

Internet Internet

Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.

Pàrquing DSV Property Pàrquing

Aparcament disponible al lloc. Aparcament al carrer disponible.

Condicions del DSV Property

Entrada DSV Property Entrada

A partir de les 14:00:00 Fins a les 00:00:00

Sortida DSV Property Sortida

A partir de les 12:00:00 Fins a les 13:00:00

Nens i llits supletoris Nens i llits supletoris

Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens a partir de 18 anys.

Animals Animals

No s'admeten mascotes.

Idiomes Parlats Idiomes Parlats
 
Formes de contacte DSV Property Formes de contacte
☎ Telèfon
@ E-mail

Atraccions i ubicació de DSV Property a Abu Dhabi

 
Preguntes més freqüents
Coordenades GPS d'DSV Property.

Preparat per visitar DSV Property? Les nostres coordenades t'hi portaran en molt poc temps! - 24.472668,54.349302

Hi ha internet gratuït a DSV Property?

DSV Property sap com fer feliços els vostres convidats: accés gratuït a Internet. Gaudeix de relaxar-te en aquest increïble lloc sabent que estaràs connectat a internet sempre que sorgeixi la necessitat.

A quina hora poden entrar i sortir d'DSV Property?

Feu el registre d'entrada a DSV Property comença a 14:00:00 i la sortida és abans de 13:00:00.

Com puc contactar amb DSV Property?

Un cop hagis fet una reserva a DSV Property, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.