Molt bé
8,5 /10

Puntuació Comentaris

Filtres
Comprova la ubicació
Afegir un comentari
Ofertes

Drago, Valle Gran Rey

●●●
Reserva, allotjaments, opinions dels hostes, galeria de fotos, preus
  • Calle Borbalan 12-14, 38870 Valle Gran Rey, Espanya Espanya - Veure al mapa
8,5 /10
Molt bé
Tipus d'allotjament: Apartament
Mostra preus
Breu descripció

Drago offers accommodation in Valle Gran Rey, 23 km from Parque Nacional de Garajonay. Free WiFi is available throughout the property and Playa de La Puntilla is 600 metres away.

The apartment with a terrace and mountain views features 2 bedrooms, a living room, a flat-screen TV, an equipped kitchen with a fridge and kitchenware, and 1 bathroom with a walk-in shower. Towels and bed linen are featured in the apartment. The accommodation is non-smoking.

La Gomera Airport is 41 km away.

Instal·lacions
El nostre personal és conscient que la millor manera de mantenir-se connectat és el WiFi, per això hem equipat totes les habitacions de la nostra allotjament per a la comoditat dels hostes. Sempre estem encantats d'ajudar els hostes perquè puguin relaxar-se i sentir-se còmodes durant la seva estada. Amb habitacions àmplies i tranquil·les i instal·lacions d'última generació, podràs gaudir de les vistes des de la teva terrassa privada o relaxar-te durant un son refrescant. Si necessites una tovallola per a la platja, la piscina o l'spa, no et preocupis: les nostres instal·lacions t'avalen! Vine a aconseguir una de les nostres acollidores tovalloles i gaudeix del relax. Si vols estalviar diners i reservar una estada còmoda, no busquis més! Els nostres fantàstics preus ens converteixen en l'elecció perfecta per a les seves necessitats d'allotjament.

Hotels i allotjaments propers Retama del Teide (1 m), La Lonja 1 (40 m), La Lonja 2 (41 m), Apartamentos Villa Aurora (52 m), Finca Borbolan y La Roseta (76 m), Casa Palmar by Paramount Holidays (102 m), Casa Palmar La Gomera (105 m), Casa Darias Duplex 1A (137 m), Casa Darias Atico 1A (137 m), Nice cosy apartament in the center of Valle Gran Rey (176 m),

English Deutsch Français Español Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Informació addicional

Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Gestionat per un particular

Mira't les dates disponibles
Tipus d'allotjament
Apartament 2 Habitacions amb TerrassaDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Apartament 2 Habitacions amb Terrassa
Equipament de l'habitació
  • Seient còmode,
  • Taula de treball,
  • Màquina de rentar roba,
  • Perxa per a vestits,
  • Guardarroba,
  • Papereres -> Recipients per a residus,
  • Sòl de rajola/de marbre,
  • Bressols -> Llits per a nadons
Bany
  • Dutxa / Cabina de dutxa,
  • Bany privat / Bany en suite,
  • Lavabo / Pica
Equipament audiovisual i tecnològic
  • Televisió de pantalla plana,
  • Televisió
Menjar i begudes
  • Nevera -> ca,
  • Estris de cuina -> ca,
  • Cuina americana/zona de cuina -> ca,
  • Cuina -> ca
Serveis i extres
  • Accés amb clau electrònica,
  • Tovalloles de bany,
  • Joc de llençols
Vistes i exteriors
  • Terrassa àmplia,
  • Vistes a la muntanya majestuosa
Accessibilitat
  • Tot l'allotjament està situat a la planta baixa sense esglaons,
  • Dutxa a nivell del terra
Característiques de l'edifici
  • Allotjament independent,
  • Habitatge adossat
Seguretat
  • Extintor d'incendis

This apartment is comprised of 1 living room, 2 separate bedrooms and 1 bathroom with a walk-in shower. The apartment's kitchen, which features a refrigerator and kitchenware, is available for cooking and storing food. Featuring a terrace with mountain views, this apartment also offers a washing machine and a flat-screen TV. The unit offers 4 beds.

Opinions del Drago

En triar Drago, llegiu les opinions d'altres hostes.

Afegiu una opinió i una valoració
Comparteix les teves impressions relacionades amb la teva estada en aquest lloc
Afegir un comentari

Preus a l'hotel Drago

Els preus a l'hotel Drago comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.

Mostra preus

Instal·lacions del Drago

General General

Mascotes permeses, Connexió WiFi a tot l'establiment

Activitats Activitats

Platja

Serveis Serveis

Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa

Zones comunes Zones comunes

Terrassa amb vistes

Altres Altres

Habitacions exclusives per a no fumadors, No es permet fumar en tot l'establiment, Accés amb clau electrònica

Seguretat Seguretat

Caixa de seguretat, Extingidors de foc

Distanciament físic Distanciament físic

Registre d'entrada i sortida sense interacció

Neteja i desinfecció Neteja i desinfecció

Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada

Internet Internet

Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.

Pàrquing Drago Pàrquing

Parking information is not available.

Condicions del Drago

Entrada Drago Entrada

A partir de les 15:00:00 Fins a les 22:00:00

Sortida Drago Sortida

A partir de les 10:00:00 Fins a les 10:30:00

Nens i llits supletoris Nens i llits supletoris

Els nens de 0 a 3 anys s’allotgen gratuïtament amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats.

Animals Animals

No s'admeten mascotes.

Idiomes Parlats Idiomes Parlats
   
Formes de contacte Drago Formes de contacte
☎ Telèfon
@ E-mail

Atraccions i ubicació de Drago a Valle Gran Rey

 
Preguntes més freqüents
Quines són les coordenades GPS d'Drago?

Necessiteu trobar Drago ràpidament? Cap problema: amb aquestes coordenades exactes ho teniu tot sota control. - 28.089168,-17.335431

Hi ha Wi-Fi gratuït disponible a Drago?

Drago s'acosta a tu - Internet gratuït està inclòs en la teva estada!

A quina hora puc registrar la meva entrada i sortida d'Drago?

Feu el registre d'entrada a Drago comença a 15:00:00 i la sortida és abans de 10:30:00.

Com puc contactar amb Drago?

Un cop hagis fet una reserva a Drago, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.