Puntuació a partir de 16 comentaris
Featuring mountain views, Dingieshowe Cottage offers accommodation with a garden and a patio, around 12 km from Mugdock Country Park. The property has garden and quiet street views, and is 15 km from Glasgow Cathedral. The holiday home also features free WiFi, free private parking and facilities for disabled guests.
Boasting a DVD player, the holiday home has a fully equipped kitchen with an oven, a microwave and a toaster, a living room with a seating area and a dining area, 3 bedrooms, and 1 bathroom with a bath and a shower. Towels and bed linen are offered in the holiday home. The property has an outdoor dining area.
Guests at the holiday home will be able to enjoy activities in and around Lennoxtown, like cycling and hiking.
George Square is 15 km from Dingieshowe Cottage, while The Glasgow Royal Concert Hall is 15 km from the property. Glasgow Airport is 29 km away.
Please note that the property accepts payment by cheque, cash, bankers draft and paypal.Cal fer el pagament abans de l'arribada amb transferència bancària. L'allotjament es posarà en contacte amb tu després de fer la reserva i et donarà més informació.
Gestionat per un particular
This cottage has a double and 2 twin bedrooms, a lounge, kitchen and conservatory dining room.
En triar Dingieshowe Cottage, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel Dingieshowe Cottage comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Estacionament, Estacionament gratuït, Estacionament a l'hotel, Estacionament privat, Connexió WiFi a tot l'establiment
Camp de golf (menys de 3 km), Activitats de pesca, Rutes de senderisme, Rutes de ciclisme
Connexió a Internet, Connexió Wi-Fi, Connexió Wi-Fi gratuïta inclosa
Estacionament adaptat
Registre d'entrada i sortida ràpid, Registre d'entrada i sortida privat, Opció de factura
Jardí botànic, Mobiliari d'exterior confortable
Habitacions exclusives per a no fumadors, Instal·lacions adaptades per a persones amb discapacitat, Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment, Accés per a cadires de rodes
Sensors de fum, Extingidors de foc
El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries, Botiquín de primer auxili disponible
Registre d'entrada i sortida sense interacció, Pagament sense diners en efectiu disponible, Seguiment de les directrius de distància física
Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada
Connexió WiFi gratuïta inclosa! Els serveis d'Internet estan disponibles. El WiFi està disponible. El WiFi gratuït està disponible. El WiFi està disponible a totes les zones.
Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament disponible al lloc. Aparcament privat disponible. Aparcament accessible disponible.
A partir de les 16:00:00 Fins a les 22:30:00
A partir de les 08:00:00 Fins a les 10:00:00
Els nens de 0 a 1 anys s’allotgen gratuïtament amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats. La propietat pot requerir un dipòsit de 100.00 GBP.
No s'admeten mascotes.
Amb uns simples clics podràs localitzar l'objecte Dingieshowe Cottage. Només cal que introduïu les seves coordenades a l'aplicació de mapes: esteu de camí al lloc en un obrir i tancar d'ulls. - 55.969479,-4.195313
Dingieshowe Cottage és el lloc on estar! Gaudeix d'internet d'alta velocitat gratuïta durant la teva estada.
Prepara't per estalviar diners a l'aparcament! La nostra propietat ofereix places gratuïtes per a tots els nostres hostes.
Feu el registre d'entrada a Dingieshowe Cottage comença a 16:00:00 i la sortida és abans de 10:00:00.
Un cop hagis fet una reserva a Dingieshowe Cottage, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.
Hotels Regne Unit — Hillside Cottage, 1 Bellevue Terrace, Parliament, The Attic, riverside apartment, nice peaceful area,
Més destinacions — Hotels a Paope, Hotels a Tiguent, Hotels a Cascade, Hotels a Alofi, Hotels a Stilbaai,









