Puntuació Comentaris
Set in Brandenberg, in a historic building, 38 km from Family Park Drachental Wildschönau, Das Pumphaus is a holiday home with a garden and barbecue facilities. This property offers access to a balcony and free private parking.
The spacious holiday home with a terrace and mountain views features 4 bedrooms, a living room, a TV, an equipped kitchen with a dishwasher and an oven, and 1 bathroom with a bath. Guests can enjoy a meal on an outdoor dining area while overlooking the garden views. For added privacy, the accommodation features a private entrance.
A minimarket is available at the holiday home.
Guests at the holiday home will be able to enjoy activities in and around Brandenberg, like hiking. Guests can also warm themselves near outdoor fireplace after a day of cycling.
Innsbruck Airport is 62 km away.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Gestionat per un particular
This spacious holiday home features 1 living room, 4 separate bedrooms and 1 bathroom with a bath and a shower. Guests will find a stovetop, a refrigerator, a dishwasher and kitchenware in the well-equipped kitchen. The holiday home also comes with a barbecue. Boasting a terrace with garden views, this holiday home also features a private entrance and a TV with satellite channels. The unit has 6 beds.
En triar Das Pumphaus, llegiu les opinions d'altres hostes.
Els preus a l'hotel Das Pumphaus comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.
Estacionament, Estacionament gratuït, Estacionament a l'hotel, Estacionament privat
Pista de tennis alternativa, Activitats de pesca, Rutes de senderisme, Rutes de ciclisme, Visites guiades a peu, Visites guiades en bicicleta
Zona de barbacoa, Servei de lliurament d'aliments
Opció de factura
Jardí botànic, Terrassa amb vistes, Sala de jocs i entreteniment, Terrassa per a prendre el sol i relaxar-se, Mobiliari d'exterior confortable, Llar de foc a l'aire lliure
Jocs de taula o trencaclosques
Petit supermercat a prop de l'allotjament
Habitacions exclusives per a no fumadors, Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment
Sensors de fum, Extingidors de foc
El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Gel desinfectant de mans a l'habitació o unitat i altres àrees necessàries, Botiquín de primer auxili disponible, L'establiment proporciona termòmetres als hostes
Registre d'entrada i sortida sense interacció, Seguiment de les directrius de distància física, Pantalles protectores o barreres físiques entre empleats i clients en àrees específiques
Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, Una vegada netejat, l'allotjament o unitat es manté tancat fins a l'arribada dels clients, Els clients tenen l'opció de no sol·licitar els serveis de neteja de l'allotjament durant la seva estada
Separació física a les àrees de menjador, Es pot proporcionar menjar a l'habitació o allotjament, Tots els plats, coberts, gots i altres utensilis de taula han estat desinfectats, Els aliments enviats estan empaquetats de forma segura
La informació sobre Internet no està disponible.
Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament disponible al lloc. Aparcament privat disponible.
A partir de les 14:00:00 Fins a les 21:00:00
Fins a les 10:00:00
Els nens de 0 a 1 anys s’allotgen gratuïtament amb bressol. Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens de totes les edats.
No s'admeten mascotes.
L'objecte Das Pumphaus es pot trobar en un obrir i tancar d'ulls gràcies a les seves coordenades! - 47.49711,11.944112
Els clients d'aquest establiment no s'han de preocupar per les taxes d'aparcament: és gratuït.
Feu el registre d'entrada a Das Pumphaus comença a 14:00:00 i la sortida és abans de 10:00:00.
Un cop hagis fet una reserva a Das Pumphaus, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.









