Fantàstic
9,1 /10

Puntuació a partir de 19 comentaris

Filtres
Comprova la ubicació
Afegir un comentari
Ofertes

da Francesco, Pulsano

●●●
Reserva, allotjaments, opinions dels hostes, galeria de fotos, preus
  • 70 Viale Canne, 74026 Pulsano, Itàlia Itàlia - Veure al mapa
9,1 /10
Fantàstic
Tipus d'allotjament: Apartament
Mostra preus
Breu descripció

Set in Pulsano in the Apulia region with Pulsano Marina nearby, da Francesco offers accommodation with free private parking. The air-conditioned accommodation is 2.3 km from Montedarena Beach. The property is non-smoking and is situated 16 km from Taranto Sotterranea.

This apartment with garden views features tiled floors, 1 bedroom and 1 bathroom with a walk-in shower, bidet and a hair dryer. A flat-screen TV is featured. For added privacy, the accommodation features a private entrance.

A minimarket is available at the apartment.

National Archaeological Museum of Taranto Marta is 18 km from the apartment, while Castello Aragonese is 19 km away. Brindisi - Salento Airport is 67 km from the property.

Instal·lacions
La nostra Apartament disposa d'una zona de fumadors designada. És el lloc perfecte per satisfer les teves ànsies de cigarrets relaxant-te amb comoditat i estil amb amics o família! Tu ets la nostra prioritat i farem tot el possible perquè tinguis una experiència fantàstica amb nosaltres. El nostre personal segueix sempre les normes de seguretat marcades per les autoritats locals perquè puguis relaxar-te i gaudir del teu temps a les instal·lacions! El nostre acollidor allotjament ofereix als hostes totes les comoditats per a una estada confortable, inclòs xampú a cada bany. Esperem que gaudiu de la vostra estada amb nosaltres.

Hotels i allotjaments propers Villa Marianna (16 m), Sunrise Apartments (423 m), Da Nonno Pietro (469 m), La Casa di Annamaria (475 m), Nel blu De Pinto di blu (655 m), Nel Blu De Pinto Di Blu (664 m), A casa di Emy by Holiday World (686 m), Antica Casina B&B di Charme (723 m), Casa Vacanze Francesco (844 m), Casa Vacanze Francesco Pulsano (844 m),

English Deutsch Français Español Italiano Nederlands Polski Português Norsk Suomi Svenska Dansk Čeština Ελληνικά Русский 日本語 [Nihongo] 简体中文 [Zhongwen]
Informació addicional

Aquest allotjament no accepta comiats de solters o festes similars.
Cal que informeu de la vostra hora d’arribada amb antelació. Podeu fer servir l'apartat de Peticions especials en fer la reserva o posar-vos en contacte amb l'allotjament directament mitjançant les dades de contacte que apareixen a la confirmació.
Gestionat per un particular

Mira't les dates disponibles
Tipus d'allotjament
Apartament 1 HabitacióDescripció de l'habitació
Más
Fotos de l'habitació Apartament 1 Habitació
Equipament de l'habitació
  • Coixí per a al·lèrgics -> Coixí hipoal·lergènic,
  • Espai per relaxar-se,
  • Tela mosquitera,
  • Substàncies de neteja,
  • Estenedor de roba -> Estenedor per a vestits,
  • Accés privat,
  • Endoll a prop del llit -> Presa de corrent a la vora del llit,
  • Adaptador -> Convertidor de corrent,
  • Guardarroba,
  • Coixí sense plomes -> Coixí sense farcit de plomes,
  • Sòl de rajola/de marbre,
  • Sistema de calefacció,
  • Papereres -> Recipients per a residus,
  • Climatització
Bany
  • Paper higiènic,
  • Xampú per a cabells,
  • Gel de bany,
  • Dutxa / Cabina de dutxa,
  • Lavabo / Pica,
  • Bidet de bany,
  • Bany privat / Bany en suite,
  • Assecador / Assecador de cabells
Equipament audiovisual i tecnològic
  • Televisió,
  • Televisió de pantalla plana
Menjar i begudes
  • Nevera -> ca,
  • Cafetera -> ca,
  • Zona de menjador -> ca,
  • Ampolla d'aigua / Botella d'aigua mineral,
  • Taula de menjador -> ca,
  • Estris de cuina -> ca
Serveis i extres
  • Tovalloles/llençols amb càrrec addicional,
  • Accés amb clau electrònica,
  • Joc de llençols
Vistes i exteriors
  • Vistes al jardí verd,
  • Vistes a un pati interior acollidor,
  • Vistes a un carrer tranquil i silenciós
Accessibilitat
  • Tot l'allotjament està situat a la planta baixa sense esglaons,
  • Dutxa a nivell del terra
Característiques de l'edifici
  • Habitatge adossat
Distanciament físic
  • Aire acondicionat individual per a cada estança de l'allotjament

Boasting a private entrance, this air-conditioned apartment comes with 1 bedroom and 1 bathroom with a walk-in shower and a bidet. The apartment has tiled floors, a seating area with a flat-screen TV, a coffee machine, a dining area as well as garden views. The unit has 1 bed.

Opinions del da Francesco

En triar da Francesco, llegiu les opinions d'altres hostes.

Afegiu una opinió i una valoració
Comparteix les teves impressions relacionades amb la teva estada en aquest lloc
Afegir un comentari

Preus a l'hotel da Francesco

Els preus a l'hotel da Francesco comencen a partir de:
Vols veure els preus i les millors ofertes? Posa-hi les dates.

Mostra preus

Instal·lacions del da Francesco

General General

Estacionament, Estacionament gratuït, Estacionament a l'hotel, Estacionament privat

Serveis de recepció Serveis de recepció

Registre d'entrada i sortida privat, Taquilles

Serveis de neteja Serveis de neteja

Servei de bugaderia

Botigues Botigues

Petit supermercat a prop de l'allotjament

Altres Altres

Habitacions exclusives per a no fumadors, Sistema de calefacció, No es permet fumar en tot l'establiment, Aire condicionat disponible, Espai designat per a fumadors, Exclusivament per a adults, Accés amb clau electrònica

Mesures de seguretat Mesures de seguretat

El personal segueix les directrius de seguretat establertes per les autoritats locals, Eliminació d'elements compartits com ara menús de restaurant, revistes, bolígrafs i paper

Distanciament físic Distanciament físic

Seguiment de les directrius de distància física

Neteja i desinfecció Neteja i desinfecció

Ús de productes de neteja eficaços en la lluita contra el coronavirus, Els llençols, tovalloles i altres teixits es renten d'acord amb les recomanacions de les autoritats locals, L'allotjament o unitat es desinfecta meticulosament després de cada estada, Els clients tenen l'opció de no sol·licitar els serveis de neteja de l'allotjament durant la seva estada

Seguretat d'aliments i begudes Seguretat d'aliments i begudes

Separació física a les àrees de menjador, Es pot proporcionar menjar a l'habitació o allotjament

Internet Internet

La informació sobre Internet no està disponible.

Pàrquing da Francesco Pàrquing

Aparcament gratuït! Aparcament gratuït disponible. Aparcament disponible al lloc. Aparcament privat disponible.

Condicions del da Francesco

Entrada da Francesco Entrada

A partir de les 16:00:00 Fins a les 19:00:00

Sortida da Francesco Sortida

A partir de les 07:00:00 Fins a les 10:00:00

Nens i llits supletoris Nens i llits supletoris

Els hostes han de tenir com a mínim 18 anys per registrar-se. Acollim nens a partir de 18 anys. La propietat pot requerir un dipòsit de 100.00 EUR. Mètode de pagament del dipòsit: cash.

Animals Animals

No s'admeten mascotes.

Idiomes Parlats Idiomes Parlats
 
Formes de contacte da Francesco Formes de contacte
☎ Telèfon
@ E-mail

Atraccions i ubicació de da Francesco a Pulsano

 
Preguntes més freqüents
Quines són les coordenades d'da Francesco?

No trobes la teva propietat a da Francesco? Comproveu aquestes coordenades i sigueu-hi en molt poc temps! - 40.372272,17.357838

da Francesco ofereix aparcament gratuït per als seus clients?

Els clients d'aquest establiment tenen una preocupació menys: aparcament gratuït i còmode.

A quina hora puc registrar la meva entrada i sortida d'da Francesco property?

Feu el registre d'entrada a da Francesco comença a 16:00:00 i la sortida és abans de 10:00:00.

Quina és la millor manera de contactar amb da Francesco?

Un cop hagis fet una reserva a da Francesco, compartirem les dades de contacte del teu amfitrió perquè puguis contactar-hi directament.